skebajaba 12.12.2003 12:00:00 | |
---|
elikkäs onko tuo hyvä laite? ja saanko toimimaan sen putkinuppini kanssa kun ei löydy tuommosta efektilooppia..ei ainakaan pahan hintanen vehje ole. haku ei tuottanut oikeen tulosta joten kertokaahan viisaammat. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Enska 12.12.2003 18:58:39 | |
---|
jollain asteella legendaarinen laite. Itse omistan kyseisen vehkeen, mutta siitä on ollut muuntaja rikki aika pitkään, eikä uuttakaan ole vaan saanut hankittua, että ei enää oikeen edes muista millaset soundit siitä lähtee. Aika persoonallinen soundi siinä kuitenkin on. Jotkut pitävät konetta erittäin hyvänä, toiset taas täysin paskana. Onkos muuten kyseistä laitetta valmistettu kahtena eri versiona? siis alkuperäisenä ja sitten (dunlopin? tai jonkun muun valmistajan) re-issuena? Vai elänkö ihan väärässä uskossa? Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! |
skebajaba 13.12.2003 16:19:14 | |
---|
mietin et irtoaiskohan tolla jonkun näköstä heavy soundia? ei oo kitarapajala pahan hintanen ja oishan tommonen tyylikkäämpi ku pedaali pelkästään.=) -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
mietin et irtoaiskohan tolla jonkun näköstä heavy soundia? No, kaivapa Bostonin levyt esiin ja siitä arvioimaan. Tom Scholtz näitten kanssa hääräsi pääjehuna aikanaan. Joku Rockman loota oli itsellänikin takavuosina ja soundi oli vahvasti itseään 80-lukua. Muistaakseni. "Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa." |
skebajaba 14.12.2003 16:51:44 | |
---|
No, kaivapa Bostonin levyt esiin ja siitä arvioimaan. Tom Scholtz näitten kanssa hääräsi pääjehuna aikanaan. Joku Rockman loota oli itsellänikin takavuosina ja soundi oli vahvasti itseään 80-lukua. Muistaakseni. levyltä on vaan tyhmä kuunnella, saa se studiokin siihen ääneen vähän vaikutusta... ehkäpä pitäis kävästä kitarapajalla kokeilemassa sitä vermettä vaikka... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |