J.Hollström 29.01.2007 17:15:41 | |
---|
kielten hinnat. nii ja oma saamattomuus. Just tuli saitenshitsiltä tms. 3 pakkaa Boomerseja a' 16 ekee tai jotain. Ei miusta paha. (thänks to örda) Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 |
Low Rider 29.01.2007 18:15:45 | |
---|
Hyvän saundin haku. Saa olla välillä tosi kärsivällinen - kitaran kanssa paljon helpompaa mielestäni.. Its on! |
J.Hollström 29.01.2007 18:20:49 | |
---|
Hyvän saundin haku. Saa olla välillä tosi kärsivällinen - kitaran kanssa paljon helpompaa mielestäni.. Itselläni nimenomaan päinvastoin. Minulle hyvä bassosoundi on äärimmäisen yksinkertainen: hyvät vermeet, kaikki namikat klo 12 (joskus jotain hienosäätöö bassosta riippuen) ja piuha väliin. Täts it. Kitarasoundin kanssa hakeminen on edelleen käynnissä. Joka päivä eri säädöt, toki kitarassa haetaan joka tyylin omana soundi, bassossa pärjään yhdellä. Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 |
Värinä 29.01.2007 18:36:25 | |
---|
bassossa pärjään yhdellä. Ärsyttää tollanen... Mutta ennen kuin kukaan alkaa repiin herneitä neniinsä, niin totean lausahdukseni olevan kaksi tahoinen. Toisaalta ärsyttää, että väitetään basson olevan soundipuoleltaan noin yksioikoinen. En ole ton suhteen ihan 100% samaa mieltä. Toisaalta tuossa Jukin lausahduksessa ärsyttää myöskin (ja oikeastaan etenkin) se, että olishan se hienoa jos itselläkin homma olisi noin hyvässä kuosissa. Kuitenkin usein joutuu aika lailla paljon noita soundeja hakemaan. Olisi kiva omistaa unelmakamat... Ärsyttää kun en omista... Rock and/or Roll |
sunder 29.01.2007 21:18:51 | |
---|
Toisaalta ärsyttää, että väitetään basson olevan soundipuoleltaan noin yksioikoinen. En ole ton suhteen ihan 100% samaa mieltä. Jos juuri se yksi soundi on jollekulle unelmasaundi(ja se sattuu olemaan kaavaltaan yksinkertainen) niin miksi turhaan monimutkaistaa asioita. Ei kai se tarkota, että sen soundin etsimiseen ei olisi panostettu. Itelläkin(vaikkakin halpiskamat) on vahvistimen päässä vaan yhet asetukset, saundia säätelen bassosta sen minkä tarvin. Mikkien välinen balanssi ja yläpään leikkaus on ne joilla pärjään. "tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes |
Karlsson 29.01.2007 21:20:30 | |
---|
Just tuli saitenshitsiltä tms. 3 pakkaa Boomerseja a' 16 ekee tai jotain. Ei miusta paha. (thänks to örda) 16,15 tais olla tarkalleen hinta satsilta. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
"Kun emmä paskaa osta. Jätän kauppaan." -Niskamies |
Ärsyttää tollanen... Mutta ennen kuin kukaan alkaa repiin herneitä neniinsä, niin totean lausahdukseni olevan kaksi tahoinen. Toisaalta ärsyttää, että väitetään basson olevan soundipuoleltaan noin yksioikoinen. En ole ton suhteen ihan 100% samaa mieltä. Toisaalta tuossa Jukin lausahduksessa ärsyttää myöskin (ja oikeastaan etenkin) se, että olishan se hienoa jos itselläkin homma olisi noin hyvässä kuosissa. Kuitenkin usein joutuu aika lailla paljon noita soundeja hakemaan. Olisi kiva omistaa unelmakamat... Ärsyttää kun en omista... Juki tarkoitti varmaankin sitä, että yhdellä hyvällä pärjää, vaikka niitä enemmän saisikin ruuvattua. Itsekin saan yleensä lähes olematomalla ruuvaamisella erittäin käyttökelpoisen soundin irti kamoistani. Ja huom! Melkein pitää bassolla erotella "hyvä" ja "käyttökelpoinen" soundi, munsta. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
Teijo K. 29.01.2007 21:39:38 | |
---|
Ärsyttää tollanen... Mutta ennen kuin kukaan alkaa repiin herneitä neniinsä, niin totean lausahdukseni olevan kaksi tahoinen. Toisaalta ärsyttää, että väitetään basson olevan soundipuoleltaan noin yksioikoinen. En ole ton suhteen ihan 100% samaa mieltä. Toisaalta tuossa Jukin lausahduksessa ärsyttää myöskin (ja oikeastaan etenkin) se, että olishan se hienoa jos itselläkin homma olisi noin hyvässä kuosissa. Kuitenkin usein joutuu aika lailla paljon noita soundeja hakemaan. Olisi kiva omistaa unelmakamat... Ärsyttää kun en omista... Ei se musta ole kamoistakaan kiinni niin kauan kun ne kamat suurinpiirtein pysyy ehjinä. :) Vielä ei ole millään kamoilla jäänyt soittamatta, että kaikilla pärjää kyllä. Ja tosi helposti saa vähänkään järkevistä kamoista sellaisen perushyvän soundin millä vetää kaiken humpasta heviin ihan ilman tuskanhikeä, ts. pärjää. Se on sitten eriasia, että lähes aina panostamalla vähän musatyylin mukaan pärjää vielä paremmin. Munsta. Itse diggailen eniten persoonallisen kuuloisia basisteja jotka on tyylinmukaisesti vetäneet vähän spesiaalimmilla soundeilla. Toki se perussoundi on aina hyvä, ja joihinkin tyyleihin myös se paras. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
rattledad 29.01.2007 21:48:52 | |
---|
Olisi kiva omistaa unelmakamat... Ärsyttää kun en omista... Eikös ne siinä vaiheessa lakkaa olemasta unelmakamat? Tai ainakin pian... |
Karlsson 29.01.2007 21:50:39 | |
---|
Eikös ne siinä vaiheessa lakkaa olemasta unelmakamat? Tai ainakin pian... Kaupungilla näkeekin usein rantasaunan omistavia, mutta jotenkin tyhjän katseen omaavia basisteja. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
Kallekorvola 30.01.2007 09:25:25 (muokattu 30.01.2007 09:26:08) | |
---|
Just tuli saitenshitsiltä tms. 3 pakkaa Boomerseja a' 16 ekee tai jotain. Ei miusta paha. no mut ku tohon laklandiin toimi ku dr:n long necksit... 38,40e/pkt, ***tu... paskan ostin. : / |
Teijo K. 30.01.2007 09:33:54 | |
---|
Kaupungilla näkeekin usein tyhjän katseen omaavia basisteja. Näinhän se on kyllä, itsekin usein näin vaeltelen jokapuolella. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
Keny 30.01.2007 09:42:13 | |
---|
Mikälie perus soundi(en ihan tarkkaan tiedä)sopii hyvin niinsanottuun peruskauraan/coversoittoon kun basson pitää olla tukena,ei saa herättää huomiota liikaa,piilossa ja sen myös huomaa heti jos puuttuu.Sitten kun mennään erikoisempiin soundeihin missä tullaan kovasti esille/sooloillaan tai muuten on jotenkin sellanen rooli että pitää erottua niin pitääkin etsiä jo enempi ja ruuvailla sekä testaa.Tämä tyyli taas ei ole monenkaan makuun välttämättä. Vähän sama kun tavallinen auto.Kyllä silläkin pärjää hyvin ja kulkee töihin ja takas.Jollain rakennetulla(kiihdytys,custom tai off-road auto)on taas paljon kivempi ajella sekää pääsee vaikeisiin paikkoihin tai lujaa ja fiilistä on hitosti enempi.Huom...tää oli mun mielipide.Näistäkään ei kaikki diggaa. Mikä hitto oli aihe taas ja pointti...hmm. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Johannes_t 30.01.2007 09:42:58 | |
---|
no mut ku tohon laklandiin toimi ku dr:n long necksit... 38,40e/pkt, ***tu... paskan ostin. : / Mä oon EBSejä käyttänyt, hyvin riittää. |
Kallekorvola 30.01.2007 15:40:34 (muokattu 30.01.2007 15:40:59) | |
---|
Mä oon EBSejä käyttänyt, hyvin riittää. ei mutku läpi rungon. ja taperwoundit. paljonkohan long necksien hinnassa on silkkaa ilmaa, eli katetta...? |
Wilkeson 30.01.2007 20:29:41 (muokattu 30.01.2007 20:30:22) | |
---|
Bassoilussa ei sinänsä kyrvi mikää mut huumori alkaa loppuu ja en jaksa ottaa taas raivareita koska ne ois totaaliraivarit ja sit ei taas hyvää heiluis. Eli taidan laittaa pikkuhuljaa pillit pussiin jos muutosta ei ala tulee treenien suhteen ym juttujen. eli kohta on kaikki kamat myynnissä. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
PnukBassist 31.01.2007 15:24:13 | |
---|
Bassoilussa ei sinänsä kyrvi mikää mut huumori alkaa loppuu ja en jaksa ottaa taas raivareita koska ne ois totaaliraivarit ja sit ei taas hyvää heiluis. Eli taidan laittaa pikkuhuljaa pillit pussiin jos muutosta ei ala tulee treenien suhteen ym juttujen. eli kohta on kaikki kamat myynnissä. Minä varaan sen rantiksen jos flippaat ihan kokonaan. Puoli-ilmaisella eikös? :D No joo enpä vittuile jos vituttaa. Itsellähän ei oo tällä hetkellä pändiä oikeen ollenkaan missä soittaa ettei mee hyvin mullakaan. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Wilkeson 31.01.2007 18:14:28 | |
---|
Minä varaan sen rantiksen jos flippaat ihan kokonaan. Puoli-ilmaisella eikös? :D No joo enpä vittuile jos vituttaa. Itsellähän ei oo tällä hetkellä pändiä oikeen ollenkaan missä soittaa ettei mee hyvin mullakaan. Varaax mun SVT:n kans. Hyvällä hinnalla tottakai...) eli siis puoli-ilmaisella toki. Ei ny sen enempää vituta mut ku ei toimi ni ei Tai sit mä en vaa tajuu. Kyl täs keikkaa on ja Saksaanki pitäs mennä vetää muutama veto mut jos huumori loppuu päästä ni what the fuck. enkä jaksa metskaa toista bändiikää jut nyt. Pitäs ennemmin kirjottaa et mikä kitaristeis ja rumpalis vitutta ku et mikä bassoilussa vitutta. Toivottavasti ei tarttis perkele sulle myydä saunaapuol ilasex :) Ei viittis huoraamaankaa iha alkaa. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
leksi-B 31.01.2007 18:20:01 | |
---|
Ainiin myös se kyrsii kun en osaa soittaa hiljaa!!! (huomasin koulussa oikein hitaas kaappalees ni menin sekasin koska se oli niin hidas) :/ 8v soitellu bassoa! |
Wilkeson 31.01.2007 18:25:49 | |
---|
Ainiin myös se kyrsii kun en osaa soittaa hiljaa!!! Mä en ees suostu soittaa hiljaa:) Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |