Aihe: Bändidokumentti (video) teille arvosteltavaksi
1
Vanalkar
16.12.2003 16:34:36
Tarkotus tälle dokumentille oli olla vaan porkkana meidän faneille ja sekä ajaa vähän "saatekirjeen" asemaa.

Vähän epäilen että jaksaako noita kukaan oikeasti katsoa... siis henkilö joka ei ole ennen kyseisestä bändistä kuullut. Hohhoijaa-efekti voi käydä vierailemassa.

Ehkäpä noilla filmeillä on arvoa sitten siinä vaiheessa kun bändi on edes hiukka enemmän tunnettu. Mutta 1. demon aikaan... ei ei ei.

Ja hattua ei pidetä sisällä!
Tästä viestistä on "Hoho" bannattu.
Master of reality
16.12.2003 17:02:00
Kumma juttu mä yritin tsekata mut mulle tuli hirveä määrä matrix- koodikieltä
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Reddie
16.12.2003 17:21:55
Vähän epäilen että jaksaako noita kukaan oikeasti katsoa... siis henkilö joka ei ole ennen kyseisestä bändistä kuullut. Hohhoijaa-efekti voi käydä vierailemassa.

Niin siis pistinkin noi tänne ihan vaan sitä varten että jos jotain kiinnostaa katella että minkälaista videomateriaalia tän päivän suomalaiset pienet bändit tekee. Eli ihan niinkun triviaalina tietona, ei niinkään että tää sisällöltään jotain hirveästi koskettaisi, vaan tuotoksena.

Kumma juttu mä yritin tsekata mut mulle tuli hirveä määrä matrix- koodikieltä

?? Osaatkos yhtään tarkemmin kuvailla mitä tapahtu niin vois fiksailla, mulla meinaan toimii hyvin..
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
Cornflake
16.12.2003 19:59:33
Tuo ensimmäinen osa oli vielä "mielenkiintoinen". Muita ei kertakaikkiaan jaksanut katsella. Ei sillä etteikö olisi hianoo, tosiasia vain on ettei kiinnosta koska bändi on täysin tuntematon.

Vaikka pätkä onkin toisaalta hyvin tehty sen erilaisella leikkauksella ja temmolla voisi mielestäni pelastaa jotain. Ja rankalla pätkimisellä.

Eli tällaista dokkaria ei kannata minusta säästää tässä vaiheessa kuin omaksi iloksi. Toisaalta tuon ekan pätkän tyylinen infopläjäys voisi ajaa ihan oikeastikin jo asiansa.

Jollakin on muuten hiton likaiset sukat.
Lick my lovepump!
kupteri
29.12.2003 18:23:25

Juu, hyvähän se on että intoa piisaa ja tulevaisuuden suunnitelmat on kohillaan :-) Ja jos tuosta "jotain isompaakin" vielä tulee, niin onhan siitä kivat bonusmatskut valmiina DVD:lle ;-)
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
PoLFus
29.12.2003 21:10:23

Vähän pitkä, mutta muuten hyvä!
~ 7ender $tratocaster ~
Super-Jari
30.12.2003 13:13:44
Laulua ei ollut koko nauhalla ollenkaan?

Lopussa olisi voinut olla kokonainen biisi, tai ainakin pidempi pätkä jossa olisi kuulunut vähän kaikkea, soittoa ja laulua siis.

Laulajan "käsinyrkkiin" liike meinasi lopettaa katsomisen :D Raivostuttavan näköistä oli se.
Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia.
jussiohman
30.12.2003 13:29:09
Miks teijän kitaristi kaivelee kenitaalejaan siinä? Pitäskö sen hommata talkkia tai jotain? Ihan hyvä video oli, tosin kokonaista biisiä jäin odottamaan.
"Tapelkaa pojat, saatte tupakkia"
kattila
30.12.2003 19:02:04 (muokattu 31.12.2003 01:27:06)

Heti hakemaan noi kaikki :)

0iv0i onpa Oskulla likaset sukat :o
Huusin että olen jumalaa!!
Master of reality
31.12.2003 23:08:04
yeah joo nyt toimii.
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Aerodactev
02.01.2004 12:53:28
Miksi .wmv?
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
miän vain
07.01.2004 12:59:38

Tajuttoman hidas yhteys. Täällä päässä ei ole vikaa, kun muut vastaavan kokoiset tiedostot kerran siirtyvät jouhevasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)