aku.miettinen 11.08.2005 18:11:47 | |
---|
Eli siis tuollaista Hughes & Kettner Matrix 100 Combo olen katsellut. Miten onko tuo hyvä vahvari thrashin soittamiseen? |
aku.miettinen 11.08.2005 19:32:55 | |
---|
Ei taida paljoa kokemuksia olla tuosta. |
meiju 01.09.2005 18:13:12 | |
---|
Oon itekkin miettiny ostaa sitä. Mun mielestä kuulostaa hyvältä peliltä kun oon käyny sillä soittelemassa. Ja Piina Jatkuu... |
Roitto 01.09.2005 19:15:07 | |
---|
Eli siis tuollaista Hughes & Kettner Matrix 100 Combo olen katsellut. Miten onko tuo hyvä vahvari thrashin soittamiseen? On oikeen hyvä vahvistin. Sehän ei siis ole mallintava. On oikeen hyvä vahvari thrashin soitantaan. Ajattelitko muuten hankkia nuppi vai combo version? Yo' momma so fat, Chuck Norris couldn't lift her. |
Terrorwrist300 28.01.2007 16:02:48 (muokattu 28.01.2007 16:04:01) | |
---|
Mitenköhän tää on mahdollista.... Kyseinen styrkka ja jackson RR-mallinen keppi missä on helvetin hyvät mikit (bare knuckle pickups /nailbomb malli) on nyt käytössä. Säröt ei oo pelkästään huonot, vaan ihan oikeesti käyttökelvottoman huonot!! Kuulostaa ihan tismalleen samalta kun sillon kun jacksonissa oli paskat tehdasmikit.... Lisäksi on yks vanha zoomin gfx-1 pedaali, minkä saa nykyään jollaan kuudella kympillä. Jos tää pedaali lisätään yhtälöön niin säröistä saadaan itseasiassa aika hyvät. Kuitenkin vähintään yhtä hyvältä kuulostaa samoilla vehkeillä säröt mun vanhalla thomannin 20w harley benton halpis styrkalla..... Onko toi HK:n matrix oikeesti niin saatanan paska vehje, että yhtä hyvät (ellei jopa asteen verran paremmat) mättösäröt lähtee moisesta 100euron pikkuvahvarista? Ja ilman tota pedaalia tästä 500euron vehkeestä irtoovat säröt on ihan kelvottomat. Osaiskohan joku neuvoo että mistä on kyse? |
Väsynyt Atlas 28.01.2007 16:22:57 | |
---|
Mulla löytyy se combo, enpä kehuisi kauheasti. Aika prosessoidun ja onton kuuloinen, eloton. Middlejä ei oikein irtoa, toimii varmaan paremmin modernissa metallissa. Puhtaita ääniä en muuten saanut clean-kanavalta, mutta crunch-kanavalta kyllä :) Puhdas kanava säröytyy älyttömän helposti sellaseksi pikkurosoksi, ainakin humbuckereilla. Ja kanavaa vaihtaessa tulee aina pieni viive. Efektit taas oli ihan käyttökelpoisia hintaluokkaan nähden, ainakin delay ja reverb. |
Terrorwrist300 28.01.2007 17:48:28 | |
---|
Efekteistä oon kyl samaa mieltä, suhteellisen laadukkaalta kuulostaa oikeesta kaik muu paitsi tremolo.... siihen se hyvä sitten jääki.... |
|
Tietysti Pauligin 28.01.2007 18:33:29 | |
---|
Jos Matrix kiinnostaa niin allekirjoittaneelta saattaisi irrota moinen, reilut puoli vuotta vanha ja täysin uutta vastaava, ei edes kosmeettisia vikoja. Kotikäytössä ainoastaan ollut kun ei ole uutta bändiä tänä aikana ilmaantunut. Pistä pikaviestiä jos kiinnostaa. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |