Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korut..
1 2 3 4
Dutteri
12.12.2003 10:03:51 (muokattu 12.12.2003 10:21:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloinpa tässä miettiin että millasia koruja tyypit tykkää käyttää.. Elikkäs millasia koruja käytät/haluaisit käyttää tai käytätkö ollenkaan..
 
Itelläni on korvissa vaan jotain hiluja mitä on sattunu löytymään ja kaulassa sellanen kiva kitarakoru.. Navassa mulla on kanssa sellanen tappi missä on violetti kivi..
 
Mieluiten kuiten hopeisia. Sormuksista tykkään kanssa aika paljon.
 
Mikä soittaen tulee se laulaen lähtee..
Vilhelmus
12.12.2003 10:05:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hopeaisia /sen värisiä, kaula, ranne, korva x 2
 
Ihan kuin Danny nuorena, paitsi ettet tarvi olkatoppauksia (-Steelin)
Burning Winter The Coveralls
Via
12.12.2003 11:04:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaulassa roikkui aikaisemmin tosi usein ankh, mutta nyt en ole pitänyt kun niskakoru on aika tuore, en uskalla kaulaketjua käyttää vielä. niskassa niskan mukaan muotoiltu tappi, jonka päissä ihan tavalliset titaaniset pallot, otsakorussa tällä hetkellä alapallossa punainen kivi ja yläpallo tavallinen kivetön, korvissa 4mm tunnelit, tällä hetkellä niiden läpi menee ihan tavalliset 1,6mm renkaat, nänneissä 2,4mm renkaat, joissa hematiittipallot. kielessä tällä hetkellä ihan tavallinen kivetön pallo. Siihenkin on kaikkia ihmepalloja mulla olemassa, mutta en yleensä ikinä viitsi kovin kummallisia lävistyskoruja pitää. Varsinkin kummalliset kieli- ja napakorut ovat niin uskomattoman tyylittömiä ja tunnen oloni ihan liian teiniksi sellaisilla. Ok, periaatteessa olenkin teini vielä ensi marraskuuhun asti, auts, tulee kahdenkympin kriisi :) Mutta jos kaulassa ketju roikkuu niin melko varmasti hopeinen pieni ankh, sormuksia käytän aina kun muistan ja jaksan, kaikki hopeisia. Niin ja varsinkin kesällä varvassormuksia ja nilkkaketjuja. Ei tule nyt muuta mieleen...
 
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill)
Nimismies
12.12.2003 11:05:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Risti kaulassa kultaketjussa. Siinä se.
 
Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot.
noir
12.12.2003 11:13:01 (muokattu 12.12.2003 11:13:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytössä ovat pari sormusta ja korvakorut. Hopeisia. Kaulaani en tykkää mitään ripustaa. Mitään kultaista ei minuun laiteta.
 
EDIT
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Vilhelmus
12.12.2003 11:15:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaulaani en tykkää mitään ripustaa.
 
Edes teinityttöä?
 
Ihan kuin Danny nuorena, paitsi ettet tarvi olkatoppauksia (-Steelin)
Burning Winter The Coveralls
el Bastardo
12.12.2003 11:43:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on jo muutaman vuoden ajan ollut kaulassa sellainen jenkkityylinen armeijan tuntolevy. Jotenkin ei osaa ollenkaan olla ilman sitä. Sitten yhessä vaiheessa oli kihlasormus, mutta se ahisti niin paljon ettei tarvi enää sitä kanniskella... :P
 
Se mikä ei tapa, ahistaa.
hanuristi
12.12.2003 13:44:17 (muokattu 16.12.2003 18:13:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

korvissani yhteensä 15 rengasta,kaksi sellasta harjotuskorvista,ja yksi kulmakoru missä on piikki.huulessa toistaseksi supermies-kuvainen pallo.sitten piikki,kun muistan ostaa.ranteissa rannekkeita ja sellasia paljon.kaulassa piikkikoruhärdelli,semmonen "jäykkä,työnnettävä metalli-juttu"sitä siis venytetään vähän ja laitetaan kaulaan ja sitten vähän "kutistetaan"on myös kaulassa paksu ketju,ja pieni ketju,missä on neliapilassa leppis.sain sen kuolleelta kummisedältäni kastelahjaksi.
sormuksia on vaihtelevasti,nyt vain "kalevala ja valekala" sormukset.
 
olen koruihminen.
 
edit.siis se kulmakoru on korviksena.
 
"kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani
Alttoviulisti
12.12.2003 21:49:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikees korvas on kaks timanttikorvista,vasemmas alhaal kaks timanttikorvista ja sit rustossa tavallinen hopeinen nappi, kaulassa pieni hopeinen risti mis on timantti keskel ja sit on hopeinen sormus ja hopeinen rannekello
 
Billsner
12.12.2003 21:51:36 (muokattu 12.12.2003 21:53:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kihlasormusta pidän ja joskus tuollaista http://www.anus.com/metal/images/necromantia0.jpg pentagrammia ja ei ole kuin tuhannella ihmisellä samanlainen (ainakin niitä levyjä oli painettu vain tuhat jonka mukana tuo koru tuli).
 
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
noir
13.12.2003 22:28:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edes teinityttöä?
 
Ne ripustuvat itse, niin ei tarvitse itse ripustaa.
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Stain
13.12.2003 23:02:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on sellainen sydänriipus. Kesällä tuli pidettyä.
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Toveri
13.12.2003 23:16:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaulaketju, jossa on jotain katu-uskottavuuspiikkejä. Aina kun muistaa.
 
Kulmakoru, vielä vajaan kuukauden.
 
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
CaRRion__
16.12.2003 16:51:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

noh, mulla on tapan käyttää tällästä "niittikaulapantaa" kaulassa, ja hopeisia korviksia tulee käytettyä.
sormukset myös hopeaa :)
 
"Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one"
Jani The Rock
16.12.2003 18:34:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Intiaanityyppisiä löytyy ja paljon. Luukoruja, helmikoruja etc. Erilaisia bolia on myös repertuaarissa melkoisesti. Kaikki, missä on turkoosia ja/tai violettia, kelpaa.
 
Lowriding appeals to bad dudes.
-memmu-
16.12.2003 21:34:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

korvissa on kaikennäkösiä renkaita ja muita killuttimia.
kaulassa roikkuu aina pari hopeaketjua, joskus kaulapantaakin pidän. muutama hopeasormus on aina sormissa ja jotain rannekkeita tai muita koruja joskus pidän...
 
drummeri
23.12.2003 18:35:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mul on 2 hopeista sormusta ja yks hopeinen kaulakoru
 
playing with drums is my fucking life
hanuristi
23.12.2003 18:36:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ostimpa siihen huuleenkin sen uuden korun muutama viikko sitten.
 
"kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani
Da Make
23.12.2003 18:46:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoppee ei oo häppee... Riipuksista diggailen. Toki myös ihan normi sormukset käy.
 
Cräx, Change, Ötöm!?
Valttu
23.12.2003 22:42:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hopean värisiä ranneketjuja pidän kun muistan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «