Hammermul 26.01.2007 18:04:51 | |
---|
Ei saakeli, rokkaa ku pieni sika. Mitäs mieltä ootte ko. bändistä? Tänään illalla keikalle: http://meteli.net/event.php?id=82958 Bendover, Blake, The Black League Aika _Pe 26.01.2007 22:00 Paikka _Virgin Oil Co, Helsinki Hinta _8 € Ikäraja _K18Bombing for peace is like fucking for virginity. |
Tympee Huttunen 26.01.2007 18:12:32 | |
---|
Kovaa menoa. Kova on myös ylläolevan keikan kattaus. Tulisin keikalle, jos asuisin lähempänä. |
Hammermul 26.01.2007 18:34:37 | |
---|
Kovaa menoa. Kova on myös ylläolevan keikan kattaus. Tulisin keikalle, jos asuisin lähempänä. Jep. Mulla on yks Blaken levy, mutta tuosta Bendoverista en ole kuullut mitään. Kovaa keikkaa tulossa varmasti. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
lord of this world 26.01.2007 19:00:36 | |
---|
Njooooo kiva olis asua Helsingis... Doomsday sun on loisto ja Utopia AD osaksi, ihan ihQ, mutta tää Mans Ruin... oli aika ihmeellinen linjanmuutos ratkaisu noinkin omaperäiseltä yhtyeeltä... mummielestÄ Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!! |
Räkkipeli 26.01.2007 19:54:33 | |
---|
Ei hemmetti! tekis kyllä mieli lähtiä! On muuten helvetin hyvä pumppu kyseessä! etenkin uusin tuotanto on nannaa! Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
strophe 27.01.2007 11:21:16 (muokattu 27.01.2007 11:22:32) | |
---|
Jostain syystä tämä uudempi ns. "räkärock"-Black League ei ole koskaan napannut. Ichor oli loistava tekele, Utopia A.D.:llakin oli muutama helmi, mutta sitten kiinnostus lopahti. Hyvinhän pojat soittavat, mutta ei ole minun palani kakkua. edit: Muistan kun Stam1na oli Black Leaguen lämppärinä Tavastialla, koko yleisö oli tulessa Sm3tanan ajan, mutta sitten kun L3min pojat olivat lopettaneet, niin puolet häipyivät sen sileän tien minä mukaanlukien. Pari biisiä jaksoi kuunnella, ei enempää. Ei iske, ei. Helppoa kuin lapsen lyöminen!
Tutustu: www.mikseri.net/pdg |
Shadowling 27.01.2007 18:02:00 | |
---|
Heh, harmi liigan kannalta. Ichor kyll aikoinaan nappas, mut siis uudesta en kyl tykkää hirveesti vaikka ihan menevää se sinänsä on, mut ei ihan miun musiikkia. Ilkeä temppu kyl lähtee heti kun liiga tulee stampan jälkee lavalle :D Gotta move the wheel of time |
faffbey 29.01.2007 08:01:57 | |
---|
Njooooo kiva olis asua Helsingis... Doomsday sun on loisto ja Utopia AD osaksi, ihan ihQ, mutta tää Mans Ruin... oli aika ihmeellinen linjanmuutos ratkaisu noinkin omaperäiseltä yhtyeeltä... mummielestÄ Metallimusiikki söi itsensä ostaessaan yleisen hyväksynnän. Jokainen pullapoika on nykyään niin "rankka" metallimies. Ja mikäs siinä kun mummokin sen nykyään hyväksyy ja Lordi on kansallissankari. Hyi hitto! BL:n äijät ei ole pullapoikia, eli siksi tämä terveellinen linjanmuutos. Miesten musiikkia, ei pojille eikä niiden mummoille... |
hamykakka 29.01.2007 09:30:02 | |
---|
Paska homma, oltiin tuolla keikalla ja Liiga olikin aloitusbändi. Jäi siis näkemättä kun kuhnaus kostautui. Minkäs teet. I never gonna work another day in my life |
