Aihe: Putkietus polkimista kokemusta??
1
powerfly
26.01.2007 11:05:21
Siis niinku hughes&kettnerin tubefactorista tai mesa boogie v-twin preampista??
Taikka joistain muista merkeistä,kokemuksia kellään?
N33m0
26.01.2007 12:01:47 (muokattu 26.01.2007 12:01:58)

Kochin pedaltonea testasin joskus nopeasti, sellane perus rokkisurina siitä lähti, ei ollu mitä hain. Kaipa se boostauksessa toimii paremmin.
slow music for slow people
Jucciz
26.01.2007 12:55:24
Ibanez Tube King laskettaneen myös tähän sarjaan. Olen tykännyt, monipuolinen vehje:
http://mp3.jucciz.com/tubeking/
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
StJerky
26.01.2007 13:33:10
Dean Markley Overlord minulla käytössä. Siitä lähtee se soundi mitä haluan. Monipuolisuutta en tarvitse.
Jesus_Plastica
26.01.2007 13:45:17
Damage Control Demonizer, hyvä äänitystyökalu suoraan linjaan. Ei toiminut ainakaan trankkuvahvarin kanssa mitenkään erityisen hyvin, luultavasti toimis hyvin PA systeemin läpi. Hyvä dynaaminen puhdas ja pikkuroso, high gain osasto mesamaista sirinää.
inflames
26.01.2007 13:53:32
Ibanez Tube King laskettaneen myös tähän sarjaan. Olen tykännyt, monipuolinen vehje.

Mä olen kanssa tohon tykästynyt.
Vapour
26.01.2007 14:14:12
Tämä kiinnostaa itseäni kovasti:

http://www.thomann.de/fi/seymour_duncan_sfx03_twin_tube_classic.htm

Olen miettinyt, josko tuon kanssa riittäisi hyvä puhdas putkistyrkkari laadukkaan ja monipuolisen soundimaailman luomiseen.
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
arppah8
26.01.2007 14:27:28

Tämä kiinnostaa itseäni kovasti:

http://www.thomann.de/fi/seymour_duncan_sfx03_twin_tube_classic.htm

Olen miettinyt, josko tuon kanssa riittäisi hyvä puhdas putkistyrkkari laadukkaan ja monipuolisen soundimaailman luomiseen.

Pentele, alkoi itseänikin kiinnostaa moinen. Hirveä vahvistimenvaihtoGAS ollut päällänsä jo vähän aikaa.
Peace, love and good happiness stuff.
Niknak
26.01.2007 21:43:59
Damage Control Demonizer, hyvä äänitystyökalu suoraan linjaan.

En tykännyt. Mutta tämä Engl Tube Toner on jo sitten eri maata. Lähtee kauniit cleanit, häräntapposurinat ja paljon välimaastoa.
pekurides
26.01.2007 21:52:04

Kochin pedaltonea testasin joskus nopeasti, sellane perus rokkisurina siitä lähti, ei ollu mitä hain. Kaipa se boostauksessa toimii paremmin.

Mulla oli sama peli pari päivää testissä kun kokeilin löytyisikö yhtään powertone2 sielunmaisemia pikkurahalla. ......Ei löytyny.:)

Bluussi ja ac/dc löyty mutta hevimetelliin ei mitään asiaa ,aivan liian pyöreä vintage pörinä.

Minulla jotenkin semmoinen käsitys että putkispedut olis enempi vintagehenkiseen touhuun...... ?
Tunteella päin vittua.
javia
27.01.2007 10:41:57
Mullon tuo duncanin twin tube, ja todellakin mainio vermes. Laite on enimmikseen perinteisempään menoon, todella hyvä blues/rok. hommissa. Reagoi skitan volaan kuin hyvät futsit, ja todella lämmin ja vahva soundi. Ja siinä lead kanavassa on todella hyvä laulava, paksu, lead soundi ihan pienimmilläkin gain asetuksilla, niin ja hyvin nostaa soolot kuuluville jos tarvetta... suosittelen kyllä.
Man With Bad Tone Laughs Alone!
msormune
27.01.2007 10:42:07 (muokattu 27.01.2007 10:44:01)
H&K tube factor löytyy, on ihan asiallinen peli. Mutta hieman tuossa tökkii tuo oman muuntajan tarve (18V) ja iso koko. Ja vielä ruma kun mikä mun mielestä... Mutta muuten siis jos pitäisi ottaa yksi pedaali mukaan soittelemaan jonnekin, ja paikalla olisi vaikka vaan trankkuvahvistin, H&K lähtisi ehdottomasti mukaan.

Niin siis ei tämäkään mikään metallipedaali ole, liian pyöreä ja "löysä" soundi kuten ilmeisesti monessa muussakin putkietusessa.
-RaT-
29.01.2007 16:07:51
Engl TubeToner saa äänen myös täältä. Tällä hetkellä ajan sillä Tech21:n pääteastetta kun en ole toistaiseksi löytänyt (budjettiin) sopivaa pienitehoista putkipäättäriä. Eli trankkupäättelläkin kuulostaa mainiolta.

Englin junttasäröistä ei varmaan ole kysyttävää, mutta tässä laitteessa on myös kelpo cleanit ja pikkurosot, toisin kuin ko. firman muissa tuotteissa joita olen kuulostellut. Jos oikein tikulla haluaa kaivaa niin kanaville yhteinen EQ saattaa muodostua jollekin kynnyskysymykseksi. (Onpahan sana...) Vaan minulle ei.

Ja ei se ruma ole, vaan miehekäs!
"Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?"
timppa67
29.01.2007 16:16:36 (muokattu 29.01.2007 16:25:40)

Tuo Pedaltone on mielestäni "parhautta".. semmonen ois hankintalistalla.. tuppaa vaan olemaan hivenen tyyris joten amatööriltä on hankinta jatkuvasti "siirtynyt".. ja niistä hevisaundeista mä en nyt muutenkaan mitään ymmärrä ...Pauli+Laatuwahi+Pedaltone ja esmes se jiiceeämmä kasisatanen... niin, se on siinä,,, mielestäni.. aika monenmoista huttua irtoo..

E: se Mesan V-Twin olisi kiinnostava aparaatti myöskin ainakin kokeilla.. lienee soundeiltaan lähellä sitä pedaltonea..??

E2: Kyllä aina joutuu ihmettelemään noita Juccizen "ääninäytteitä"... aika kurko jäbä "vetämään"... Plussaa ropisee jälleen
ministeri
29.01.2007 16:28:32
onko ehx english muffinista kellään kokemusta?
hilipati hippan
Twistyh
29.01.2007 16:29:06
Miltä joku noista edellämainituista kuulostais marsun mg100sen edessä?
timppa67
29.01.2007 17:37:39 (muokattu 29.01.2007 18:34:11)
Miltä joku noista edellämainituista kuulostais marsun mg100sen edessä?

Mulla on tommonen MG satanen himastyrkkarina ja se on kyllä aika syvältä... oli tyhmä ostos.. sitäpaitsi hajos välittömästi.. pitäs olla takuut ja vehkeet, mut aika hiljasta tuntuu korjaamolla olevan, liekkö enää hengissäkään.. älkää ikinä ostako moista paskakasaa, edes "makuuhuoneeseen"..
Juustonaksu
29.01.2007 18:00:10
Electro Harmonix Hot Tubes. JJ:n 80S ja 81 iskin orkkisputkien tilalle niin johan heräsi eloon. Kuullut myös paljon juttua Mullard Re-issue putkista, että sillä tuo olisi parhaimmillaan. Hyvä vehje, vähän herkät säädöt vain. Mukava kun Gain ja Drive erikseen niin saa erilaisia säröjä. :)
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
powerfly
29.01.2007 18:23:24
Jos joku henkilö ostaa jenkkilästä esim. tommosen mesan v-twinin,niin maksaako muuntaja siihen täältä kotosuomesta aivan...paljon..ko??
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)