south_of_heaven 15.01.2007 23:48:24 | |
---|
Nonii nyt kilahti. Pakko käydä ostaa Kivenkantaja ja varmaa jotai muitaki. Miten oon tän bändin aina jättäny huomiotta ennen. mulla ei kyllä ole yhtään mitään. |
Master of Disguise 16.01.2007 08:45:11 | |
---|
Nonii nyt kilahti. Pakko käydä ostaa Kivenkantaja ja varmaa jotai muitaki. Miten oon tän bändin aina jättäny huomiotta ennen. Suosittelen vahvasti Verisäkeitä sekä Voimasta ja Kunniasta -levyjä. Et voi pettyä. ;) |
mungiisi 16.01.2007 12:29:25 | |
---|
Suosittelen vahvasti Verisäkeitä sekä Voimasta ja Kunniasta -levyjä. Et voi pettyä. ;) Ovatpahan vaan hieman erilaisia levyjä. Itse suosittelen Kivenkantaja-levystä eteenpäin. Toki vanhemmatkin ovat todella hyviä, mutta Kivenkantajasta eteenpäin on menty parempaan suuntaan. |
aptoriar 16.01.2007 19:18:48 | |
---|
Ovatpahan vaan hieman erilaisia levyjä. Itse suosittelen Kivenkantaja-levystä eteenpäin. Toki vanhemmatkin ovat todella hyviä, mutta Kivenkantajasta eteenpäin on menty parempaan suuntaan. Nojaa, tämä taitaa olla tämmöinen mielepide jutskanderi. Itse sanoisin että Voimasta ja Kunniasta on _se_ Moonsorrow levy. Toisaalta taas ko. bändillä ei edes ole niin montaa levyä jotteiko niitä voisi kaikkia hankkia. This yarded steel sings a deadly song in my grasp! |
Werihukka 19.01.2007 00:50:39 | |
---|
Nyt on levyä tullut kuunneltua jokunen kerta ja joka kerta kuulostaa aina vaan paremmalta. Loistava levy, eikä tunnu biisit yhtään liian pitkiltä. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
aptoriar 27.01.2007 20:23:52 | |
---|
Ja tänään keikalle, keikalle, keikalle Nosturiin. Katsotaan miten uudet biisit toimivat livenä. Levyä nyt kymmenisen kertaa kuunnelleena voin sanoa että hyvä on, mutta eipä sen enempää. This yarded steel sings a deadly song in my grasp! |
Ei kyllä iske yhtään tämä uusi levy. Menettää otteensa --> horros --> Jäästä syntynyt Varjojen virran 20min kohalla herää ja vaihtaa levyä. :/ Hyvää ja monipuolista melodista metallia - www.mikseri.net/oblivion |
south_of_heaven 28.01.2007 21:27:05 (muokattu 28.01.2007 21:27:44) | |
---|
Ihan hyviähän nää oli livenä, mutta itselle jäi pahasti Insomniumin varjoon. Insomniumia tuleekin sitten FME:ssäkin varmaan tutkailtua. Mutta plussaa siitä, että soittivat Tuhatvuotisen Perinnön mulla ei kyllä ole yhtään mitään. |
Ruoste 29.01.2007 12:15:54 | |
---|
Ei kyllä iske yhtään tämä uusi levy. Menettää otteensa --> horros --> Jäästä syntynyt Varjojen virran 20min kohalla herää ja vaihtaa levyä. :/ Harvemmin puolituntiset kappaleet aukeavat heti ekalla kuuntelukerralla, eikä edes kymmenennellä kerralla. Itselleni aukesi Verisäkeet reilu puoli vuotta levyn ostamisen jälkeen, sitä ennen en pitänyt levystä juuri yhtään, mutta nyt levy on mielestäni parasta Moonsorrowia mitä on tehty. |
Mipe-iha-ite 29.01.2007 22:12:51 | |
---|
Pystyykö heittään settilistaa Nosturin keikalta? Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä. |
LordGarm 30.01.2007 07:29:12 | |
---|
Hämärästä muististani: Kylän Päässä Köyliöjärven jäällä Tuleen Ajettu Maa Jumalten Kaupunki Kivenkantaja Pakanajuhla Pimeä Sankaritarina *Encore* Tyven Sankarihauta Unohduksen Lapsi Korjatkaa jos män puihin.. |
Akiman 30.01.2007 07:59:16 | |
---|
Hämärästä muististani: Kylän Päässä Köyliöjärven jäällä Tuleen Ajettu Maa Jumalten Kaupunki Kivenkantaja Pakanajuhla Pimeä Sankaritarina *Encore* Tyven Sankarihauta Unohduksen Lapsi Korjatkaa jos män puihin.. Tai sitten näin, kuten joku laittoi toisaalle pian keikan jälkeen: Jumalten kaupunki Kivenkantaja Kylän päässä Köyliönjärven jäällä Master of Puppets (ei ihan kokonaan) Pakanajuhla Pimeä Sankarihauta Sankaritarina Tuleen ajettu maa Unohduksen lapsi 19.01. Nosturi: STREAM OF PASSION / AYREON (+ Lullacry ja Silentium) Lisätietoja: www.korroosio.fi |
LordGarm 30.01.2007 08:11:27 | |
---|
Tai sitten näin, kuten joku laittoi toisaalle pian keikan jälkeen: Jees, muttei tuossa järjestyksessä. |
rpel 30.01.2007 09:53:53 | |
---|
On tämäkin bändi mennyt hieman liian kokeilevaan suuntaan. Vanhat biisit ovat toki vielä loistavia, mutta osittain Verisäikeillä ja täysin V: Hävitetyllä on menty lähinnä taustamusiikki-genreen. Eipä noita uusia kappaleita voi juuri biiseiksi kutsua, vaan lähinnä puolituntisia nuotiolauluja. Sääli, vanha materiaali kun potkii vielä ja lujaa. |
saastara 30.01.2007 10:15:56 | |
---|
Hämärästä muististani: Kylän Päässä Köyliöjärven jäällä Tuleen Ajettu Maa Jumalten Kaupunki Kivenkantaja Pakanajuhla Pimeä Sankaritarina *Encore* Tyven Sankarihauta Unohduksen Lapsi Korjatkaa jos män puihin.. Jumalattoman pitkä setti..! :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
mungiisi 30.01.2007 10:45:58 | |
---|
Jumalattoman pitkä setti..! :) Katsoin itse ihan samaa, tuon soittamiseenhan menee jo aikaa. :D |
gorgonoidi 30.01.2007 15:07:10 | |
---|
On tämäkin bändi mennyt hieman liian kokeilevaan suuntaan. Vanhat biisit ovat toki vielä loistavia, mutta osittain Verisäikeillä ja täysin V: Hävitetyllä on menty lähinnä taustamusiikki-genreen. Eipä noita uusia kappaleita voi juuri biiseiksi kutsua, vaan lähinnä puolituntisia nuotiolauluja. Sääli, vanha materiaali kun potkii vielä ja lujaa. Ei voi kuin ihmetellä tätä. Kyllä ne biisejä edelleenkin ovat, pituudestaan huolimatta. Huomaa kyllä että kuulijakunta karsiutuu kivasti. Harvat osaavat nauttia. En ole itse vielä levyä kuullut. Voi se huonokin toki olla. |
Jööhannes 30.01.2007 15:18:12 | |
---|
On tämäkin bändi mennyt hieman liian kokeilevaan suuntaan. Vanhat biisit ovat toki vielä loistavia, mutta osittain Verisäikeillä ja täysin V: Hävitetyllä on menty lähinnä taustamusiikki-genreen. Eipä noita uusia kappaleita voi juuri biiseiksi kutsua, vaan lähinnä puolituntisia nuotiolauluja. Sääli, vanha materiaali kun potkii vielä ja lujaa. Tätä varten on olemassa Lakupaavi ;) Niin, onhan tuossa vähän tottakin. Tälläisen levyn kuunteluhan käy jo työstä, hehe. Mutta jos on reilu tunti luppoaikaa niin mikäs sen parempaa kuin mennä punkkaan lösöttämään, ottaa sisälehtiö mukaan ja laittaa levy tulille. |
Werihukka 30.01.2007 16:30:28 (muokattu 30.01.2007 16:31:34) | |
---|
Jännä juttu, kun joistakin se uus on liian tylsää. Meikäläisellä meni ekalla kertaa koko levy istuen paikallani vaan ja kun levy vihdoin loppu, niin katsoin vaan kelloa ja ajattelin että olipas se lyhyt levy. Ja onhan se melko lyhyt, kun vertaa edelliseen. Biisit vaan on pitkiä Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Jööhannes 30.01.2007 18:07:06 | |
---|
Jännä juttu, kun joistakin se uus on liian tylsää. Meikäläisellä meni ekalla kertaa koko levy istuen paikallani vaan ja kun levy vihdoin loppu, niin katsoin vaan kelloa ja ajattelin että olipas se lyhyt levy. Ja onhan se melko lyhyt, kun vertaa edelliseen. Biisit vaan on pitkiä Tuohon edelliseen lisätäkseni että en minäkään koko levyä vielä omista, enkä usko että se tylsä todellakaan on :) Puhuin vain lähinnä tracklistin ja edellisen lätyskän perusteella. |