nasse 26.01.2007 22:39:56 | |
---|
Onko kenelläkään bassopussia, missä olisi selkäpuolella kunnon reppu / repuntyyppinen laukku kiinnitettynä, jonne saa tavaraa sisälle? jos on, niin mistä olet sen ostanut ja paljonko maksoi? Kiitos tiedoista. t:N |
Jalmus 26.01.2007 22:49:47 (muokattu 26.01.2007 22:50:36) | |
---|
Mulla on. Se on Rockbag Crosswalker. Hinta oli muistaakseni 85€. Rehellinen ollakseni, ei ole ihan niin hyvä kuin hinnasta saattaisi päätellä. Tuohon hintaan olisin jo kaivannut kovikkeitakin sinne pehmusteiden lisäksi. Reppu on kiinnitetty pussiin vetoketjulla, joten sen saa irti ja vaikka mukaansa. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Karlsson 27.01.2007 00:36:46 | |
---|
Ibanezin irrotettavallarepulla varustettu pussi on, maksoi 60€, hajos parissa viikossa. On myös Harvest-Leatherin Cow Marble Antic- pussi, joka on jo kestänyt jo kohta kuukauden. Makso infernaalisesti, oletan että kestää myös lähes jälkikasvulle asti. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
"Kun emmä paskaa osta. Jätän kauppaan." -Niskamies |
basisti-89 27.01.2007 11:00:10 | |
---|
Warwikin rock back johon bassoni mahtu sopivasti. Siin ei oo reppuu, mutta monipuoliset taskut. Makso joku 25e. |
Wilkeson 27.01.2007 11:06:51 | |
---|
Mul on 1 GEWA. Se on iha jees ja makso joku 20-30€.(30€..jos sitäkää) En oikee muista mut halpa se oli ja siin on kunnon toppaukset olkaimissa jos sen heittää selkään ja se reppuosuus takana on iha riittävän iso piuhoille,virittimelle,jollekki spedulle,kielisatseille ym pikku kamalle mitä tarttee. Kyl kaikki mahtuu sinne reppuosaan heittämällä. Ja siin on iha sopivasti muutenki fyllii vaik sais pikku kolhuja ni ei haittaa. Nii ja taitaa olla pari pikkutaskuu viel lisäx. Se oli iha sikahalpa ja siihen nähden erittäin laadukas. Siit on toki jonku aikaa ku sen ostin mut ei virheen virhettä siin oo. empä mä sitä paljoo käyttele ku on pari kovaa laukkuu tullu hommattuu mut hyvä se on. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
Jalmus 27.01.2007 12:20:37 | |
---|
Warwikin rock back johon bassoni mahtu sopivasti. Siin ei oo reppuu, mutta monipuoliset taskut. Makso joku 25e. Mulla oli tuollainen halpa pussi noin kaksi kuukautta ja sen jälkeen se oli rikki joka puolelta. Irtohihnan kiinnike ratkennut, vetoketju rikki ja pohjassakin ratkeama. Ei kestä halvat ammattikäytössä. Vein sen takaisin musaliikkeeseen ja onneksi sattui maahantuojan edustaja olemaan käymässä, sain kertoa, miten laadikasta tavaraa he maahan tuovat. Anteeksipyydellen ja hyvin pienellä välirahalla sain sitten tuon Crosswalkerin. Olisin toki alunperinkin ostanut parhaan mahdollisen pussin, mutta kun nykyisin musaliikkeet keskittyy lähinnä halpistavaran myyntiin ja tuo halpis oli ainoa malli tarjolla! Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Mulla oli tuollainen halpa pussi noin kaksi kuukautta ja sen jälkeen se oli rikki joka puolelta. Irtohihnan kiinnike ratkennut, vetoketju rikki ja pohjassakin ratkeama. Ei kestä halvat ammattikäytössä. Sä et ilmeisesti saa mitään pidettyä ehjänä? Onko tämä "ammattikäyttö" sitten niin rankkaa? |
Jalmus 27.01.2007 17:44:37 | |
---|
Sä et ilmeisesti saa mitään pidettyä ehjänä? Onko tämä "ammattikäyttö" sitten niin rankkaa? Ei ammattikäyttö ole niin rankkaa, mutta kun paljon liikutellaan asioita erilaisissa tilanteissa ja olosuhteissa, niin on selvä että ne myöskin kärsii joskus omistajastaankin riippumattomista syistä. Laatutavara on kyllä kestänyt. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Pirkka 27.01.2007 17:52:17 | |
---|
Sä et ilmeisesti saa mitään pidettyä ehjänä? Onko tämä "ammattikäyttö" sitten niin rankkaa? Nyt osu ja uppos. Minä repesin. |
Jalmus 27.01.2007 18:32:03 | |
---|
On mun vaimoni vielä ainakin ehjä. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
J.Hollström 27.01.2007 18:35:39 | |
---|
On mun vaimoni vielä ainakin ehjä. Korkkaamaton vaimo on kyllä harvinaisuus. Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 |
Jalmus 27.01.2007 19:16:53 (muokattu 27.01.2007 19:17:03) | |
---|
Korkkaamaton vaimo on kyllä harvinaisuus. Ai, sä ajattelit NOIN SYVÄLLISIÄ... ;) Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
L_Laiho 27.01.2007 21:25:49 | |
---|
Mulla on tuommonen "merkitön" bassopussi. Ekasta hajos vetoketju vuodessa, toisen odottamista odottelen innolla. Kesällä kun ostin. 35 euroa taisi olla hintaa, ku ostin muutakin rojua samalla. Jumala on ottanyt järjen pois ja pannut paskaa tilalle. |
Riio-Kola 27.01.2007 21:32:13 | |
---|
Nojaa, mulla on tuommonen warwickin rockbag ja hyvin se on nyt puolisen vuotta kestänyt käyttöä, tosin ei se mikään hyvä ole, tavaraa mahtuu jonkiverran, mutta tosi epäkäytännöllinen se on kun on vaan yks iso tasku. Ja ei tuota kyllä selässä paljon kanneta kun basson lapa ottaa junassa ja bussissa aina kattoon kiinni. Mut kyllähän tuo ton muutamankympin arvonen on, ei siinä mitään. Narf |
Basistien Kauhu 28.01.2007 00:57:44 | |
---|
Warwickin rockbagi on ittelläki ja siinä on hyvät olkaimet ja pehmusteet selässä. ei mulla ainakaan siitä oo mitään valittamista. niitäkin on tietenkin eri hintaisia ja ne on erilaisia selkään.. |
Keny 28.01.2007 19:47:41 | |
---|
Rokkbagin hihnat anto aika äkkiä periks joka on nykyään tyttärellä käytössä ja muuten toimii hyvin ja on kestäny.Ittellä kans jotain halpispusseja mutta kyllä ne kestää kun varovasti käsittelee.Keikoilla yleensä sitten kovassa laukussa bassot. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Leviathan73 28.01.2007 20:32:58 | |
---|
Miten helvetissä toiset saa kaikki rikki mikä ei ole umpirautaa. Mulla on rockbagi kestänyt vuoden verran viikoittaista rundaamista. Uskon vahvasti että syy rikkoutumisiin on useinmiten käyttäjän aiheuttama. Sitä saa mitä tilaa. |
Karlsson 28.01.2007 20:35:48 | |
---|
Miten helvetissä toiset saa kaikki rikki mikä ei ole umpirautaa. Mulla on rockbagi kestänyt vuoden verran viikoittaista rundaamista. Uskon vahvasti että syy rikkoutumisiin on useinmiten käyttäjän aiheuttama. Heh, niin, ei ne nyt itsestäänkään hajoa vaan juurikin käytössä. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
Leviathan73 28.01.2007 20:53:30 | |
---|
Kyllä luulis että normaali käytöllä rockbag kestää vuosia. Saahan vetoketjut ja muut rikki repimällä ja riuhtomalla. Sitä saa mitä tilaa. |
Karlsson 28.01.2007 20:56:27 | |
---|
Kyllä luulis että normaali käytöllä rockbag kestää vuosia. Saahan vetoketjut ja muut rikki repimällä ja riuhtomalla. Vois luulla juu, mutta ymmärtääkseni suht laaja otanta väittää kyllä toista. "Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT