Aihe: Hyvä/halpa säröpedaali?
1 2 3
TheWickerMan
13.12.2003 10:43:16
Olisko sitte joku putkivahvistin hyvä pedaalin kanssa?
"Rokkariksi synnytään, ei kasveta"
Sammakko
13.12.2003 11:33:33

Jos tuutte itä-suomeen sitä pitämään niin täältä tulee:

-2 kpl Vox ValveToneja
-Boss Sd-1
-Ryssä Muffi (hauska laite ja kivat suhinat)
Oral-B – Suuhoitoa ammattilaisilta
migeboy
13.12.2003 11:35:58
no okei, jos tuulle pitämään keskisuomeen, niin täältä löytyy

-boss sd-1
-boss md-2

sekä tarvittaessa styrkkari
Fortune
13.12.2003 11:49:31
Olisko sitte joku putkivahvistin hyvä pedaalin kanssa?

Useimmiten kyllä :)
"Look behind you, a three-headed guitar!"
sterbo
13.12.2003 11:56:25
mun mielestä jenkki muffissa on hieman lämpimämpi soundi ku ryssässä, vaikka tietysti estetiikka voi olla syynä tähän :) . Kunnon rokkisäröthän saa vaa putkistyrkkarin kautta.. ,,/
"Vittu me mitään Paranoidia soiteta"
Sammakko
13.12.2003 12:02:30

tuo ryssä muffi on "ihan kiva" lelu mutta en sille saa mitenkään oikeeta käyttöä keksittyä siinä on kyllä hyvä saundi mutta perkelealliset hurinat ja surinat... Enkä mä fuzzia muuteskaan tarttis.

Hyvähän se on olla olemassa. ku maksokin vaan 40€.

Paljon maksaa big muffiin truebypassin teettäminen?
Volle
13.12.2003 12:40:32
Voin olla mukana särövertailukokoontumisessa. Tällä hetkellä löytyy:

boss sd-1
boss sd-1 (näistä sitten pitäisi jotain eroja löytää)
boss ds-1
marshall shredmaster
itse kyhätty futsi

Ja vastaus itse kysymykseen:

Hyviä ja halpoja säristimiä ovat boss sd-1 ja ds-1. Molemmat maksavat uutena 50-60 euroa.
Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista.
TheWickerMan
13.12.2003 13:35:24 (muokattu 13.12.2003 13:36:28)
Hmm... vai pitäisköhän mun sitte osta noi kummatki bossit?
Rahaa on ja vielä jäis säästöön. Entä wahit? Pitäiskö semmonenkin vielä?
Härski
13.12.2003 13:45:30
Hmm... vai pitäisköhän mun sitte osta noi kummatki bossit?
Rahaa on ja vielä jäis säästöön. Entä wahit? Pitäiskö semmonenkin vielä?

Turhaan wahia ostat, jos et sitä käytä. Itsekin ostin sellisen GAS humalassa. Onhan se kiva vetkutin, mutta kun sitä käyttää n. kerran vuodessa, herää kysymys sen tarpeellisuudesta. Jos halvan käytetyn löydät, niin ok. Jos pidät, ok. Jos käytät, ok. Jos et, todella ok.
TheWickerMan
13.12.2003 13:46:13
Okei en osta.
Sammakko
13.12.2003 13:49:57

osta procon orginaali rattti (ei rat II) siitä saa monenlaista säröä bluesista rokkii ja rokista heviin...
rosberg
13.12.2003 13:50:33
jos hyvää säröä haluaa halvalla, niin kandeis hoitaa joku noista yerasoveista. itselläni on nyt tuo fet-color ja se on ihan VI%€n hyvä!!! siitä lähtee metalli, stoner, rokki, neil young ja judas priest -eli kaikki mitä elävä ihminen voi koskaan haluta.

jos jollain oisi myydä se eka versio tosta ryssämuffista (painava, vihreä, isot pyöreät nappulat, peltiä ja rautaa)
(ei siis se musta (josta siitäkin on kahta eri versiota)
niin laittaa mulle pikaviestiä, maksan OK-hinnan!!!
keep on truckin!
Keppis
13.12.2003 16:32:44
Siis rahaa on käytössä vaan 200€ ja jokun hyvän säröpedaalin haluisin. Suositelkaa jotain tämmössii.

PS. Olis vaan tämmönen ongelma mun Behringerin kanssa, että kun sillä demppaa (jos tiiätte mitä tarkottaa) soundi on sama ku demppais cleanilla, vaikka gain on täysillä bassoa tarpeeks. Sitä vaan aattelin ku muilla vahvistimilla tulee semmonen heavy ääni ni auttaako se pedaalin hankkiminen siihen mitenkään.

(Suurin osa ei varmaan tajuu yhtään mitä mä selitän, mut jos ei ymmärrä niin ei tarvii kommentoida tosta alemmasta tekstistä ollenkaan, vaan suositella muina miehinä jotain hyvää pedaalia.)

Vitut mää sua neuvon kun haukuit meijän biisiä. Nauran vaan kun et näytä paljo tietävän. HAH!
Vesilahden keikka peruttu.Älkää tulko paikalle!
hemmo
13.12.2003 17:13:38

Vitut mää sua neuvon kun haukuit meijän biisiä. Nauran vaan kun et näytä paljo tietävän. HAH!

Kasva aikuiseksi, tampio.
Säröä beibi!
TheWickerMan
13.12.2003 17:23:04

Kaikilla ei ole samanlainen musiikkimaku ja mun korvaa se teijän musa ei miellyttäny. Niin, ja jos teijän biisejä ei saa kritisoida ni laittakaa sitte vaikka sulkeissa siihen biisin viereen "täst biisist ei saa sanoo mitään pahaa".
TheWickerMan
13.12.2003 18:37:06
No kuitenkin, miten on, oisko Bossin Metal zonesta mihinkään?
Härski
13.12.2003 18:42:36 (muokattu 13.12.2003 18:42:47)
No kuitenkin, miten on, oisko Bossin Metal zonesta mihinkään?

EI!!! Jos metallidistiä meinaat, niin Smashbox on SE pedaali. Osta pois.. multa saat halvalla, Vilén.
kupteri
13.12.2003 19:16:13

On siitä. Säätöjä ja -varaa on paljon. Tosin se tarkoittaa, että mieleisen saundin säätämiseen kannattaa varata aikaa ja kahvia.

Ja sääntö numero 1: EI sitten sitä gainia heti täysille (koskee kaikkia särölaitteita / putkivahvistima). Myös Smashboxin säätäminen kannattaa aloittaa pienillä gaineilla, jos siis haluaa välttää tätsittömän sirinäsoundin.
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
TheWickerMan
14.12.2003 12:16:02
No entäs sitte Bossin os-2 tai md-2?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)