Aihe: Esp Ltd M-400:n soittotatsi?
1
Askorbiinihappo
26.01.2007 19:32:14

Eli nyt saattaisi itselläni olla mahdollisuus saada kesäksi Musapörssistä vasuri-M-400. Kysyisinkin, että minkälainen se on soittotatsiltaan? Mites tuo ESP:in lisenssifloikka, onko tuosta mihinkään? No EMG:ithän siinä on, mielestäni varsin hyvät, mitä nyt olen kuunnellut Metallicaa ja tuollaisia bändejä, millä EMG:it soittopeleissään on, joten siitä ei sen enempää. Eli kysymys kuuluukin, että minkälainen kitara on kyseessä? Mallihan ei maksa kuin n.700 euroa, joten hirveän hintavasta pelistä ei ole kyse, mutta onko laatu mitenkään suhteessa hintaan?

Ja nyt nimenomaan toivoisin saavani palautetta ihmisiltä, joilla kyseinen malli on. Mahdollisuuksia on luultavasti myös muita, joten saa suositella jotain muuta, mielellään M, MH, tai sitä viimeistä M-muotoista mallistoa, nimeä en muista. Kiitos jo etukäteen.
Aina voisi olla paremminkin. *pam*
Novac
26.01.2007 21:15:09

minkälainen se on soittotatsiltaan?

Eikös tuo ole aika yksilöllistä?
mikä on olutta on nyt mennyttä...
Ziggy Bubba
26.01.2007 21:27:01 (muokattu 26.01.2007 21:27:25)

En oo tiennytkään että noita "keskikastin" LTD:itä tehdään vasureina... Toivottavasti ei tule turhan hyvä yksilö mua vastaan - GASia pelkään :)

Kannattaa tosiaan testailla, noi on osiltaan oikein laadukkaita vehkeitä, ja harvinaista herkkua meille vasureille.
Askorbiinihappo
27.01.2007 11:02:02

En oo tiennytkään että noita "keskikastin" LTD:itä tehdään vasureina... Toivottavasti ei tule turhan hyvä yksilö mua vastaan - GASia pelkään :)

Kannattaa tosiaan testailla, noi on osiltaan oikein laadukkaita vehkeitä, ja harvinaista herkkua meille vasureille.

Joo, no Musapörssi Jyväskylässä tilaa melkein kaikkia Ltd-malleja vasureina, 15 % lisähinnalla ja 4 kk:n odotusajalla, noin ne ainakin sanoivat sähköpostissa.
tommiot
27.01.2007 11:14:17
mitä nyt olen kuunnellut Metallicaa ja tuollaisia bändejä, millä EMG:it soittopeleissään on

Ei kannata välttämättä luottaa kaikkeen mitä näkee. Studiossa ne voi soittaa ihan millä tahansa, livenä sitten EMG mm. häiriöttömyytensä vuoksi.
Askorbiinihappo
27.01.2007 11:26:47

Ei kannata välttämättä luottaa kaikkeen mitä näkee. Studiossa ne voi soittaa ihan millä tahansa, livenä sitten EMG mm. häiriöttömyytensä vuoksi.

No ainakin EMG:n sivuilla olevat ääninäytteet mikeistä ovat luotettavia, tosin tietysti vahvarikin vaikuttaa.
Werde
27.01.2007 12:01:14
ESP on uusinut lisenssitallansa uuteen mallistoon. Tuosta uudesta ei siis kokemuksia löydy vielä kellään, mutta mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa niin ei se varmaan kovin kaksinen ole. Tuon hintaluokan floikallinen kitara on hankala hankinta siksi, että vaikka muut ominaisuudet alkavatkin olla jo hyvin kohdallaan niin huono talla helposti pilaa koko paketin soittonautinnon. Tuo M-sarjahan eroaa aika raakasti MH- ja muista sarjoista leveämmän satulansa, ja erilaisen kaulaprofiilin vuoksi. Kannattaa käydä ihmettelemässä noita oikeakätisiä liikkeessä niin huomaat eron. Siksi on vaikea suositella jotain muuta mallia ESP:ltä tuon tilalle, jos tuo on se mikä em. ominaisuuksiltaan miellyttää. Jackson SL3 voisi tietysti pienellä lisäsijoituksella olla ihan pätevä peli, jos pelkästään uuden hankkiminen on vaihtoehto.
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)