Hammermul 29.01.2007 17:50:41 | |
---|
Metallimusiikki söi itsensä ostaessaan yleisen hyväksynnän. Jokainen pullapoika on nykyään niin "rankka" metallimies. Ja mikäs siinä kun mummokin sen nykyään hyväksyy ja Lordi on kansallissankari. Hyi hitto! Tää on taas tätä. Ei voi kuunnella enää niitä bändejä, joista tykkää, koska muutkin kuuntelee niitä. Ei mulle musiikista pitäminen ainakaan ole mitenkään tekemisissä sen kanssa kuinka moni muu pitää samasta tyylistä/bändistä. Paska homma, oltiin tuolla keikalla ja Liiga olikin aloitusbändi. Jäi siis näkemättä kun kuhnaus kostautui. Minkäs teet. Ei mee tasan nallekarkit, Liiga oli selkeästi paras. Siitä Bendoverista en pitänyt ollenkaan. Blake oli ihan jees, ainakin se Sabbathin Wizard, jonka ne veti. Harmitti kyllä huuliharpun puuttuminen. :) Bombing for peace is like fucking for virginity. |
faffbey 30.01.2007 12:10:31 | |
---|
Tää on taas tätä. Ei voi kuunnella enää niitä bändejä, joista tykkää, koska muutkin kuuntelee niitä. Ei mulle musiikista pitäminen ainakaan ole mitenkään tekemisissä sen kanssa kuinka moni muu pitää samasta tyylistä/bändistä. Mitä kohtaa et tekstissäni ymmärtänyt? Yhtään mitään. Tulet tänne laittamaan tekstiä toisen kynään. |
Mitä kohtaa et tekstissäni ymmärtänyt? Yhtään mitään. Tulet tänne laittamaan tekstiä toisen kynään. Joo sori, ei ollut tarkoitus kohdistaa tuota suhun. Tuli vaan siitä mieleen, kun tollaista henkeä on oikeasti liikkeellä. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
blessed 31.01.2007 08:59:11 | |
---|
Joo ichor oli loistava lätty ja doomsday sunilla ja utopiallakin oli omat hetkensä, mutta sen jälkeinen linjamuutos on mun mielestä aivan käsittämätön. Eipä ole bändin touhut viimevuosina kiinnostanu, mutta aina silloin tällöin tulee laitettua ichor ja winter winds sing soimaan. |
venalaine 31.01.2007 11:03:54 | |
---|
Loistava orkesteri kyseessä. Tiukin on ehdottomasti ensimmäinen levy, eikä toinenkaan tuotos paljoa huonommaksi jää. Itse pidän myös uudemmasta tuotannosta, vaikka aluksi korvaan hivenen oudolta kuulostikin.. Harva bändi noin radikaaleja vetoja enää menee tekemään. www.reflective.cjb.net |
Deeku 01.02.2007 10:45:50 | |
---|
Loistava orkesteri kyseessä. Tiukin on ehdottomasti ensimmäinen levy, eikä toinenkaan tuotos paljoa huonommaksi jää. Itse pidän myös uudemmasta tuotannosta, vaikka aluksi korvaan hivenen oudolta kuulostikin.. Harva bändi noin radikaaleja vetoja enää menee tekemään. Allekirjoitan mainitun tekstin, mutta noilta äijiltä voi odottaa odottamatonta. Harmillisena katson vain Jarvan tekstien muuttumista todella hienoista lyriikoista boogie - woogie - tasoiseksi diibadaabaksi. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Johnnyk 09.03.2009 13:28:06 | |
---|
http://juhlakaivuri.net/ |
Röntgen-Jeesus 09.03.2009 13:53:17 | |
---|
Pitääpä toistaa taas samaa virttä eli ekat kaks levyä on hienoja tekeleitä, sen jälkeen mentiin metsään ja pahasti. "Lets black some metal, shall we?" |