![]() 26.01.2007 23:48:31 | |
---|---|
Mä kattelin kanssa eilen huvittuneena erään helsikiläiseläkeukon talviajoa. Lähti erittäin loivaan ylämäkeen hirveällä kaasulla , no siihenhän se jäi kaivautumaan tiehen. Mä kävin sille sanomassa että laskepa muutama metri taaksepäin siinä on tasaista . Se peruutti ja peruuttikin ojaan asti. Mä sanoin että jos mä tulen yirttämään, töni sä tuolta takaa. No parilla heivautuksella nousi Huyuyuyundai.Aattelin että mitenhän siellä stadissa on pärjätty... "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. | |
![]() 27.01.2007 00:02:33 | |
Mä kattelin kanssa eilen huvittuneena erään helsikiläiseläkeukon talviajoa. Lähti erittäin loivaan ylämäkeen hirveällä kaasulla , no siihenhän se jäi kaivautumaan tiehen. Mä kävin sille sanomassa että laskepa muutama metri taaksepäin siinä on tasaista . Se peruutti ja peruuttikin ojaan asti. Mä sanoin että jos mä tulen yirttämään, töni sä tuolta takaa. No parilla heivautuksella nousi Huyuyuyundai.Aattelin että mitenhän siellä stadissa on pärjätty... No sen oon huomannu, ettei Stadissa tarvi lunta nähdä kun sääkartalla ja jo on liikenne solmussa... :o( -Pieru on henkistä paskaa- | |
![]() 27.01.2007 09:47:04 | |
No sen oon huomannu, ettei Stadissa tarvi lunta nähdä kun sääkartalla ja jo on liikenne solmussa... :o( Taas tämä sama läppä... asiaan voisi ehkäpä vaikuttaa se että stadissa on sitä liikennettä hieman enemmän kuin Tyrvään esson raitilla. "It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 | |
![]() 27.01.2007 11:51:43 | |
Taas tämä sama läppä... asiaan voisi ehkäpä vaikuttaa se että stadissa on sitä liikennettä hieman enemmän kuin Tyrvään esson raitilla. Stadissa on liikkeellä enemmäin sellaisia autoilijoita, jotka on just päässeet alas puusta. Katoppa ihan viihteeksi Suomen vilkkaimmin liikennöidyt kadut. Saattaa tulla yllätyksiä. Se saa....tanan stadikeskeisyys on kyllä todella syvällä. Uskokaa nyt että se liikennejuttu on tollojen autonkuljettajien ei olosuhteiden aikaansaama. Oulujoen ylittävät Merikosken Sillat on ollut useana vuotena Suomen vilkkaimmin liikennöity katu. Saattaa nimittäin olla tälläkin hetkellä. Jos Silloilla on liukasta, ei siitä sanota edes radiossa, vaan autoilijat tietävät sen. | |
![]() 27.01.2007 12:09:08 | |
Taas tämä sama läppä... asiaan voisi ehkäpä vaikuttaa se että stadissa on sitä liikennettä hieman enemmän kuin Tyrvään esson raitilla. Juu samaa mieltä, et se läppä löytyy sielt ratin ja penkin välistä. aamusin aina naurattaa välillä jopa itkettää, kun puhtaalla suolatulla tiellä sompaillaan kieli keskellä suuta. Kannattais poiketa harjottelee sitä ajamista, jos ei taitu. Muualla ei nimittäin noita teitä ees aurailla noin tehokkaasti ja silti toimii.. -Pieru on henkistä paskaa- | |
![]() 27.01.2007 12:34:07 | |
Stadissa on liikkeellä enemmäin sellaisia autoilijoita, jotka on just päässeet alas puusta. Katoppa ihan viihteeksi Suomen vilkkaimmin liikennöidyt kadut. Saattaa tulla yllätyksiä. Se saa....tanan stadikeskeisyys on kyllä todella syvällä. Uskokaa nyt että se liikennejuttu on tollojen autonkuljettajien ei olosuhteiden aikaansaama. Oulujoen ylittävät Merikosken Sillat on ollut useana vuotena Suomen vilkkaimmin liikennöity katu. Saattaa nimittäin olla tälläkin hetkellä. Jos Silloilla on liukasta, ei siitä sanota edes radiossa, vaan autoilijat tietävät sen. Tämä oli hyvä tietoisku tietämättömille. Enpä muuten muista. että silloilla olis peltit kolisseet. Hyvä esimerkki tsadinseudun autoilijoiden idiotismista oli se taannoinen ketjukolari. Ajeltiin samalla nopeudella kuin normaalistikin vaikka keli oli mitä oli. Ykskin muija selitti uutisissa, että ei nähnyt mitään kun lumi pölisi ja yhtäkkiä olikin autoja edessä. Jotain kahdeksaa kymppiä kertoi ajaneensa. Varmasti, vissiin. | |
![]() 27.01.2007 13:33:36 | |
Tämä oli hyvä tietoisku tietämättömille. Enpä muuten muista. että silloilla olis peltit kolisseet. Hyvä esimerkki tsadinseudun autoilijoiden idiotismista oli se taannoinen ketjukolari. Ajeltiin samalla nopeudella kuin normaalistikin vaikka keli oli mitä oli. Ykskin muija selitti uutisissa, että ei nähnyt mitään kun lumi pölisi ja yhtäkkiä olikin autoja edessä. Jotain kahdeksaa kymppiä kertoi ajaneensa. Mulla ei ole koskaan ollut hämminkiä Helsingin seudulla/ keskustassa ajaessa. Mistähän se johtuu? Ai niin varmaan siitä että olen 80-luvulla seurustellut oululaisen naisen kanssa:) | |
![]() 27.01.2007 14:14:39 | |
Mulla ei ole koskaan ollut hämminkiä Helsingin seudulla/ keskustassa ajaessa. Mistähän se johtuu? Ai niin varmaan siitä että olen 80-luvulla seurustellut oululaisen naisen kanssa:) Olet tullut tutuksi kylmyyden ja jään kanssa. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. | |
![]() 27.01.2007 14:24:12 | |
Olet tullut tutuksi kylmyyden ja jään kanssa. HOHO, Aika paha. Varmasti, vissiin. | |
![]() 27.01.2007 14:47:40 (muokattu 27.01.2007 14:47:51) | |
Mulla ei ole koskaan ollut hämminkiä Helsingin seudulla/ keskustassa ajaessa. Mistähän se johtuu? Ai niin varmaan siitä että olen 80-luvulla seurustellut oululaisen naisen kanssa:) Etelän vareksilla on rössypottuseura, jonka yhtenä pääsyvaatimuksena on että seuraan pyrkijä on ajanut mopolla Suomen vilkkaimmin liikennöidyllä kadulla pipo pääsä. Siis Tuiran Silloilla. Saattaa olla että liikennekulttuuri on tarttunut sinuun karulla kahdeksankymmentäluvulla. | |
![]() 27.01.2007 14:55:33 (muokattu 27.01.2007 14:55:48) | |
Etelän vareksilla on rössypottuseura, jonka yhtenä pääsyvaatimuksena on että seuraan pyrkijä on ajanut mopolla Suomen vilkkaimmin liikennöidyllä kadulla pipo pääsä. Siis Tuiran Silloilla. Saattaa olla että liikennekulttuuri on tarttunut sinuun karulla kahdeksankymmentäluvulla. Oon ajanut muuten Tuiran Silloilla mopolla 60-luvulla. Ostin Pyörä Jukasta Solifer Exportin osamaksulla, joka maksoi tuolloin n. 850mk. | |
![]() 27.01.2007 14:57:05 | |
Oon ajanut muuten Tuiran Silloilla mopolla 60-luvulla. Ostin Pyörä Jukasta Solifer Exportin osamaksulla, joka maksoi tuolloin n. 850mk. Voi veljeni, ei taida muut näytöt riittää siihen Röö-pottuseuraan joka Helesingissä kokoontuu. Mutta Riffin isän isännöimä Jyskälän Röö-pottuklubi olis lähempänä ja siihen pääsee tavallisetkin paavot. | |
![]() 27.01.2007 15:02:23 | |
Voi veljeni, ei taida muut näytöt riittää siihen Röö-pottuseuraan joka Helesingissä kokoontuu. Mutta Riffin isän isännöimä Jyskälän Röö-pottuklubi olis lähempänä ja siihen pääsee tavallisetkin paavot. Täytyy pyytää Riffiltä anomuskavakkeet seuran jäsenyyttä varten. | |
![]() 27.01.2007 22:58:20 | |
Voi veljeni, ei taida muut näytöt riittää siihen Röö-pottuseuraan joka Helesingissä kokoontuu. Mutta Riffin isän isännöimä Jyskälän Röö-pottuklubi olis lähempänä ja siihen pääsee tavallisetkin paavot. Mites se Riffin isä on Rööklubissa, sehän on Marttilaisia. Kurtinhaudan suuri poika, kuten Rock-Renne. Varmasti, vissiin. | |
![]() 28.01.2007 07:41:21 | |
Mulla ei ole koskaan ollut hämminkiä Helsingin seudulla/ keskustassa ajaessa. Mistähän se johtuu? Ai niin varmaan siitä että olen 80-luvulla seurustellut oululaisen naisen kanssa:) Vetelin aikanaan matkailuvaunuja Länsisatamasta Tampereelle vähän aikaa ja joskus kävin rautatieasemalla kääntymässä kun eksyin, prkl! -Vaikka pikkukylähän tuo on! :) Oulusta en muista muuta kun kivan tarjoilijattaren Nallikarin leirintäalueen ravintolassa ja ne poronsarvet mitä myytiin matkamuistoksi, HOHO! 8)) -en ostanu! | |
![]() 28.01.2007 09:34:41 | |
Juu samaa mieltä, et se läppä löytyy sielt ratin ja penkin välistä. aamusin aina naurattaa välillä jopa itkettää, kun keskellä tietä sompaillaan iso pipo päässä ja kieli ulkona suusta. No tähän ei ole paljon lisäämistä. | |
![]() 28.01.2007 14:26:12 | |
No sen oon huomannu, ettei Stadissa tarvi lunta nähdä kun sääkartalla ja jo on liikenne solmussa... :o( No sen oon huomannu kun böndellä neliökilömetriillä on yks auto ja tasoristeys niin kuolema korjaa usein autoilijan?? Joskus joutsenet näyttävät kurjilta | |
![]() 28.01.2007 15:24:50 | |
Tämä oli hyvä tietoisku tietämättömille. Enpä muuten muista. että silloilla olis peltit kolisseet. Hyvä esimerkki tsadinseudun autoilijoiden idiotismista oli se taannoinen ketjukolari. Ajeltiin samalla nopeudella kuin normaalistikin vaikka keli oli mitä oli. Ykskin muija selitti uutisissa, että ei nähnyt mitään kun lumi pölisi ja yhtäkkiä olikin autoja edessä. Jotain kahdeksaa kymppiä kertoi ajaneensa. Joo, nehän oli just stadilaisia. Kolarithan tapahtu jossain poronhoitoalueen korkeuksilla, kun ypäjäläiset leasing-lasset oli putket punasena tunkemassa stadiin. Tietullit Keimolan Nesteen kohdalle, keravalaiset pysykööt kotonaan. Samoin Länsiväylälle kunnon raippaverot espoolaisille nissanisteille, pitääkö sitä omalla autolla tunkea tänne katuja tukkimaan. | |
![]() 28.01.2007 15:41:47 | |
Joo, nehän oli just stadilaisia. Kolarithan tapahtu jossain poronhoitoalueen korkeuksilla, kun ypäjäläiset leasing-lasset oli putket punasena tunkemassa stadiin. Tietullit Keimolan Nesteen kohdalle, keravalaiset pysykööt kotonaan. Samoin Länsiväylälle kunnon raippaverot espoolaisille nissanisteille, pitääkö sitä omalla autolla tunkea tänne katuja tukkimaan. No just! Mä oonki sitä mieltä, että stadilaiset pysyköön stadissa ja muut sieltä pois! HOHO! 8)) | |
![]() 28.01.2007 16:15:54 | |
Kattokaa, taas stadilaiset ajellu miten sattuu, eiks niin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200701275666623_uu.shtml | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)