Slayeri 27.01.2007 22:45:31 | |
---|
+ Nopeus + Opin Nopeesti kaikkea + Motoriikka -/+ Ahneus (haluun oppia kaiken heti) - Pickaus Tekniikka |
tommiot 27.01.2007 23:00:27 | |
---|
+Tiukka komppaus +16-osien sahaus menee melko tiukasti johonkin lähemmäs 220 bpm asti, vielä kun saisi tasaisemman dynamiikan siihen. -Ei jaksa säveltää biisejä/tehdä riffejä tarpeeksi -Huonoja sooloja mutta silti niitä soitetaan... -Downstroke on vähän mitä on |
Ze Kink 27.01.2007 23:11:55 (muokattu 27.01.2007 23:14:49) | |
---|
+Monipuolisuus +Teoria +Klasarikitara taittuu hyvin +Jaksan myös treenata soittamisen lisäksi +Improvisointi ihan ok +Hyvä rytmitaju, olenhan myös rumpali +Saan aikaan musiikkia muullakin kuin kitaralla (vaikka siitä ehkä paskaa tulisikin..) -Kirjoitan paskoja biisejä -Laiskuus -Tuntuu että nykyään keskityn enemmänkin kamarunkkailuun soittamisen sijaan -En osaa soittaa jazzia kunnolla -Liian hidas |
Harvestman 27.01.2007 23:21:01 (muokattu 28.01.2007 12:27:59) | |
---|
+ kehityn suht nopeasti kun treenaan + biisi-ideani ovat loistavia + täysin itseoppinut + en ole skaalojen orja + sooloni ovat omaperäisiä + melodiani ovat omaperäisiä + soitan tapping osuudet pikkaamalla + en rehvastele soittotaidoillani - treeni intoni laskee kuukauden päivittäisen soiton jälkeen noin kuukaudeksi - biisi-ideoita tulee harvoin - sooloni menevät välillä täysin riitasoinuisiksi - olen huono improvisoimaan - olen huono täppääjä - voisin olla parempikin soittaja Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
saastara 29.01.2007 12:16:15 | |
---|
+16-osien sahaus menee melko tiukasti johonkin lähemmäs 220 bpm asti, vielä kun saisi tasaisemman dynamiikan siihen. Osta kompressori. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
tommiot 29.01.2007 12:37:24 | |
---|
Osta kompressori. Mieluummin opettelen soittamaan :) |
saastara 29.01.2007 13:01:44 | |
---|
Mieluummin opettelen soittamaan :) Amatöörin puhetta. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Roso 29.01.2007 22:18:44 | |
---|
Miinukset ensin. Kivempi miettiä sitten vasta plussia. -Teorian heikko tuntemus -Edellinen uudestaan -Vieläkin se harmittaa, jo kolmas miinus -Olen aivan liian kriittinen omaansoittooni -En keskity harjoittelemaan uutta asiaa loppuun asti -Kauhea esiintymispelko... mielestäni en osaa näyttää taitojani jos joku kuuntelee. +/- Osaan soittaa melko nopeasti + Hevikomppien pikkaus, varsinkin downstroke + Hammer On ja Pull Off vahvasti hallussa + Jatkuva uuden harjoittelemisen jano + Valmiit soolot ja nopeat tahdit onnistuu järjellisissä määrissä ihan hyvinkin. |
milkman 30.01.2007 12:02:59 | |
---|
+korva +improvisointi +bendit kutakuinkin just ja just vireessä -eri pickaus tekniikoiden hallinta -ranteen jäykkyys -luulen osaavani jonkun jutun ja siirryn seuraavaan, vaikka en oikeasti hallitse sitä pätkääkään... "Voi poloinen, päiviäni, lapsi kurja, kulkuani! Jo olen joutunut johonki: iäkseni ilman alle, tuulen tuuiteltavaksi" >:D |
Yrski 30.01.2007 16:47:18 | |
---|
-Oikean käden olkapää ei taho kestää pitempiä soitteloja tai kovaa sahaamista -Edellisen syy ei ole tiedossa -Reenaan loppujen lopuksi vähäsen +Improvisointi |
+Opin nopeesti +Intoa riittää +En pyri ylittämään taitojani +Pystyn tekemään kohtalaisia sävellyksiä -Soolot ei luonnistu -Soolojen soittaminen tahdissa kusee vielä -Harjottelun puute -Liikaa samaa paskaa tulee soitettua Olishan sitä vielä vaikka mitä mutta en keksi. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |