Karlsson 31.01.2007 15:27:24 | |
---|
Vaikka usein tapana on keskittyä siihen mikä voisi olla paremmin tai mikä on yksinkertaisesti huonosti, niin ehkäpä tekee hyvää pohtia asiaa ihan toiselta kantilta. Eli kysymys kuuluu: Missä olet hyvä bassonsoiton, tai muusikkouden ylipäätään, suhteen? Omaatko hyvän nuottikorvan? Onko sinulla helvetillinen groove? Mukaudutko tilanteeseen kuin tilanteeseen? Handlaatko homman vaikka esikoulun ensimmäisen nokkahuilutunnin komppiryhmässä? Oletko elävä jukeboksi? Omakehu haisemaan, sana on vapaa. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
"Kun emmä paskaa osta. Jätän kauppaan." -Niskamies |
Teijo K. 31.01.2007 15:30:35 | |
---|
Osaan hienosti näytellä keikalla, että osaisin soittaa. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
Karlsson 31.01.2007 15:31:58 | |
---|
Osaan hienosti näytellä keikalla, että osaisin soittaa. Pokerinaamassa löytyy siis. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
Nieby 31.01.2007 15:33:47 (muokattu 31.01.2007 15:37:16) | |
---|
maybe not... |
Karlsson 31.01.2007 15:34:34 | |
---|
mulla on saatanallinen englannin kielen sanavarasto. Ihan uteliaisuudesta, miten tuo auttaa basson soitossa? "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
Teijo K. 31.01.2007 15:35:52 | |
---|
Ihan uteliaisuudesta, miten tuo auttaa basson soitossa? No tietty silleen, että jos joku kysyy notta "miks sää tolleen soitit?" niin voi selittää jotain höpöä mahdollisimman vaikeankuuloisesti englanniksi. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
2541 31.01.2007 15:36:31 | |
---|
Nuottikorvaani olen ollut aika tyytyväinen. Osaan myös aavistaa rumpaleiden työskentelyä aika hyvin, eli yhteissoitto sujuu monienkin rumpaleiden kanssa. Osaan myös mielestäni matkia tarvittaessa monien soittajien tyylejä. |
Nieby 31.01.2007 15:37:04 | |
---|
Ihan uteliaisuudesta, miten tuo auttaa basson soitossa? oho;) empä lulenut juttua ihan loppuun asti :) tsori. |
absqua 31.01.2007 15:37:07 | |
---|
Mä olen hyvä odottamaan. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Karlsson 31.01.2007 15:37:17 | |
---|
No tietty silleen, että jos joku kysyy notta "miks sää tolleen soitit?" niin voi selittää jotain höpöä mahdollisimman vaikeankuuloisesti englanniksi. Aijaa, mä ajattelin, että tää olis liittynyt bassplayerin sisällön sisäistämiseen. Että ei tartte pelkkiä kuvia katsoa, kuten tavallisesti. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
hemmo 31.01.2007 15:37:54 | |
---|
- keksin ihan kivoja bassokuvioita, munsta - käytän plekua melko näppärästi - näytän basso kaulassa jokseenkin hyvältä "40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
Olen näppärä sormista ja plekukäsi on sairaan nopee. http://www.causeforeffect.org |
okoranta 31.01.2007 15:39:46 | |
---|
Osaan soittaa bassoa ja laulaa yhtä aikaa. Whoa! Batman |
absqua 31.01.2007 15:40:14 | |
---|
Osaan soittaa bassoa ja laulaa yhtä aikaa. Whoa! Ei mikään vähäpätöinen taito, muuten. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 31.01.2007 15:45:10 | |
---|
Osaan soittaa bassoa ja laulaa yhtä aikaa. Whoa! Mie osaan näytellä keikalla, että osaisin soittaa bassoa ja laulaa yhtäaikaa, tai soittaa bassoa ja huuliharppua yhtäaikaa. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
slapvete 31.01.2007 15:46:11 | |
---|
OK time, jees tekniikka, hyvä & musikaalinen korva ja hyvä soittimen tuntemus. Lisäksi oppii uusia juttuja aika nopeasti. "You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava." |
J.Hollström 31.01.2007 15:56:54 (muokattu 31.01.2007 16:03:53) | |
---|
- vitun hyvä korva - osaan kuunnella bändiä ja soittaa sen mukana, tunkematta itseäni erikseen esille - osaan paljon biisejä opin uusia nopeasti - ymmärrän mielestäni mitä kannattaa soittaa ja jättää soittamatta (omien kykyjen puitteissa) - laulu taittuu myös soiton ohella - voin soittaa tarvittaessa myös kitaraa - hyvä(?) huumorintaju - kestän aika paljon viinaa - pystyn soittamaan myös kännissä - osaan polttaa tupakkaa ja tehdä savurenkaita - uin luontevasti piireissä - pystyn liidaamaan bändiä, jos huvittaa - olen karismaattinen ja hyvännäköinen - olen hyvä ostelemaan kamoja - olen vaatimaton - jne. (tää on loputon lista...) Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 |
absqua 31.01.2007 16:00:45 | |
---|
Miten tapahtuu primavista ilman nuotteja? Oot aika kurko, ei voi muuta sanoa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
J.Hollström 31.01.2007 16:02:11 | |
---|
Miten tapahtuu primavista ilman nuotteja? Oot aika kurko, ei voi muuta sanoa. Tarkoitan soittamista uuden biisin mukana ilman että siitä on lappuja. Eikö sekin ole jonkun sortin primavistaa? Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 |
Karlsson 31.01.2007 16:03:21 | |
---|
Tarkoitan soittamista uuden biisin mukana ilman että siitä on lappuja. Eikö sekin ole jonkun sortin primavistaa? Primavista meinaa lennosta lappujen lukemista. Ehkä toi sun olis ennemminkin "vitun hyvä korva"? "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT