elbowski 28.01.2007 21:57:16 | |
---|
Heijaa. Kävin nyt tuon läpyskän kaupasta hommaamasta, ihan vain arvioiden perusteella (tai no, olen kuullut Fullsteam-kokoelman kappaleet, ja livenä nähty useammin). Levyarvostelujen kuvaukset ovat kiinnostaneet minua kovasti, ja kuulostivat niin hyvältä että pakkohan se oli ostaa. Levy pyörii nyt, kolmosbiisi menossa. Sen syvällisempää arviota en uskalla vielä sanoa kuin että todella hyvältä tämä kuulostaa. Todella maukasta punkrokkia. Niin että eiköhän olisi aika laittaa ensimmäinen kunnollinen No Shame-ketju pystyyn, nyt kun tämä hypetetty albumikin on saatu pihalle. |
Planetist 28.01.2007 22:42:36 | |
---|
Nojoo, schpunk löytyy hyllystä eikä innosta oikein yhtään. Ei kummoisia kappaleita ja muutenkin aikalailla sitä peruskamaa. Livenä tullut nähtyä pari kertaa siellä sun täällä, ei se silloinkaan kovin sytyttänyt minua. "Who says nothing is impossible? Some people do it every day!"
Alfred E. Neuman |
No Shame on ollut muutaman vuoden verran ihan ykkössuosikkopunkorkka Suomi-veivaajista. Hienoa, että pojat ovat tehneet sopparin Fullsteamin kanssa, saanevat enemmän käteen kuin Schpunkista ja Rebound for Glorysta joita myytiin ensimmäistä kahdellakymmenellä markalla ja jälkimmäistä viidellä eurolla. White of Hope on vielä lunastamatta mutta luultavasti tulee käytyä levykaupoilla ensi viikolla ja noudettua kopio plakkariin. |
hanuristi 29.01.2007 06:16:58 | |
---|
Tän hetken suomalaisista punk-pumpuista ehdottomasti mun ykkönen. Kuten edeltäjät, ei tämäkään levy jätä kylmäksi. Loot Burn Rape Kill Repeat |
elbowski 29.01.2007 19:56:52 | |
---|
Eniten iski levyllä nuo aloituskappaleen tyyppiset HC-mäiskeet. Mikä levy kannattaisi siis hankkia seuraavaksi? |
aivokuolio 29.01.2007 20:32:10 | |
---|
Eniten iski levyllä nuo aloituskappaleen tyyppiset HC-mäiskeet. Mikä levy kannattaisi siis hankkia seuraavaksi? Rebound For Glory on mahtava lätyskä, joskin yhden levyn mittaisena olisi ollu totaalinen potku munille. Tuplalevynä aikeet jäävät tähtäilyn asteelle. Uuteen en ole vielä ehtinyt tutustumaan, mutta aikomus on ainakin kova. Saisi tämäkin poppoo jo nousta divaritasolta isojen poikien liigaan, sen verran suvereenisti paiskovat. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
elbowski 29.01.2007 21:50:21 | |
---|
Toimiihan se läpyskä mahdottoman hyvin. Muutamassa otteessa ääntäminen särähti vähän korvaan, ja saundit saisivat olla hiukan rokimmat, mutta nuo nyt ovat vain pikkujuttuja. |
GoingNowhere 30.01.2007 10:04:18 | |
---|
Ihan penteleen timmi lätyskä! Tavastian keikalta ostin ja nyt on pyörinyt aika tiuhaan levysoittimessa. Pitää ottaa tuntumaa myös muihin bändin tuotoksiin. Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world! |