Aihe: uusi mikki rg1570
1
jjw
18.11.2006 21:51:49
eli tullut mieleen vaihtaa mikeistä ainakin talla mikki mahdollisesti myös kaula mutta tallaan tarvisi jotaki raskaampaan sahaamiseen sopivaa mikkiä mieluiten ei aktiivimikkejä mutta vinkkejä voi pistää niin passiivi kuin aktiivi mikeistä
eli kitara oli rg1570 ja jossaki samantapaisessa threadissa kyseltiin myös vahvistinta joka olis peavey ultra tube 112 tässä tapauksessa
itsellä ei paljoa tietämystä mikeistä löydy joten jonkinmoiset avut olisi tervetulleita tässä valinta prosessissa.
tommiot
18.11.2006 21:54:16
Mä tykkään DiMarzio Evolutionista, se taitaa olla aika perusvalinta RG:hen. Soitan itse rässiä, Evo toimii hyvin sahauksessa. Erotteleva ja reippaasti keskialuetta. Toisaalta Dimebucker on ihan mukava myös, mutta en osaa sanoa miten se toimii lehmuksessa, mulla on mahonki/vaahterarunkoisessa.
Werde
18.11.2006 22:21:07
Evolution on varma perusvalinta Ibaneziin.
Carpenter
19.11.2006 00:13:27
Suositelkaapa kaulaan/keskellä kanssa jotain mikkejä. Itse olisin myös vaihtamassa mikkejä kitaraani. Evolution on jo aika varma valinta tallaan.
Antti90
19.11.2006 01:15:52

Evolution on varma perusvalinta Ibaneziin.

Tälle komppia.
Nacher
19.11.2006 03:07:43
Evolution tai Tone Zone, maun mukaan. Tone Zone läskimpi ja smoothimpi, Evolution kirkkaampi ja ohuempi sekä tiukempi.
jjw
19.11.2006 03:46:54 (muokattu 19.11.2006 03:50:21)
evolutionia tässä aika selvästi kyllä suositeltu pitääpi kattella vähän ennenku lopullisen päätöksen tekee mutta kiitokset vinkeistä tähän mennessä

e~
ja tosiaan komppia & hirmuista sahausta tuolla olis tarkoitus soitella
teela
20.11.2006 18:01:40 (muokattu 20.11.2006 18:04:40)
Dimin Breed vois ehkä olla kans yks vaihtoehto. Se on evo tapaan aika tiukka mikki ja aika middle piikki.

E: X2N DiMarziolta vois myös ehkä olla. Kova ulostulo ja tosi middlepiikki. Vois kuvitella trässi mikiks aika hyvä valinta?
Naamiaiset tänään.
jjw
29.01.2007 18:46:30
jos sitä bumppais vanhan topicin uuden tekemisen sijaan eli nyt mikin osto sitten käsillä ja tässä tullu mietittyä ja luettua ja huomattua asioita

eli ibanez rg1570 mikki tarkotus hankkia noita dimarzion mikkejä ehdoteltu muutamia malleja ensipäässä oli evolution mielessä aluksi
mutta joissaki threadeissa tullu moitittua (puolesta ja vastaan tietenki löytyy aina) jonkun verran keskustelua näkyi siitä että evolution ei välttämättä ole se paras vaihtoehto matalille vireille yleensä siellä #A dropissa
tyyli kyllä vaihtelee hitaasta nopeeseen ja puhtaita tulee käytettyä ja ei oikein mahdollisuutta ole päästä testaamaan eri mikkejä niin jos vielä vähän mielipiteitä/ehdotuksia jakaa niin hyvä olisi ja dimarziota ei ole pakko olla että jos kokemusta löytyy muista niin tervetulleita myöskin

mahdollisimman monipuoinen mikki olisi tarkoitus saada hitaasta jumputuksesta nopeeseen sahaukseen ja puhtaita tulee myös käytettyä mutta raskaampaan musiikkiin kuitenkin
Werde
29.01.2007 19:08:16
matalille vireille yleensä siellä #A dropissa

Noin matalille vireille en suosittele mitään muuta kuin EMG:n aktiivimikkejä. Nuo isotehoiset passiivimikit menevät herkästi tukkoon matalilla taajuuksilla, ja alakielen toisto jää ponnettomaksi.

Mikään monipuolinen vaihtoehto tuo ei kyllä ole, mutta harvapa sitä kovin kevyttä kamaa noista vireistä veteleekään - siihen on toiset pelit ja vireet.
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
Rakoni
29.01.2007 19:09:00 (muokattu 29.01.2007 19:10:57)
Jos alavireitä soittelet niin kokeilepa Dimarzion D-Soniccia "blade towards bridge"-tyyliin. Eli sen saa asennettua kahdella eri tavalla ja tuo on alavireille suunnattu setuppi. Herra Petrucci käyttää tuota seiskakielisissään.
Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa.
jjw
29.01.2007 19:42:03
eikös noitten aktiivi ja passiivimikken kans oo vähä yhteensopivuus ongelmia että pitäis myös vaihtaa sitte myös kaula mikki ja keskimmäine kytkeä pois tjsp vai oonkohan taas aivan hukassa faktojeni kans
jjw
29.01.2007 22:06:58
pääsis tota d-activatoria testaamaan tai jostaki samplea kuulis niin olis ihan jees pitää vähä tarkkailla tilannetta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)