tommiot 31.01.2007 18:35:52 | |
---|
Todella mainion oloinen räsläilykepukka. Mutta tossahan näyttäis olevan wanhan mallin kaulaliitos mallia halko (ei tosin jacksoneiden postilaatikkoa voita..) :( Non-AANJ on just paras. Tykkään. Ei se uus oo sen parempi. Tottumiskysymys. Todella mainio kepukka on! X2N on ehkä vähän överi, pitää nyt kattoo... Toisaalta ei viitti laittaa Evoo joka keppiin =) Ehkä Tone Zone... |
Kimmo72 31.01.2007 18:37:59 | |
---|
Hienoa hienoa. Onnea paljon. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
tommiot 31.01.2007 18:49:13 | |
---|
Kiitos kiitos =) Jäi melkoisesti halvemmaksi kuin Street Wise... |
Werde 31.01.2007 19:00:02 | |
---|
Onnea hienosta hankinnasta! Mutta tossahan näyttäis olevan wanhan mallin kaulaliitos mallia halko (ei tosin jacksoneiden postilaatikkoa voita..) :( Riippuu ilmeisesti Jacksonista, sillä omistamissani on aina ollut syvennys kaulaliitoksen kohdalla (Fusionissa jopa todella siro viritys). X2N on ehkä vähän överi, pitää nyt kattoo... Toisaalta ei viitti laittaa Evoo joka keppiin =) Ehkä Tone Zone... Jenkkilässä kootuissa RG:issä on ollut myös Duncaneita ja EMG:tä tehdasasennettuna. Kannattaa kokeilla jos rässiä tuolla on suunnitelmissa hieroa, esim. Dimebuckerilla saat ärhäkämmän atakin kuin Evolla. 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |
Lego 31.01.2007 19:06:59 | |
---|
Riippuu ilmeisesti Jacksonista, sillä omistamissani on aina ollut syvennys kaulaliitoksen kohdalla (Fusionissa jopa todella siro viritys). Juu tarkotin näitä halvemman luokan pelejä (itellä oli joskus yks sellanen). Se oli oikeasti mallia postiloota se kaulaliitos, ei puhettakaan syvennyksistä. I Wage War! |
tommiot 31.01.2007 19:30:29 | |
---|
Dimebuckerii ei kyllä tuu... Just myin kaverille vähän aikaa sitten bonecrusherin vanhasta Ässästä sen pois. En tykänny. Evo tuli tilalle. |
oiva tumpeloinen 31.01.2007 20:58:29 | |
---|
Dimebuckerii ei kyllä tuu... Just myin kaverille vähän aikaa sitten bonecrusherin vanhasta Ässästä sen pois. En tykänny. Evo tuli tilalle. Jos sua kiinnostaa Tone Zone, niin ota yhteyttä......mua mahdollisesti kiinnostaisi X2N. |
Mä en oikein syty noihin taideteoksiin kitaran lakkapinnan alla, muuten kyllä ihan näppärän oloinen RG:n rohjo :) 80s väritykset on kyllä tyylikkäitä, itse pidän kovasti... Esim: http://www.musiczoo.net/SanDimas_SnakeskinC7182combo.jpg Mutta liika on aina liikaa... miulla meni hermot aikanaan jo Ibanez JPM ykköseen. Rupes vain se tekotaiteellinen paskaläntti siinä rungossa ketuttaan :) Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
Joees 01.02.2007 01:52:29 | |
---|
Mä en oikein syty noihin taideteoksiin kitaran lakkapinnan alla, muuten kyllä ihan näppärän oloinen RG:n rohjo :) 80s väritykset on kyllä tyylikkäitä, itse pidän kovasti... Esim: http://www.musiczoo.net/SanDimas_SnakeskinC7182combo.jpg Mutta liika on aina liikaa... miulla meni hermot aikanaan jo Ibanez JPM ykköseen. Rupes vain se tekotaiteellinen paskaläntti siinä rungossa ketuttaan :) Mäkään en kauheesti noista taideteoksista syty. Ellei sitten satu olemaan joku tosi spesiaali mikä kolahtaa meikäläiseen. Sellasia ei oo viel näkyny. Mutta tuo oli perkuleen nätti tossa linkissä. Vitsin makee! Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
tommiot 01.02.2007 07:27:02 (muokattu 01.02.2007 07:28:53) | |
---|
Ei teidän tarvitsekaan ymmärtää, jääpähän mulle enemmän noita =) EDIT: Vaihdetaan toi tweedcase Ibanez W50RG caseen tai johonkin vastaavaan, jos jotain kiinnostaa. |