Landola59 26.01.2007 12:58:32 | |
---|
No no no... tämä menee sitten ihan tuonne Heavyn ja Rockin puolelle.. Mutta kenties Ritchie Blackmore, Timo Tolkki? Orkesterina Blackmore's Night ehkä enimmäkseen. Kun kitaraa aloin soitteleen niin tuo Stratovarius, Sonata Arctica, Children of Bodom ja nämä tyypilliset kiljuntabändit olivat aika kova sana... Tulee vieläkin kuunneltua sillon tällön Rautavaaran lomassa. Joikhaa poikha joikhaa! |
lukkari 26.01.2007 13:00:17 | |
---|
Tais olla jotenkin tähän tyyliin jotta Nils Henning Östed Pedersen. En viitti kuuklata. Korjatkaa, jos tarttee. Osui tarpeeksi lähelle.Jäbä veti pahoja kuvioita,eikä ilmekkään värähtäny. |
Ukko 26.01.2007 16:11:50 | |
---|
Osui tarpeeksi lähelle.Jäbä veti pahoja kuvioita,eikä ilmekkään värähtäny. Vedetään sitä meitinkin viihdepändissä pahoja kuvioita (saatan tarkoittaa pahoilla kuvioilla eri asiaa) eikä ilmekään värähdä. Tosin täytyy purra kieleen ettei se ilme värähtäisi. |
Rokkimamma75 26.01.2007 22:54:12 | |
---|
Vedetään sitä meitinkin viihdepändissä pahoja kuvioita (saatan tarkoittaa pahoilla kuvioilla eri asiaa) eikä ilmekään värähdä. Tosin täytyy purra kieleen ettei se ilme värähtäisi. Hoohoohohhooooo mä tiesin että kyllä täältä jotku hyvät naurut irtoo tällekin illalle, kiitos Ukko!! =D Life is a Bitch and so am I! |
paice60 26.01.2007 22:55:47 | |
---|
Hoohoohohhooooo mä tiesin että kyllä täältä jotku hyvät naurut irtoo tällekin illalle, kiitos Ukko!! =D Mutta kun toi on ikävä kyllä myös totta. HRK jäsen numero 1! |
jon lord 26.01.2007 22:57:56 | |
---|
Vedetään sitä meitinkin viihdepändissä pahoja kuvioita (saatan tarkoittaa pahoilla kuvioilla eri asiaa) eikä ilmekään värähdä. Tosin täytyy purra kieleen ettei se ilme värähtäisi. Mutta sehän on vaan jatsia. Jos joku sanoo että soititte väärin niin sanot vaan että ei kun se oli DIMI. COVS jäsen N.o 3 |
uruttaja 26.01.2007 22:59:55 | |
---|
Suurin on varmaanki ollu Leslie West. Luulisin. |
lukkari 27.01.2007 11:05:28 | |
---|
Vedetään sitä meitinkin viihdepändissä pahoja kuvioita (saatan tarkoittaa pahoilla kuvioilla eri asiaa) eikä ilmekään värähdä. Tosin täytyy purra kieleen ettei se ilme värähtäisi. Alkaa toi sun kieles olla jo aika rakoilla. |
Tankero 27.01.2007 12:48:23 | |
---|
Suurin on varmaanki ollu Leslie West. Luulisin. Niin luulisin minäkin. On nykyään paljon pienempi. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 27.01.2007 12:52:26 | |
---|
Niin luulisin minäkin. On nykyään paljon pienempi. Niin näytti olevan, ihan perusmerkonomin näköinen. |
Ukko 27.01.2007 14:08:57 | |
---|
Mutta kun toi on ikävä kyllä myös totta. Totta totta mutta siitä huolimatta rokkimammalle lähetetään lasku naurusta . Hahatuksesta selviää kympillä, hehetys maksaa 25 ja hohotus 50 nykyvaluuttaa (se on tämä tulosvastuullinen maailma näetsen :) |
Rokkimamma75 27.01.2007 21:18:56 | |
---|
Totta totta mutta siitä huolimatta rokkimammalle lähetetään lasku naurusta . Hahatuksesta selviää kympillä, hehetys maksaa 25 ja hohotus 50 nykyvaluuttaa (se on tämä tulosvastuullinen maailma näetsen :) Juu täältä pesee ja linkoaa, vaikka totta oiskin (ja monesti onkin) nii olipas sen verran hyvin aseteltu että vieläkin tyrskäytyttää.. ;) *ojentaa satalappusen* Life is a Bitch and so am I! |
