Aihe: Bassopussi
1 2
okoranta
28.01.2007 21:12:07 (muokattu 28.01.2007 21:13:03)

" ammattimuusikot käyttää paljon näitä rokpäkkejä" - Musiikki-kullaksen Ami - :)

Itselläkin ollut nyt jonkin aikaa Rockbag. Ostin sen, vaikka olin niistä huonoa palautetta kuullutkin. Käyttö on kuitenkin niin vähäistä mulla, että uskon sen kestävän. Taskut on sopivan kokoisia, ja pussi on hyvin topattu. Vetoketjut on hieman muovisen oloiset, mutta aika näyttää sitten miten ne kestää.
Bassobalstan Behringer-Klubi #1 Vasen-Lahje ei ikävä kyllä riitä- Klubi # 1
Jalmus
28.01.2007 21:20:04
Kyllä luulis että normaali käytöllä rockbag kestää vuosia.
Saahan vetoketjut ja muut rikki repimällä ja riuhtomalla.

Hirveesti ei tarvinnut repiä eikä riuhtoa...
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
nahkaruoska
28.01.2007 21:41:56 (muokattu 28.01.2007 21:42:25)
Mulla on tuommonen "merkitön" bassopussi. Ekasta hajos vetoketju vuodessa, toisen odottamista odottelen innolla. Kesällä kun ostin. 35 euroa taisi olla hintaa, ku ostin muutakin rojua samalla.

Joo itselläkin on vielä käytössä tuollainen "merkitön" pussi. Vetoketjua ei saa enää kokonaan auki (basson saa ulos taiteilemalla ja kiroilemalla)..:D
Paremmalle ei kyllä ole tarvetta kun katsoo vähän mihin väliin sitä laukkua törkkii..
Kunnon laukku olisi tarkoitus ostaa, mutta vasta sen jälkeen kun uusi basso on kainalossa.

E: kirijotus vihreitä
Message in a bottle.. "weird, d'oh"
sunder
29.01.2007 21:01:34
Itselläkin ollut nyt jonkin aikaa Rockbag. Ostin sen, vaikka olin niistä huonoa palautetta kuullutkin. Käyttö on kuitenkin niin vähäistä mulla, että uskon sen kestävän. Taskut on sopivan kokoisia, ja pussi on hyvin topattu. Vetoketjut on hieman muovisen oloiset, mutta aika näyttää sitten miten ne kestää.

Meikäki osti kullakselta joskus kesällä, vaikka kiskurihinta olikin. Oli pakko saada joku pussi äkkiä.

Muuten on kestänyt hyvin, mutta vetoketjujen sisäpuolella kulkeva muovitaitos jää vetoketjun väliin, minkä takia se taitos menee rikki ja se puolestaan aiheuttaa vetoketjun takeltelemisen.
"tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes
Q-re
30.01.2007 00:40:39

Meikäläinen ei osta enää koskaan sellaista pussukkaa, missä vetoketju ulottuu alas asti. Kävelin Warwickin rockbagi selässä ja vetoketju petti bodyn alta varoittamatta. ONNEKSI olin laittanut sen kaulan ympärille tulevan tarrahässäkän kiinni, olisi muuten tipahtanut AV-basso katuun.
chief
30.01.2007 00:58:27
Mulla on ollu Ritterin peruspussi n. 2 vuotta päivittäisessä käytössä eikä se ole mennyt oikein miksikään. Vetoketjut toimii kuin uutena eikä ompeleetkaan ole ratkenneet mistään kohtaa.

Suosittelen.
"It's the ear, not the gear. "
JartZA
30.01.2007 20:53:05
Thomannin parinkymmenen euron bassokassi kestänyt reilun vuoden ilman mitään ongelmia. Suhteellisen tukevat toppaukset löytyy ja ulkotaskuihin mahtuu pedaali, kasa piuhoja ja pari kaljapulloa.
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann
okabass
30.01.2007 22:06:17
MOI
Mulla lienee Warwickin pussukka. Mulla petti muutaman viikon käytön jälkeen yllättäen olkahihnan kiinnike. Basso putosi Kemin Cumuluksen respan edessä kivilattialle. Oli todella säkää, kun selvisin säikähdyksellä. Se solki oli jotain haurasta höttömetallia. Muovinen on kestänyt. Käytän nykyisin kyllä aina, jos vain suinkin mahdollista, kovaa laukkua.
Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh.
bize
31.01.2007 08:48:19 (muokattu 31.01.2007 08:50:04)
Mulla on nyt neljä vuotta kestänyt rockbag, ennenkuin hajosi. Reippaampaakin menoa on nähnyt.. Thomannilta on nyt tulossa se 18 euron bassopussi, sit sen jälkeen varmaan jotain laadukkaampaa jos/kun ei kestä.

Lähinnä miusta ois tärkeetä että kiinnitys selkään on repputyyppinen (ei yhden remmin "rynkkytyyli"), harvemmin nuo hihnat molemmat yhtäaikaa hajoaa. Juuri nyt ajelen riskirajoilla, tuo saattohoidossa oleva rockbag on vain yhdellä remmillä kiinni, alhaalta molemmat remmit ovat revenneet ja tuo ainokainen remmi on vedetty puukolla tehtyyn reikään kiinni pussin alaosaan. Hirvittää, mut pyörällä pitää ajella eikä tuo pussi oikein kädessäkään kulje. Jossain vaiheessa käveleksin ympäriinsä kovan casen kanssa mutta se vetää painollaan aika hyvin kädet tukkoon soittoa ajatellen, kun vaikka kilometrinkin kävelee.
"Mua vituttaa kaikenmaailman tumputtajat, joitten soundissa ei oo diskanttia ollenkaan." -unable
Keny
31.01.2007 09:33:49
Oon huomannu että monessa pussissa noi selässä kantohihnat on aika pitkiä joten niiden kiinnityspisteisiin kohdistuu hitonmoinen vääntö ja taakka kun selässä kulkee .Huomaa siitä kun kiristää olkapäätä ja sillai mullakin katkes rockbagista hihna ja basso katuun.Hyvin on kestäny kun kädessä kantaa sen mitä nyt tarvii.Helpotta tietty se että liikun autolla.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Cockscene
31.01.2007 10:09:44
Ritterin joku pussi ollu. nyt about 4-5 vuotta ollut käytössä. Toimii kuin uusi, jos nyt voidaan toimivuudesta puhuea :D ihan H*lvetin tukevaa materiaalia. vieläkin kuin "uutuuden jäykkä" se pussi. olihan sillä hintaakin, mutta eipä ole sen jälkeen mennyt rahaa :P
Jos joku asia on varma, niin se on aivan varma.
trackson
31.01.2007 23:38:11
Minulla on tälläinen Sandbergin pussi (linkin takana ei ole kuvaa pussista)

http://soundstore.fi/product_info.php/cPath/66_80/products_id/1726

Olen ollut erittäin tyytyväinen. Iso etutasku ja riittävät toppaukset. Reppumallinen tietty. Hinta 39,-.
"Eniten järkeä kuluu suuriin typeryyksiin" - S. Paronen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)