Miullakii on tuo AC112 Vintager ja muuten olen ollut ihan tyytyväinen tähän, mutta kun kerran tuli vahingossa laitettua virtajohto seinään kun vahvarin ON nappula oli päällä niin nyt ei enää efektit kanavien välillä pysy paikallaan. Siis kun on esim. preset 1 päällä särökanavalla, ja kanavaa kun vaihtaa, niin sama preset 1 on myös cleanillä. Meneekö tämmönen ees takuuseen ku ite tuli hölmöiltyä? No eipä tuo haittaa ku miuta ei kuitenkaan keikoille päästetä, mutta oishan se kiva jos se toimis kunnolla. Ei kyllä todellakaan kiinnosta alkaa lähetellä vahvistinta Saksaan kun ei mitään varavahvistintakaan ole (Thomannilta ostin). "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
TheWickerMan 13.12.2003 11:22:03 | |
---|
Älä osta ikinä Behringerin GX110. Paska mikä paska. "Rokkariksi synnytään, ei kasveta" |
sterbo 13.12.2003 11:47:06 | |
---|
gx110 on paska, olen omistanut sellasen nytten about 4 vuotta ja kaksi kertaa on käyny pajalla. Jotenkin on mennyt toi usko noihin Behringereihin. "Vittu me mitään Paranoidia soiteta" |
TheWickerMan 13.12.2003 12:08:38 | |
---|
Säröt siinä on avuttomat, toivon että pedaali hyödyttää jotenkin positiivisesti... "Rokkariksi synnytään, ei kasveta" |
Miikathebest 13.12.2003 17:39:58 | |
---|
Miullakii on tuo AC112 Vintager ja muuten olen ollut ihan tyytyväinen tähän, mutta kun kerran tuli vahingossa laitettua virtajohto seinään kun vahvarin ON nappula oli päällä niin nyt ei enää efektit kanavien välillä pysy paikallaan. Siis kun on esim. preset 1 päällä särökanavalla, ja kanavaa kun vaihtaa, niin sama preset 1 on myös cleanillä. Meneekö tämmönen ees takuuseen ku ite tuli hölmöiltyä? No eipä tuo haittaa ku miuta ei kuitenkaan keikoille päästetä, mutta oishan se kiva jos se toimis kunnolla. Ei kyllä todellakaan kiinnosta alkaa lähetellä vahvistinta Saksaan kun ei mitään varavahvistintakaan ole (Thomannilta ostin). Itsellänikin meni joskus behringeri sekaisin. Pitää nollata(resetoida) muisti. Niin se taisi mennä että pidät sitä enteriä pohjassa joku 5 s. kun käynnistät vempaimen. |
Parantava_Suru 13.12.2003 18:35:25 (muokattu 13.12.2003 18:37:58) | |
---|
Joo kuten monesti olen sanonut täällä M.netissä, niin V-Amp 2 on ainakin aivan kelpo peli. Olen toki aloittelija ja kaikesta en ymmärrä, mutta toistaiseksi ei ole ollut mitään valittamista/ongelmia. Mullakin on V-Amp 2 ja ihan hyvä vehje on . Keikkaltukin on. Ja nauhoitettu . Kyllä Jami tietää... No mitäs sä sitten odotit ? |
rockitsb 13.12.2003 22:18:33 | |
---|
Itsellänikin meni joskus behringeri sekaisin. Pitää nollata(resetoida) muisti. Niin se taisi mennä että pidät sitä enteriä pohjassa joku 5 s. kun käynnistät vempaimen. No perskules! Enpä ollu ajatellu tommosta. Nyt taas toimii, mie jo luulin et se on seonnu lopullisesti. Kiitos vaa, nyt on taas maailma parempi paikka, ku vahvistin toimii ja kaikkee. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |