rahvas 31.01.2007 10:50:01 | |
---|
Iltalehden mukaan näin. Hieman yllättävä uutinen. Yksi suurista on poissa. Jotenkin Kirkaa ei pitänyt seuraavana lähtijänä.. Pääsevät nyt Sammyn kanssa pitkästä aikaa laulamaan duettoa yläkerran laulukuorossa. Pitkän uran laulajana tehneen miehen muistoa kunnioittaen. Basitsi |
Mikko T. 31.01.2007 10:54:19 | |
---|
Kirkan tapasin kerran, viime vuoden Euroviisuissa. En ehtinyt kompata kertaakaan, valitettavasti. Moni puhui Kirkasta mitä puhui ja kritisoi, minuun jätti empaattisen ja sympaattisen kuvan itsestään ja persoonastaan. Jos olen väärässä, niin antakaa mun olla väärässä tällä kertaa. Levätköön Mestari rauhassa. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
R.Syke 31.01.2007 10:58:27 | |
---|
Ohhoh. Tästä ei ollut mitään tietoa. Ehdottomasti meni yksi parhaista pois. |
Kirkan tapasin kerran, viime vuoden Euroviisuissa. En ehtinyt kompata kertaakaan, valitettavasti. Moni puhui Kirkasta mitä puhui ja kritisoi, minuun jätti empaattisen ja sympaattisen kuvan itsestään ja persoonastaan. Jos olen väärässä, niin antakaa mun olla väärässä tällä kertaa. Levätköön Mestari rauhassa. Olen samaa mieltä,kerran Mestarin kasvokkain tavanneen täytyy todeta että todella miellyttävä henkilö. R.I.P Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
M.i.k.key 31.01.2007 11:01:13 | |
---|
RIP Monta keikkaa tuli tuurattua. Pelkästään hyviä muistoja mestarista. möllisty |
Musiikkia korville 31.01.2007 11:01:29 | |
---|
Oho... Aika yllätys. Myös Kirkalle kevyet mullat. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |
baron 31.01.2007 11:02:32 | |
---|
Mun pojan nimi on Kirka ja kyllä se tästä Kirkasta johtuu! Kerran oon tavannut: Pari Lions Clubia vietti yhteisiä pikkujouluja ja ohjelmassa oli mm. klubien välinen karaokekilpailu. Kun naapuriklubin vuoro tuli, se ilmoitti piisikseen "Surun pyyhin silmistäni" ja kun kappaleen intro alkoi, eteisestä pyyhälsi Kirka laulamaan sen. Naapuriklubiin kuuluva Kisu Järnström oli kutsunut kaverinsa yllätysvieraaksi. Istuin Kisua vastapäätä ja Kirka tuli laulunsa jälkeen Kisun kanssa juttelemaan ja pääsin muutaman sanan vaihtamaan, mm kertomaan, että poikani on saanut hänen mukaansa nimensä. RIP COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
uruttaja 31.01.2007 11:06:05 | |
---|
R.I.P. Olipa yllätys. Iso yllätys. Kantola - Karhusaari 75. Se ainut, mutta ainutlaatuinen. |
pekkajau 31.01.2007 11:08:19 | |
---|
Hiljentävä uutinen on Kirkan poismeno. Osanottoni. |
isojussi 31.01.2007 11:08:23 | |
---|
Huh - huh. äsken radiosta kuulin. Samanikäisenä meni, kun isäni. Molemmat oli kovia. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Welldrum 31.01.2007 11:11:36 | |
---|
R.I.P Otamme Kirkaa lisää ohjelmistoon lauantaina keikalla. Muistoa kunnioittaen ! Let me assure you ! |
Martso 31.01.2007 11:15:19 | |
---|
R.I.P. Hetki löi mestarille. :( Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
kuunsirppi 31.01.2007 11:18:56 | |
---|
Just soi radiossa Hetki lyö....surullista! Koskaan ei tiedä, kenen vuoro on seuraavaksi. Itse sain reilu vuosi sitten Lastenklinikoiden kummien joulushowssa jutella Kirkan kanssa. Minä olin töissä ja hän ei ollut töissä, vaan vapaalla. Mukavanoloinen mies. Lepää rauhassa! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Roadari 31.01.2007 11:19:36 | |
---|
Kirkan tapasin kerran, viime vuoden Euroviisuissa. En ehtinyt kompata kertaakaan, valitettavasti. Moni puhui Kirkasta mitä puhui ja kritisoi, minuun jätti empaattisen ja sympaattisen kuvan itsestään ja persoonastaan. Jos olen väärässä, niin antakaa mun olla väärässä tällä kertaa. Levätköön Mestari rauhassa. Muutaman kerran olen päässyt miestä miksaamaan, ja voin sanoa että saman kuvan minuun jätti. Hieno mies joka aina otti muut huomioon. Hiljaiseksi vetää... Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
Jäärä 31.01.2007 11:20:27 | |
---|
Tuli taas puun takaa. Kevyet mullat. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
jjsound 31.01.2007 11:22:20 | |
---|
R.I.P. Suuri Laulaja on poissa. Muutaman kerran tavannut ja mukavalta vaikutti. Surullinen ja yllättävä uutinen. Osaanotto. "...jos nauru pidentää ikää niin me eletään forever. " |
AnselmiMaa 31.01.2007 11:26:46 | |
---|
Olipa yllättävä uutinen. Levätköön rauhassa. Kiitooos!! Tästä on helppo jatkaa. |
KoskPaavo 31.01.2007 11:28:11 | |
---|
R.I.P. Olihan yllätys, koskaan ei tiedä koska lähtö tulee, pari viikkoa sitten kehuin Krkan "Alla kanelipuun" -versiota. toivottavasti sinne pääsee. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
lukkari 31.01.2007 11:37:59 | |
---|
Yllätys.Lähes samaa ikäluokkaa ollaan.Täytyy ottaa "hetki lyö" öhlelmistoon. |
Prophet 31.01.2007 11:38:26 | |
---|
Osanottoni. Hyviä kantaaottavia mielipiteitä hänellä oli julkisuudessa. |