Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marshall JCM800 -soundin salat?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Härski
28.01.2007 21:36:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin mä sen takapleksin lahjottaa sulle tuolla hinnalla. Sitä voi kilkutella vaikka pöydän kulmaan ja lähtee vielä huonompi soundi :)
 
Et sä nyt oikeen ollu messissä. Mä haluun koko nupin!
 
bliikki
28.01.2007 21:38:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Et sä nyt oikeen ollu messissä. Mä haluun koko nupin!
 
Voit ihan rauhassa nostaa rahasummaa ja huudan hep kun riittää. Muuten oon hilijaa.
 
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
Härski
28.01.2007 21:39:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voit ihan rauhassa nostaa rahasummaa ja huudan hep kun riittää. Muuten oon hilijaa.
 
No... satanen sitte. Mut bensoja en enää tohon hintaan maksa.
 
Heikki
28.01.2007 21:45:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa tarkastaa bias ja säätää se kohdilleen. Jos se on biasoitu liian kylmäks, niin varmasti kuulostaa huonolle.
 
bliikki
28.01.2007 21:48:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa tarkastaa bias ja säätää se kohdilleen. Jos se on biasoitu liian kylmäks, niin varmasti kuulostaa huonolle.
 
Kaikki putket on vaihdettu ja samalla biasoitu about 2kk sitten Wahvarikellarilla. Luulis kunnossa olevan.
 
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
Heikki
28.01.2007 21:50:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki putket on vaihdettu ja samalla biasoitu about 2kk sitten Wahvarikellarilla. Luulis kunnossa olevan.
 
kuulostiko 2kk sitten hyvälle?
 
-Cale
28.01.2007 21:53:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marsuni kuulostaa about tämmöiseltä:
http://koti.mbnet.fi/mika_j/music/marsuntapaista.mp3
 
Koitin hakea samantyyppistä soundia Sansampista ja aika lähellä ollaan. Varsinkin tuon muhkuisen alapään osalta. Yläkielillä riffittely kuulostaa varsin hyvältä. Mutta jos tuon Marsun kuuluukin kuulostaa about tuolta, niin sittenhän kaikki on kunnossa. On vaan mun makuun väärä soundi ja pitää pistää karvapallo myyntiin :)

 
Oho... Odotukseni olivat hieman korkeammalla, tuohan kuulosti melkein yhtä kauhealta kuin mun Valvestate trankkuvahvari :) Ei siis soitossa mitään vikaa ollut, saundi oli kyllä vähän... Eli nyt ei varmastikaan ole kyse soittajan näpeistä.
 
bliikki
28.01.2007 21:54:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuulostiko 2kk sitten hyvälle?
 
Ei ole kuulostanut koskaan hyvälle, ostin käytettynä pari vuotta sitten. Tosin ehkä siellä kuulosti hyvälle kun sen kerran ostin. Tai sitten en vaan tuolloin tajunnut putkivehkeiden päälle mitään. En sitten tiedä onko tuo vain huono yksilö vai onko tuossa ollut alunperinkin jotain sähkövikaa silloin kun sen ostin. On kokeiltu parilla eri merkkisellä kaapilla, eri kitaroilla ja 2 tai neljälle pääteputkella, nappuloita väännetty joka suuntaan, mutta kun ei.
 
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
bliikki
28.01.2007 21:56:41 (muokattu 28.01.2007 21:57:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahka saan huomenna haettua sen mp3-soittimen kämpiltä mikä tänään sinne unohtui, niin pistän mikitettyä soundia nettiin eikä mitään gt2-säätöä :)
 
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
Heikki
28.01.2007 21:56:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole kuulostanut koskaan hyvälle, ostin käytettynä pari vuotta sitten. Tosin ehkä siellä kuulosti hyvälle kun sen kerran ostin. Tai sitten en vaan tuolloin tajunnut putkivehkeiden päälle mitään. En sitten tiedä onko tuo vain huono yksilö vai onko tuossa ollut alunperinkin jotain sähkövikaa silloin kun sen ostin. On kokeiltu parilla eri merkkisellä kaapilla, eri kitaroilla ja 2 tai neljälle pääteputkella, nappuloita väännetty joka suuntaan, mutta kun ei.
 
Eiköhän homma ole sitten aika selvä, vahvistin myyntiin ja tilalle semmonen peli joka kuulostaa paremmalta.
 
bliikki
28.01.2007 21:58:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän homma ole sitten aika selvä, vahvistin myyntiin ja tilalle semmonen peli joka kuulostaa paremmalta.
 
Eri asia kuka siitä haluaa maksaa ja mitä. Vois olla kannattavampaa käydä tutkituttamassa jossain, että onko siinä jotain konkreettista vikaa.
 
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
Manicci
28.01.2007 22:45:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tuplaan Härskin tarjouksen ja maksan 400+reilusti bensoista jos tuot kotiovelle :D
 
How blue can you get?
bliikki
28.01.2007 22:49:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tuplaan Härskin tarjouksen ja maksan 400+reilusti bensoista jos tuot kotiovelle :D
 
Ei taida ihan 400e:llä vielä lähteä, eikä oo autoa :(
 
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
Lancelot
28.01.2007 22:53:30 (muokattu 28.01.2007 22:54:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei taida ihan 400e:llä vielä lähteä, eikä oo autoa :(
 
Tehdään vaihtari, tuut bussilla nupin kans tänne ja palaat ylpeänä kotiin Kadetilla(jos kestää sinne asti:)!!
 
e.
 
bliikki
28.01.2007 23:01:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tehdään vaihtari, tuut bussilla nupin kans tänne ja palaat ylpeänä kotiin Kadetilla(jos kestää sinne asti:)!!
 
e.

 
Kadetin olenkin aina halunnut salaisissa fantasioissani, siis naispuoleisen sellaisen. Jos sulla mieskadetti siellä on, niin en mä sitten. Ja mahtaisko muutenkaan jaksaa Tampereelle asti? :P
 
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
Härski
28.01.2007 23:05:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja mahtaisko muutenkaan jaksaa Tampereelle asti? :P
 
Saattais se mieskadetti ajella sulla sinne Tampereelle... eli kestätkö sinä?
 
bliikki
28.01.2007 23:10:18 (muokattu 28.01.2007 23:10:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saattais se mieskadetti ajella sulla sinne Tampereelle... eli kestätkö sinä?
 
Mut ajaa mieskadetti korkeintaan tiehensä. Ja siis kuvannolliseen tiehen, ei fyysiseen tiehen.
 
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
Lancelot
28.01.2007 23:14:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut ajaa mieskadetti korkeintaan tiehensä. Ja siis kuvannolliseen tiehen, ei fyysiseen tiehen.
 
Voi paska, Olis pitäny tarjota Toyotaa..
 
Manicci
28.01.2007 23:20:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Panokset kovenee
 
Mulla on Chrysler Le baron 2,2tbo -90. Tuut sen nupin kanssa bussilla tänne, annat nupin+1800€ käteen ja ajat aidolla amerikkalaisella kotiin!
 
How blue can you get?
bliikki
28.01.2007 23:20:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän tää ollu taas tässä. Sitten kun vitsit loppuu ja jollain on oikein rahaakin tarjota niin saa laittaa privaviästiä.
 
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «