Aihe: Tanssi Keikan Kömmähdykset!
1 2 3 4 510 11 12 13 1417 18 19 20 21
lukkari
31.01.2007 10:36:18
Tää tapaus ei liity itse keikkaan, mutta kylläkin keikkailuun. Joskus silloin kultaisella 70 luvulla oli kuukauden pesti vaasaan.Pändi oli koottu vain sitä keikkaa varten.Seuraavassa kuussa minulla oli sopimus tampereella, eri pändin kanssa.No se vaasan viimeinen ilta meni tietenkin vähän kosteasti.Seuraavana aamuna kun herättiin niin aamupalaksi nautittiin ensin olutta ja päälle kossua, ja päivä jatkui tietenkin samoissa merkeissä.Loppujen lopuksi saimme kamamme pois ravintolasta ja lähdimme lentokoneella komiasti kohti helsinkiä.
Lopputulos oli sellainen, että minä heräsin joskus aamuyöllä junassa, kouvolan asemalla.Vaatekassini, missä oli mm suurin osa rahoistani löytyi turusta lentoasemalta.Nuottisalkkuni oli jäänyt vaasan juna aseman säilytykseen.Soittokamat löytyivät tampereen tavara-asemalta.
Jälkeenpäin kyllä kuului vittuilua, että joskus vielä hukkaat itsesi.
artope
31.01.2007 11:20:19

Tää tapaus ei liity itse keikkaan, mutta kylläkin keikkailuun. Joskus silloin kultaisella 70 luvulla oli kuukauden pesti vaasaan.Pändi oli koottu vain sitä keikkaa varten.Seuraavassa kuussa minulla oli sopimus tampereella, eri pändin kanssa.No se vaasan viimeinen ilta meni tietenkin vähän kosteasti.Seuraavana aamuna kun herättiin niin aamupalaksi nautittiin ensin olutta ja päälle kossua, ja päivä jatkui tietenkin samoissa merkeissä.Loppujen lopuksi saimme kamamme pois ravintolasta ja lähdimme lentokoneella komiasti kohti helsinkiä.
Lopputulos oli sellainen, että minä heräsin joskus aamuyöllä junassa, kouvolan asemalla.Vaatekassini, missä oli mm suurin osa rahoistani löytyi turusta lentoasemalta.Nuottisalkkuni oli jäänyt vaasan juna aseman säilytykseen.Soittokamat löytyivät tampereen tavara-asemalta.

Melkosen hukassa oot ollu!!
"pannaanks menee, vai mennääks baariin"
tiina62
31.01.2007 11:21:12

Tässä näkee, kun on tarpeeksi hukassa, kaikki löytyy ja toimii. Pystyisipä tuohon!
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
KoskPaavo
31.01.2007 11:40:15
Mulle kävi joskus 1980-luvun alussa niin että olin ollut 4 viikkoa Hotelli Turussa soittamassa ja Lahdessa asuvana menin aina Pekolan pikavuorolla Lahdesta Turkuun. No eräänä maanantai-aamuna taas olin matkalla Turkuun päin, niin Hämeenlinnan linja-autoasemalla muistin että ,perhana , tänäänhän pitikin olla Kimmelissä Joensuussa. No siitä vaan köpöttelin Hämeenlinnan rautatieasemalle ja Riihimäen kautta pääsin ajoissa Joensuuhun. Siihen aikaan Höglundin Juho Turkuviihteestä roudas aina vaihtopäivinä bändien kamoja ympäri Suomea joten ajoissa päästiin alkamaan . Että näin.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Coelhinho21
31.01.2007 12:59:02

Kadehdittavaa :-)
itelläkin pari "reissua" (ne ei tähän topicciin kuulu), mutta tuolle "tasolle" enoo pystynyt.
Ennätykset on tehty rikottaviksi *itsevarmana* :-)
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
uruttaja
31.01.2007 13:09:41
Tuo roudauspalvelu oli mahtavaa, ja jos se ei ehtinyt niin itse sai laskuttaa VR:n rahtiveloituksen kuutioiden perusteella. ja niitä kuutioita muuten oli aika tavalla joskus.
jon lord
31.01.2007 18:58:09

Ei se ihan kaukanakaan ollut joskus.
COVS jäsen N.o 3
paice60
31.01.2007 21:25:45

Eikä ole vieläkään.
HRK jäsen numero 1!
Ukko
31.01.2007 22:08:03

Hyi helvata että hävettää teidän puolesta. Onneksi porukasta löytyy yksi jämpti ja raitis ( siis minä ) :/
taunotapio
31.01.2007 22:45:15
Mulla on keikka-askissa aina mukana myös offia... vahingosta viisastuneena!
baron
01.02.2007 00:17:43

No eipä tässä taida olla muuta kömmähdystä kuin aloittelijan ammattitaidottomuutta:
Toukokuisessa Helsingissä neljän setin humppakeikka ulkoilmassa.
Aloitettiin viehkeässä ilta-auringossa.

Kun lopetettiin:
1. Pimeä
2. Kylmä
3. Hyttyset

Mihinkään yllämainituista ei oltu varauduttu.
COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
baron
01.02.2007 00:19:35 (muokattu 01.02.2007 00:19:56)

Töppö mikä töppö
COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
lukkari
01.02.2007 10:19:29
Mulle kävi joskus 1980-luvun alussa niin että olin ollut 4 viikkoa Hotelli Turussa soittamassa ja Lahdessa asuvana menin aina Pekolan pikavuorolla Lahdesta Turkuun. No eräänä maanantai-aamuna taas olin matkalla Turkuun päin, niin Hämeenlinnan linja-autoasemalla muistin että ,perhana , tänäänhän pitikin olla Kimmelissä Joensuussa. No siitä vaan köpöttelin Hämeenlinnan rautatieasemalle ja Riihimäen kautta pääsin ajoissa Joensuuhun. Siihen aikaan Höglundin Juho Turkuviihteestä roudas aina vaihtopäivinä bändien kamoja ympäri Suomea joten ajoissa päästiin alkamaan . Että näin.

Niin se turkuviihdekkin sitten kehittyi.Oma kokemus kyseisestä firmasta 70 luvun alkupuolelta oli sellainen, että ne sotki veroasiat niin pahasti, että ulosottomies tinkas monen tonnin veromätkyjä muutaman vuoden.No eihän se tietenkään saanut kiertolaista mistään koskaan kiinni, eikä minä ollu välillä edes kirjoilla missään.Irtolainen.No ajan mittaanhan ne veroasiat sitten selvis turkuviihteen maksettaviksi. Kuismanen ei kyllä sitten ollut kamu enää.
KoskPaavo
01.02.2007 10:29:38
Niin se turkuviihdekkin sitten kehittyi.Oma kokemus kyseisestä firmasta 70 luvun alkupuolelta oli sellainen, että ne sotki veroasiat niin pahasti, että ulosottomies tinkas monen tonnin veromätkyjä muutaman vuoden.No eihän se tietenkään saanut kiertolaista mistään koskaan kiinni, eikä minä ollu välillä edes kirjoilla missään.Irtolainen.No ajan mittaanhan ne veroasiat sitten selvis turkuviihteen maksettaviksi. Kuismanen ei kyllä sitten ollut kamu enää.

Mulla ei taas ollut mitään verosotkuja noitten kanssa . !978 menin firmaan ja 1984 pois, suunnilleen 250 keikkaa joka vuosi. Eläkkeetkin oli maksettu tuolta.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
taunotapio
01.02.2007 10:31:20
Kaukainen keikkamuisto 70-luvulta...

Soitettiin kesälavan avajaisissa toukokuussa... rumpalilla rukkaset kädessä ja aina kun se paukautti bassorumpuun, mikit löi hampaille. Oli niin hepponen lava.

Tauolla käytiin makkaranpaistopaikalla lämmittemässä jäätyneitä näppejä.

Oltiin kapakkaohjelmistolla liikkeellä... muistan vielä kun vedettiin "Killing me softly" , niin tanssijat puivat nyrkkiä. Eivät sentään tulleet päälle. Niinkin on kuulemma jossain käynyt kun ei oo tullut tangoa tarpeeksi...
lukkari
01.02.2007 10:59:34
Mulla ei taas ollut mitään verosotkuja noitten kanssa . !978 menin firmaan ja 1984 pois, suunnilleen 250 keikkaa joka vuosi. Eläkkeetkin oli maksettu tuolta.

Joo, kun se pomo lopetti ryyppäämisen, niin siellä alkoi hommat hoitua ihan eri tavalla.
Marshall83
01.02.2007 11:22:06

Tuttu muusikko kerto sellasta tarinaa että yhden keikan loppupuolella rumpalille oli käyny pikku moka. Rumpali soitti/piti soittaa sudeilla/vispilöillä joku biisi. Kosketinsoittaja laski biisin käyntiin (koska hän hoiti sekvensseriä). Rumpali oli väsyksissään tökkinyt niitä vispilöitä yhteen ja kuinka ollakkaan, ne jumiutu. Biisi lähti soimaan, ilman rumpuja.
-???
KoskPaavo
01.02.2007 11:45:00
Joo, kun se pomo lopetti ryyppäämisen, niin siellä alkoi hommat hoitua ihan eri tavalla.

Se pomo on täysin ns "on-off"-mies , kaiken mitä se tekee , se tekee täysillä.Nyt se on täysillä......enpäs sanokaan....
uruttaja
01.02.2007 12:05:02
Tuttu muusikko kerto sellasta tarinaa että yhden keikan loppupuolella rumpalille oli käyny pikku moka. Rumpali soitti/piti soittaa sudeilla/vispilöillä joku biisi. Kosketinsoittaja laski biisin käyntiin (koska hän hoiti sekvensseriä). Rumpali oli väsyksissään tökkinyt niitä vispilöitä yhteen ja kuinka ollakkaan, ne jumiutu. Biisi lähti soimaan, ilman rumpuja.

Hoho. Tuo tempaus on sattunut toisellekkin rumparille, tai sitten se on sama.HOHO.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)