Karlsson 27.01.2007 00:41:26 | |
---|
Kaikilla kun tuntuu olevan, jossei ilmastollisista niin muista syistä johtuen, naama norsun vitulla, lienee hyvä palautella mieleen, mikä tässä kotoisassa palstassamme on hyvää? Munsta tää on mahti mesta. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
"Kun emmä paskaa osta. Jätän kauppaan." -Niskamies |
Silvio Dante 27.01.2007 01:34:16 | |
---|
Kaikilla kun tuntuu olevan, jossei ilmastollisista niin muista syistä johtuen, naama norsun vitulla, Siistiä! lienee hyvä palautella mieleen, mikä tässä kotoisassa palstassamme on hyvää? Kaikki Munsta tää on mahti mesta. Niin on. Millo muute mennään pizzalle, mun plösöt alkaa haihtumaan. Ote Hemmon artikkelista: Beer Cunt Tavastialla 23.09.2006 "Raahattiin sammunut Silppuri kainaloista pihalle ja jätettiin se nojaamaan seinää vasten. Rai-rai. Kostea ilta." |
sirdickyj 27.01.2007 02:11:36 | |
---|
Kaikilla kun tuntuu olevan, jossei ilmastollisista niin muista syistä johtuen, naama norsun vitulla, lienee hyvä palautella mieleen, mikä tässä kotoisassa palstassamme on hyvää? Munsta tää on mahti mesta. No hyvää on niin paljon, että viittii myös vittuuntua siitä huonosta. Jos tää ois huonoa, niin mulle ainaki ois yhdentekevää. Nii. Eikä täällä nyt oikeesti kovin paljoa huonoa oo, ei oikeestaan juuri mitn. Pataan!
...+alv. |
sunder 27.01.2007 03:42:55 | |
---|
Kyllä tää mulle on kelevannu. Ja kelepaa myös tulevaisuudessa. "tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes |
okabass 27.01.2007 04:40:07 | |
---|
MOI Mukava kysyä, kun ei jotain tiedä, ja vastavuoroisesti vastata, kun sattuu tietämään. Palstalta saa yleensä nopeasti vastauksen.Ilmainen. Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh. |
hemmo 27.01.2007 08:07:06 | |
---|
Munsta tää ja koko Mnetti on aivan mahtava mesta. Oon saanu täältä ja tätä kautta uusia ystäviä ja pändikavereita sekä tehnyt monta monituista kamadiiliä. "40-vuotias pitkänlinjan pubitähti" |
Samu S. 27.01.2007 10:16:10 | |
---|
Muun muassa se, että sen toimintaan ei ole pakko osallistua, mikäli tuntee sen omaa henkilökohtaista psyykeään jotenkin rasittavan. Ihan eri juttu kuin vaikka verojen maksaminen, siis. |
sirdickyj 27.01.2007 12:02:40 | |
---|
Munsta tää ja koko Mnetti on aivan mahtava mesta. Oon saanu täältä ja tätä kautta uusia ystäviä ja pändikavereita sekä tehnyt monta monituista kamadiiliä. Palio?????????? Pataan!
...+alv. |
Silvio Dante 27.01.2007 12:04:36 | |
---|
Munsta tää ja koko Mnetti on aivan mahtava mesta. Oon saanu täältä ja tätä kautta uusia ystäviä ja pändikavereita sekä tehnyt monta omituista kamadiiliä. En epäile hetkeäkään. Ote Hemmon artikkelista: Beer Cunt Tavastialla 23.09.2006 "Raahattiin sammunut Silppuri kainaloista pihalle ja jätettiin se nojaamaan seinää vasten. Rai-rai. Kostea ilta." |
J.Hollström 27.01.2007 15:12:44 | |
---|
- hyvää porukkaa - pysyy kärryillä uusista ja vanhoistakin vermeistä - pitää harrastustoimintaa yllä - voi tilittää halutessaan tuntojaan - saa uusia ystäviä - kimppatilaukset - voi tehdä kauppoja helposti - mukava rupatella myös niitä näitä - hyvää läppää - hyviä vääntöjä - voi laittaa tuotoksiaan arvioitavaksi - etc. Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 |
Kieppi 27.01.2007 17:10:34 | |
---|
Eikös tähän pitäisi vastata klassisella lauseella "kaikki on hyvää"? :) Mulla ei ole tuohon Jukin listaan kyllä enää mitään lisättävää, noinhan se on. Kalamies #10 >-)))>. "Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie- |
Eikös tähän pitäisi vastata klassisella lauseella "kaikki on hyvää"? :) Pitäiskö perustaa "kaikki on hyvää (lukottavat modetkin) - klubi" Ote Hemmon artikkelista: Beer Cunt Tavastialla 23.09.2006 "Raahattiin sammunut Silppuri kainaloista pihalle ja jätettiin se nojaamaan seinää vasten. Rai-rai. Kostea ilta." |
sirdickyj 27.01.2007 22:07:45 | |
---|
Pitäiskö perustaa "kaikki on hyvää (lukottavat modetkin) - klubi" Pitäis. Oikeesti. Pataan!
...+alv. |
Silvio Dante 27.01.2007 23:57:37 | |
---|
Pitäis. Oikeesti. Tehtään se. Kumpi? Ote Hemmon artikkelista: Beer Cunt Tavastialla 23.09.2006 "Raahattiin sammunut Silppuri kainaloista pihalle ja jätettiin se nojaamaan seinää vasten. Rai-rai. Kostea ilta." |