P.E.V 28.01.2007 12:05:16 | |
---|
Hyvä hinta/laatusuhteeltaan olevia akustisia voipi alkaa ehdottelemaan, hintahaarukassa 100-150. Kitara, joka kuulostaa hienolta ja on helppo soittaa. Ulkonäkö tulee vasta näiden jälkeen. Kiitoksia etukäteen kaikille vastanneille. |
Lancelot 28.01.2007 12:49:56 | |
---|
Hyvä hinta/laatusuhteeltaan olevia akustisia voipi alkaa ehdottelemaan, hintahaarukassa 100-150. Kitara, joka kuulostaa hienolta ja on helppo soittaa. Ulkonäkö tulee vasta näiden jälkeen. Kiitoksia etukäteen kaikille vastanneille. Teräs- vai nylonkielinen? |
juikka111 28.01.2007 12:58:16 | |
---|
Ei sovi unohtaa, että musiikki avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä. |
P.E.V 28.01.2007 16:46:13 (muokattu 28.01.2007 17:06:53) | |
---|
Teräskielistä kitaraa olen siis hommaamassa. Nykyään on nylonkielinen(tuo Yamaha C-40), jota olen soittanut ahkerasti reilun vuoden. Nyt on teräskielinen saatava. Ehdotuksia tulemaan lisää, kiitoksia kaikille vastanneille! Niin ja löytyisköhän jostain jotain videomateriaalia tuosta kitarasta, että kuulisi vähän miltä se kuulostaa. YouTubesta ei ainakaan löytynyt... |
ravensoul 28.01.2007 17:32:51 | |
---|
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Kiitoksia kiitoksia! Lisää vain ehdotuksia! |
Sarutobi 25.04.2007 10:35:52 | |
---|
Olen vähän samaa mieltä juikan kanssa siitä että mitään huippuvehjettähän ei siinä hintaluokassa tule saamaan. Riippuu toki vähän myös mistä etsii mutta kun käväisin viimeksi tuolla paikallisessa musiikkiliikkeessä niin vaikka minkämoista akustista löytyi ja kalleimmilla hintaa jopa 900e =O Kyllähän sitä tosiaan(metallikielisiä) kitaroita silläkin hinnalla saa mutta ei kannata nostattaa toivoaan liian korkealle sen laadun suhteen. Tärkeintähän siinä valinnassa ei kuitenkaan saa olla se mitä mieltä muut on vaan miltä se kitara itselleen tuntuu =) |