jjussila 27.01.2007 21:30:34 | |
---|
Juu täältä pesee ja linkoaa, vaikka totta oiskin (ja monesti onkin) nii olipas sen verran hyvin aseteltu että vieläkin tyrskäytyttää.. ;) *ojentaa satalappusen* Jaaha! Taitaa bisnekset olla kohillaan, kun noin on vara kapitaalista luopua.... ..ei helev...olisko noin?..... |
Rokkimamma75 27.01.2007 21:48:49 | |
---|
Jaaha! Taitaa bisnekset olla kohillaan, kun noin on vara kapitaalista luopua.... HOHHHOOOHHHOOOO tää tuloo kohta kalliiksi... se on kattokaas tuo verkostomarkkinointi mikä kannattaa... *nauraa vedet silmissä* Life is a Bitch and so am I! |
baron 27.01.2007 23:08:27 (muokattu 27.01.2007 23:59:56) | |
---|
Tais olla jotenkin tähän tyyliin jotta Nils Henning Östed Pedersen. En viitti kuuklata. Korjatkaa, jos tarttee. Kun mä olin ekaa kertaa elämässäni ulkomailla jazzklubissa, se oli Köpis joskus -63 tai sinnepäin ja paikka oli edesmennyt Montmartre ja siellä soitti 16-vuotias tanskalaislupaus kokeneitten jenkkimuusikoiden kanssa ja se kokematon oli jo silloin saanut tarjouksen johonkin jenkkihuippu bigbändiin, oisko ollut Duke Ellington tai vastaava, joka ei sitten kuitenkaan toteutunut. Silloin mä ens kertaa huomasin että kontrabasson soittaminenkin on taidetta ja kyllähän siitä pienestä tanskalaispojasta jotain tuli: Se oli just tuo Niels-Henning Ørsted Pedersen COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Tankero 27.01.2007 23:52:41 | |
---|
Kun mä olin ekaa kertaa elämässäni ulkomailla jazzklubissa, se oli Köpis joskus -63 tai sinnepäin ja paikka oli edesmennyt Montmartre ja siellä soitti 16-vuotias tanskalaislupaus kokeneitten jenkkimuusikoiden kanssa ja se kokematon oli jo silloin saanut tarjouksen johonkin jenkkihuippubig bändiin, oisko ollut Duke Ellington tai vastaava, joka ei sitten kuitenkaan toteutunut. Silloin mä ens kertaa huomasin että kontrabasson soittaminenkin on taidetta ja kyllähän siitä pienestä tanskalaispojasta jotain tuli: Se oli just tuo Niels-Henning Ørsted Pedersen Kas kummaa, melkein sama nimi kuin tuolla mun tarkoittamalla basistilla. ;) Varmasti, vissiin. |
Ukko 28.01.2007 13:57:58 | |
---|
... se on kattokaas tuo verkostomarkkinointi mikä kannattaa... Nyt heitit sinä vielä pahemman. HAHAHAHA HOHOHOHHEHEHEHEH. (selviääkö tästä edes 500 eurolla ?). |
mack the knife 28.01.2007 21:50:46 | |
---|
Tais olla jotenkin tähän tyyliin jotta Nils Henning Östed Pedersen. En viitti kuuklata. Korjatkaa, jos tarttee. Ihan tarpeeksi sinne päin. Örsted norjalaisella ö:llä, en minä ossaa sitä hakea täältä koneelta. Ja Niels taisi olla tuo ensimmäinen. COVS n:o 1. |
mack the knife 28.01.2007 21:51:19 | |
---|
Katos vaan, joku ehti korjata. Mistä noita ihmemerkkejä löytyy? COVS n:o 1. |
Ihan tarpeeksi sinne päin. Örsted norjalaisella ö:llä, en minä ossaa sitä hakea täältä koneelta. Ja Niels taisi olla tuo ensimmäinen. Tanskalaisella:-) COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |