Sopuli 10.12.2003 16:25:46 | |
---|
Tuo näyttää olevan marshalin 15wattinen mg kombo, lord.. En jaksa lukea kaikkia ehdotuksia mutta onko kitaran volume pontikka nollassa tjsp? entä vahvarin volume nappula ? |
Lord of the strings 11.12.2003 17:20:26 | |
---|
Oisko mahdollista, että kitaran mikit saattaisivat olla epäkunnossa. "Who are you? How did you get in"?
"Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith" |
Nazareth 11.12.2003 18:44:38 | |
---|
On muuten todella kannustavaa. Kaveri tunnustaa heti alkuun ettei hankkimistaan vehkeistä mittän tiä. Yrittää vaan saada ääntä ulos, mutta se ei jostain syystä tahdo tulla vaan jää laitteiston syövereihin. Ajattelee, että: No minäpäs kysyn. On viksu ja ohjaa kysymyksensä palstalle joka kantaa nimeä Aloittelijat. On ehkä kuullut/havainnut kuinka jotkut täällä pitävät naurettavina kaikkia sellaisia kysymyksiä, joihin ovat itse tienneet vastauksen ainakin viime toukokuusta asti.
nimenomaan. ei silti, kyllä kysyjälle vastattiin alussa ihan asiallisesti mutta ne mitä sen jälkeen alkoi tulla vaikuttaa sellaiselta että kysyjä ei saata saada hyvää kuvaa käyttäjistä. en tuomitse ketään mutta ei kannata ruveta vitsailemaan varsinkaan aloittelijan kohdalla. gurut saa sitten vitsailla vaikka keskenään. Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin. |
Lord of the strings 11.12.2003 19:58:07 | |
---|
Ni Saatana. "Who are you? How did you get in"?
"Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith" |
kilju 12.12.2003 12:22:14 | |
---|
Perustakaa Ylempien Viisaiden ja Kaiken Jo Syntymästään Asti Hallitsevien Pätevien Jamppojen Kerho (YVKJSAHPJK) ja menkää sinne pätemään ja kikattelemaan. Voitte vaikka jakaa toisillenne pieniä muovisia arvomerkkejä ja käyttää samanlaista kaulaliinaa. Tai lippalakkia. Olen samaa mieltä kanssasi, mutta käypäs Imperiumin messulaudalla katsomassa mikä siellä on meininki. Niihin nolife-whinettäjiin verrattuna m.net on v*tun kiltti paikka. "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
E_I_K_K_A 13.12.2003 02:06:31 | |
---|
Täälläpä nyt on paljon viestejä =P, ongelma on ratkaistu, se oli kaapelissa vika, mä kävin vaihtamassa uuteen ja nyt toimii.Joku kysy kitaraa, tää on joku marshallin rocket special.Ostin sellasen valmiin setin missä tuli kaikki mukana. |
ilkkis 13.12.2003 09:53:28 | |
---|
Onnea uudelle harrastukselle.Rämpyttelystä saattaapi tulla oikein tauti ettei malta pitää näppejä erossa kepistä.Kohta sormenpääsi kivistävät ja lepuuttaa pitäis mutta kun ei malta : ) .Kovettuvat kyllä ajan kanssa.Tsemppiä! silmät kiinni ja Lennonia levariin |
TheWickerMan 13.12.2003 11:15:58 | |
---|
Mulla on ollu johdossa semmonen kosketushäiriö. Jos johtuis siitä? "Rokkariksi synnytään, ei kasveta" |
Burn 13.12.2003 16:26:19 | |
---|
Ei saakeli, sai kyllä todella hyvät naurut tän topicin lukiessa. No olipas tuo nyt niin helvetin kiltisti sanottu. Bluesmies taitaa sitten itse olla alan ammattilainen. Tollanen ole kyllä mistään kotoisin että kun joku ostaa tod. näk. ensimmäisen kitaransa eikä tiedä mistä aloittaa niin sitä mennään heti nauramaan että "Ei saakeli, sai kyllä todella hyvät naurut..." ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
No olipas tuo nyt niin helvetin kiltisti sanottu. Bluesmies taitaa sitten itse olla alan ammattilainen. Tollanen ole kyllä mistään kotoisin että kun joku ostaa tod. näk. ensimmäisen kitaransa eikä tiedä mistä aloittaa niin sitä mennään heti nauramaan että "Ei saakeli, sai kyllä todella hyvät naurut..." Nii, on se ihmeellistä ku pitää tulla pätemää jonnekkii nettipalstalle ja haukkumaan alottelijoita, jotka asiallisesti kysyy jotai mitä ei vielä tiedä. Miuta on jo pitkään ketuttanu tommoset virtuoosit, jotka tulee tänne alottelijapalstalle vastailemaan tommosella asenteella. Nää on just näitä samoja tyyppejä varmaan, jotka lähettelee teksti-tv:n chattii viestejä ku jossai pitäis päästä pätemään. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
JulGubbe 14.12.2003 01:49:11 | |
---|
Nää on just näitä samoja tyyppejä varmaan, jotka lähettelee teksti-tv:n chattii viestejä ku jossai pitäis päästä pätemään. Kuka sinne nyt mitään lähettää, kun täällä voi päteä ihan ilmatteeks. I would've gotten away with
it too, if it hadn't been for those pescy kids and that dog! |
rockitsb 14.12.2003 11:42:59 | |
---|
Kuka sinne nyt mitään lähettää, kun täällä voi päteä ihan ilmatteeks. Hyvä pointti "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Burn 14.12.2003 15:11:22 | |
---|
Miuta on jo pitkään ketuttanu tommoset virtuoosit, jotka tulee tänne alottelijapalstalle vastailemaan tommosella asenteella. Tuskin tässä tapauksessa on mikään virtuoosi kyseessä. ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
Paskaskitta 14.12.2003 20:10:58 | |
---|
Olkaas nyt kaikki gurut ja sun muut tietäjäy ihan hiljaa, sillä onhan sitä itsekkin joskus ollut alottelija ja jotain on aina ihmetellyt ja nyt kun muut kyselee niin sitten nauretaan. TEHÄN KÄYTTÄYDYTTE KUIN IDOLS TUOMARIT :P " Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain |
Lord of the strings 23.12.2003 12:51:12 | |
---|
Vittu, kaikki on joskus aloittelioita! "Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll"
-Kalkkuna |
Bluesmies 23.12.2003 16:34:05 | |
---|
Voi jumalauta!! Miks pitää ottaa kaikki niin vakavasti? Kommentoin vain tähän väliin, että sain hyvät naurut, kun luin tuota. Eikä se johtunut siitä alkuperäisestä kysyjästä, vaan kommentista "sitä kutsutaan musiikiksi". Eli en mä tässä ketään yksittäistä tyyppiä halveeraa. Anteeksi kauheasti, mikäli annoin sellaisen kuvan vahingossa. Kitara on tyhmä!!! |
rockitsb 23.12.2003 19:55:15 | |
---|
Anteeksi kauheasti, mikäli annoin sellaisen kuvan vahingossa. Et saa. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Bluesmies 23.12.2003 22:33:00 | |
---|
Et saa. Haista sinä paska! Kitara on tyhmä!!! |
Sahanpurija 24.12.2003 00:31:09 | |
---|
Haista sinä paska! Ei noilla vielä kuuhun mennä. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
We're going to Level Five to see One More Red Nightmare.
But first you must eat your Cat Food. |
rockitsb 24.12.2003 14:07:50 | |
---|
Haista sinä paska! Hiljaa saatana! "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |