Aihe: Suomen Euroviisuehdokkaat 2007
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1015 16 17 18 19
Mika Antero
29.01.2007 09:06:43
Kyllä noiden tän vuoden yritysten perusteella jotenkin hiipii mieleen ajatus, että pitäisköhän nyt tuon viimevuoden verenseisautuksen jälkeen sanoa morjes! koko skaboille...

Loistava idea. Olis meinaan komee temppu Suomelta olla vastaisuudessa osallistumatta noille kinkereille. Been there, done that. Lordin voittoa hehkutetaan kuitenkin vielä vuosikymmenienkin päästä, vrt. jääkiekon maailmanmestaruus joskus silloin jolloin keskiverto m-nettiläinen ei ollut vielä syntynytkään.

Kannatan ehdotusta.
Jetku
29.01.2007 09:32:24
Sinap
29.01.2007 10:45:03
Se "Plane away" oli musta hyvä biisi.Ongelma on vaan tuo laulupuoli - siis tämän Heroldin.Aika ponnetonta ja falskia.Minusta.

Paras biisi tähän mennessä. Tenoriosuus oli vaan outo. Järjestäjämaana ei tarvis tuollasia huomiojuttuja laittaa hyvään biisiin. Meidän viisu kuunnellaan tarkasti jokatapauksessa.
"Siinähän se tuubi onkin."
Sertzo S
29.01.2007 10:49:05
Paras biisi tähän mennessä. Tenoriosuus oli vaan outo. Järjestäjämaana ei tarvis tuollasia huomiojuttuja laittaa hyvään biisiin. Meidän viisu kuunnellaan tarkasti jokatapauksessa.

Kyllähän se Kim on aivan hengetön laulaja, jos nyt laulusta hänen osaltaan edes voidaan puhua. Näin on! Mallin hommiin vaan.
Johannes_t
29.01.2007 11:00:35

Kyllähän se Kim on aivan hengetön laulaja, jos nyt laulusta hänen osaltaan edes voidaan puhua. Näin on! Mallin hommiin vaan.

Hyviä biisejä tuntuu kuitenkin tekevän.
Sertzo S
29.01.2007 11:07:53
Hyviä biisejä tuntuu kuitenkin tekevän.

Kuka tykkää, kuka ei. Minua ei kosketa, joten sorry vaan.
Mase
29.01.2007 11:19:33

En mäkään kauheasti lämpene vaikkei tuo nyt ihan sitä perus tusinakamaa ollutkaan, mutta onhan noissa joissain Kimin biiseissä kuitenkin ihan hauskoja rytmillisiä juttuja ;) Naislaulaja oli tuossa biisissä parasta & ihan jees, samaa ei voi sanoa esim. Katrasta ja "koulutetusta" äänestä...
Ostetaan dynaaminen mikki(SM58, e845...), tarjoa!
Sertzo S
29.01.2007 11:33:15 (muokattu 29.01.2007 11:33:27)
En mäkään kauheasti lämpene vaikkei tuo nyt ihan sitä perus tusinakamaa ollutkaan, mutta onhan noissa joissain Kimin biiseissä kuitenkin ihan hauskoja rytmillisiä juttuja ;) Naislaulaja oli tuossa biisissä parasta & ihan jees, samaa ei voi sanoa esim. Katrasta ja "koulutetusta" äänestä...

Minusta tuntuu, että nuo levy-yhtiöt ovat tehneet piruuttaan vitsin tämänvuotisista Euroviisuista Yle:n kanssa yhdessä.
W4R
29.01.2007 11:33:53
Minusta tuntuu, että nuo levy-yhtiöt ovat tehneet piruuttaan vitsin tämänvuotisista Euroviisuista Yle:n kanssa yhdessä.

Eipähän tule toista kertaa yhtä kallista paukkua ylelle. :)
"Today the only voice of reason would have to be the sound of the soup of the season hitting ground" -D. Gildenlöw
Sertzo S
29.01.2007 11:37:13
Eipähän tule toista kertaa yhtä kallista paukkua ylelle. :)

Tästä on juuri kysymys.
Johannes_t
29.01.2007 11:53:25 (muokattu 29.01.2007 11:55:33)

En usko, että Humanen levyt meikäläisen soittimessa tulee pyörimään, mutta Plane Away on silti hyvä biisi. Kyllä esim. Britney Spearsinkin esittämät biisit on hyviä ja hyvin tehtyjä, vaikken niistä henkilökohtaisesti pidäkään. Tahtoo sanoa, että jos oma musamaku on ainoa mittari millä laatua mitataan, niin aika heikosti on asiat.

Mitä tulee viisuihin ylipäätään, niin hyvää hömppäähän koko touhotus on. Ja aina ollutkin, paitsi Suomessa missä muutenkin otetaan kaikki hieman turhan vakavasti.
Sinap
29.01.2007 12:25:08
Tahtoo sanoa, että jos oma musamaku on ainoa mittari millä laatua mitataan, niin aika heikosti on asiat.

Näin juuri. Pakarisen kappale on ihan hyvä radiobiisi, mutta viisupotentiaali siitä puuttuu. Tässä vaiheessa voi sanoa, että on ainakin yksi hyvä ehdokas, mutta onneksi on vielä hyviä viisuartisteja jäljellä. Näistä Lovexilta odotan paria kunnon hittiä. Viime vuonna saatiin nuoret hereille, tänä vuonna teinit voi ratkaista jo viisujen voittajan.
Lennu
29.01.2007 12:57:56

En usko, että Humanen levyt meikäläisen soittimessa tulee pyörimään, mutta Plane Away on silti hyvä biisi. Kyllä esim. Britney Spearsinkin esittämät biisit on hyviä ja hyvin tehtyjä, vaikken niistä henkilökohtaisesti pidäkään. Tahtoo sanoa, että jos oma musamaku on ainoa mittari millä laatua mitataan, niin aika heikosti on asiat.

Mitä vittua? Sillähän se just mitataankin. Aika hassua puhua Britney Spearsista samaan lauseeseen tän Humanen kanssa. Kyllähän ne on aivan eri planeetalta, ei edes verrattavissa, mutta ehdottomasti Britneyn hyväksi.
"Toi katu-uskottavuus läppä on oikeesti niin loppuun hinattu lehmä et ei oo tosikaan." -Roberto
Musta Arkipyhä
29.01.2007 15:01:37
Mitä vittua? Sillähän se just mitataankin. Aika hassua puhua Britney Spearsista samaan lauseeseen tän Humanen kanssa. Kyllähän ne on aivan eri planeetalta, ei edes verrattavissa, mutta ehdottomasti Britneyn hyväksi.

No esmes itse en pidä Britneyn musasta lainkaan ,mutta se ei estä minua toteamasta ,että Toxic on erittäin tarttuva ja hyvämelodinen veisu.
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
Sinap
29.01.2007 20:28:23
Näistä Lovexilta odotan paria kunnon hittiä.

Itseäni lainaten, vahvistan epäilyt. Kaksi kunnon viisukipalettahan sieltä on tulossa. Mikäli laulajan livevarmuus on kohdillaan, veikkaan että lovex on meidän edustaja kisoissa.
Joees
30.01.2007 15:23:27
Katran kappaletta ei sitten diskattu...

Asikainen totesi ettei yhtäkään nuottia ole samaa kuin tuossa Within Temptationin biisissä.

Vittuako ne sitten Jann Wylden diskas. Stana! Mä en ees oo ikinä kuullu niitä mut olin valmis äänestää niitä voittoon! Käyttää loput rahani saadakseni ne edustamaan meitä. Paska säkä.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
FastEddie
30.01.2007 15:29:38

Vittuako ne sitten Jann Wylden diskas. Stana! Mä en ees oo ikinä kuullu niitä mut olin valmis äänestää niitä voittoon! Käyttää loput rahani saadakseni ne edustamaan meitä. Paska säkä.

Voit käyttää loput rahasi Jan Wyldeen, sillä ei niitä diskattu.
Ainosataan kaksi ensimmäistä biisiä hylättiin. Nyt on jo uudet biisit kehissä.

Itse keksisin lopuille rahoille muutakin käyttöä, kuin Janne.
Mutta kukin tyylillään.
Born to lose, live to win!
Joees
30.01.2007 15:51:36
Voit käyttää loput rahasi Jan Wyldeen, sillä ei niitä diskattu.
Ainosataan kaksi ensimmäistä biisiä hylättiin. Nyt on jo uudet biisit kehissä.

Itse keksisin lopuille rahoille muutakin käyttöä, kuin Janne.
Mutta kukin tyylillään.

Ai, äh, meni jo valmiiks huono juttu persiilleen. Hittoako ne uusia biisejä teki. En mä enää niitä äänestä. ;-)
Heh. Minkälaista musaa ne tekee? Tai siis joo, niitten ulkoasusta voi päätellä jotain kyllä.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Paavopesusieni
03.02.2007 22:39:08
Mun suosikki noist on Hanna Pakarinen:)ite tykkään sen biiseistä ja se on just sellanen hauska persoona:)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)