Aihe: Piposi,hattusi
1 2 3 4 5 69 10 11 12 13
ruma-tero
17.01.2007 12:18:11
No mutta kun ei ole sitä oikeaa, mikä olis semmonen Billy Gibbons-tyylinen narupipo...

Mistähän niitä saa, tietääkös kukaan?
Antakaa anteeksi. En mää pahalla, mutta kun mää oon niin kauhean vahva. Jos mää saan työtä, niin kyllä mää sitten maksan kaikki.
Juhani_ko
19.01.2007 10:20:59

Mullon joskus sellanen musta "hippipipo/rastapipo" (vaikkei oo rastoja). Siis sellanen helkkarin iso, ruttuun menevä päähine.

No perkule, just tuollainen pitäisi jostain löytää.
Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool.
brn2sk8
21.01.2007 15:22:35
en käytä enää pipoo, koska totesin itsekseni että siitä ei oo oikeestaan mitään hyötyä... Mun päätä palelee suunnilleen vaan enemmän kun sillon kun ei oo pipoo :D joten pidän vaan päätä paljaalteen, ainakin sillon kun kävelen johonkin... ehkä nyt kun pääsee taas lätkimään jäälle niin pistän pipon päähän...
Ei kiitos, ei enää viinaa minulle...
brn2sk8
21.01.2007 15:24:05
Kesällä pidän lippistä, se on aina ihan ehdoton... New era päässä päivät ja yöt... Joka kesä oon tähän mennessä ostanu uuden, mutta en oo ihan varma ostanko nyt seuraavaks kesäks uutta, luultavasti ostan, mutta en oo nyt ihan varma
Ei kiitos, ei enää viinaa minulle...
Davet
21.01.2007 19:20:06
Sellanen musta, kohtuu tiukka pipo :D Aika paksu, en todellakaa pidä kesällä pipoa..
Onhan mulla myös joku vanha pipo missä on punanen raita ja siin lukee jotain.. en muista nyt mitä :D
Dave
Jani The Rock
30.01.2007 00:38:17

Tietääkö kukaan mistä sais ferodahatun aka lierihatun aka gangsterihatun? Lähinnä nettiliikettä siis kysyn, tai sitten jos joku tietää Rovaniemen alueelta kauppaa. Se ois jo rock kesähattu.

Tuolta löytyy:
www.hattu.fi
Your funeral, my trial.
Blue Moon
30.01.2007 01:46:50

Hatut ja - jumankauta sentään, kaikista maailman päähineistä - PIPOT !! ei mun mielestä mahdu samaan ketjuun.
Metallikka
31.01.2007 23:33:12
Mullon joskus sellanen musta "hippipipo/rastapipo" (vaikkei oo rastoja). Siis sellanen helkkarin iso, ruttuun menevä päähine

Miulla on just semmone x) ite neulottu turkoosin/sinisen/violetin kirjavasta raitalangasta. näin pakkasilla pitelen kun tukkaani tahdon kylmän rasituksilta ja pakkaskuivumiselta säästellä. Lämpimämmillä keleillä musta huopahattu.
Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life. - Terry Pratchett
-Cale
31.01.2007 23:50:11
Sellasta H&M:n pappalätsää tulee pidettyä kovilla pakkasilla, pipoo en kyllä päähäni laita tai näytän vieläkin idiootimmalta kuin nyt... Siis missään julkisilla paikoilla, kai jossain korvessa vois.
Ritsie
05.02.2007 23:44:32
Sain messuilta mainospipon, mikä on kauhea kortonki eikä lämmitä yhtään. En ymmärrä tuota nykyistä pipomuotia missä sen pitää olla kauhean ohut ja kireä, kun se tärkein eli lämmittäminen jää taka-alalle.
"Sinä Oksanen oisit erinomainen sinne Big Brotheriin. Vaikket keltään pillua saiskaan, niin ainakin oisit kiinnostunu niistä asioista" - Harri Ahonen
masterhat
06.02.2007 02:30:28
johan sen nimimerkkikin kertoo. Pipoja löytyy joitakin kymmeniä ja juuri alennusmyynneistä tein muutaman edukkaan löydön.
Head like a hole
kassper
08.02.2007 21:46:27

On pipoa pari ja lätsää pari ja joku halpa hattukin. Enimmäkseen noita pipoja näin talvella käytän, jos käytän. Toinen pipo on musta yli-iso säkki, jonne saa hiukset piiloon (ne vähät mitä pääsä vielä on) ja sitten toinen on ei-ihan-niin-iso "liikennevalo"-pipo. Se päässä kun kuljeskelee lauantai-iltana, niin melko usein joku tulee kyselemään huumehia... Kummallista.

Kesäpäähineenä toimii Lätsä. Sininen mokkalätsä, jossa on siis vähän isompi se "pussi" ja sitten pieni lippa. Pidän erittäin suuresti. (Jostain syystä muuten edellinen ja nykyinen tyttöystävä on molemmat nielasseet sitruunan sen nähdessään. No, väliäkö hällä, kunhan ite viihdyn siinä :D )

On sitä tosin kaikenlaista tullu päähänsä laitettua, mutta nämä nyt on luottokamat.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs "If you kill a whale, you get Greenpeace and Jacques Cousteau on your back, but wipe out sardines and you get a canning subsidy!" -Benoît Poelv
rakula
09.02.2007 20:40:31
Käytän löysiä pipoja jotka menee mukavasti ruttuun. Mielestäni ihan cooleja.
"No kyllähän se zorrokin pukeutuu mustaan" -Elo
Mr. Juge
10.02.2007 20:50:07
Talvisin päässäni on joko "Paskalakki"-tekstillä varustettu "huumoripitoinen" pipo taikka sitten paksu Metallica-pipo. Ei jäädy kaali niitä käyttäessä!
I'm not a prisoner, I'm a free man!!!
Mikho89
12.02.2007 00:26:18

Mistähän saisi kunnon korvalaput Turun seudulla.

http://www.satulli.kemi.fi/mallit.shtml
Holy shit, mustaksi värjätty wookie!
Dilu
12.02.2007 13:49:51
Paleleeko päätä? Vai käytätkö pipoa? Tai korvaako joku toisenlainen päähine pipon? Pipo on hieno juttu! Kerro mitä päässäsi on talvisin ja mikä on suhteesi siihen.

musta tiukka "munapää" pipo missä edessä NY aplikointi. en lähde mihinkään ilman sitä talvisaikaan.
bastardo
12.02.2007 15:33:30
Musta tiktak-pipo. Tilasin hetken mielihäiriössä jonkun bändipaidan kylkeen, koska ajattelin sen olevan hauskaa. Totuus kuitenkin on, että vihaan koko bändiä.
"Strateginen osaaminen kulminoituu täysin holtittomaan hosumiseen normaalien aktiviteettien lisäksi."
Palikkatilu92
12.02.2007 22:43:42 (muokattu 12.02.2007 22:46:58)
Hah, joku pipo! Tosimiähet vetää säkin päähä ja menoksi.

No ehkä ei.

Mul on semmonen tummanharmaa-villapipo. Mut oon kyl tilannu semmosen mustan Iron Maiden-pipon, kun vaan tulis jo postiin. Kesällä mun lakkina on oma letti.
Charge
28.11.2008 16:12:45

No nyt juuri sain postista H&M:stä tilatun mustan lipallisen pipon. Sitä ennen mulla olikin musta-harmaa inkapipo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)