marok 07.07.2006 16:14:08 (muokattu 07.07.2006 17:40:59) | |
---|
Itse voin suositella 2030A Trutheja sen perusteella mitä ehdin niitä kokeilla ja selvää saada ilkeän suhinan/särinän läpi. Pöydän lähdöissä oli jotain vikaa (kaiken läpi kuului voimakasta surinaa ja suhinaa, vaikka kaikki kanavat olivat mutella ja volumet nollissa), joten se lähti huoltoon ja taas saan pärjäillä ilman kunnollisia monitoreja kunnes pöytä palaa takaisin. On helppoa juosta ylivoimaa vastaan tullakseen teurastetuksi, mutta todellista rohkeutta on uskaltaa elää silloin, kun on oikein elää ja kuolla vain, kun on oikein kuolla. |
Boxeri 27.01.2007 11:37:35 | |
---|
Tässä taas on jatkoa näihin halppis monitoreihin.. Omaako kukaan referenssi kokemuksia Yamaha HS80M vs. Behringer B2031A Truth:ista? Itse jostakin syystä olisin kääntymässä hankinnoissa jammun puoleen, ihan vain speksien puitteissa. Mutta sehän on sama mitä niissä papereissa lukee. Niin ja toinen argumentti on kalliimpi hinta ;-D Eli jos joku omaa kokemuksia molemmista vermeistä niin voi avautua. "VoiVoi..." |
Aki 27.01.2007 13:20:02 | |
---|
Omaako kukaan referenssi kokemuksia Yamaha HS80M vs. Behringer B2031A Truth:ista? En ole rinnakkain noita kuunnellut, mutta noissa Jammuissahan on aika eri lähestymistapa. Ne on enemmänkin NS10:lle jatkineet, eli tavoittelevat enemmänkin keskiverto kotistereokajaria kuin tarkkaa ja erottelevaa tarkkailukaiutinta. Ja jos Truthit ostat, osta ihmeessä samantien se parempi, 2030A. Tossa 2031:ssä on alempaa lähtevä taajuustoisto tullut merkittävästi huonontuneen keskialueen kustannuksella. Käy ihmeessä Soundatalla kuulostelemassa. Nythän on myös tuo Prodipe hankkinut paljon tyytyväisiä omistajia: http://www.carbonmusic.fi/engine.cg … kka=tuotteet&tuote=114121103259 "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
passe 27.01.2007 17:10:09 (muokattu 27.01.2007 17:14:24) | |
---|
jos Truthit ostat, osta ihmeessä samantien se parempi, 2030A. Tossa 2031:ssä on alempaa lähtevä taajuustoisto tullut merkittävästi huonontuneen keskialueen kustannuksella. PikkuTrutheissakin riittää bassopuolen potku paremmin kuin hyvin. Esim. Yamahan MSP5:t jäivät juurikin niiden mielestäni aneemisen bassopuolen takia minun kohdallani kaupan hyllylle. Niillä ei paljon fiilistellä ja se on tällaiselle amatöörille ihan yhtä painava valintaperuste kuin se itse erottelevuuskin... Tuo minun 10 neliön huoneeni olisi taatusti aivan liian pieni noille isommille Trutheille. Lisäksi niistä kuulee usein juuri tuota "ei pikkuveljiensä veroiset tarkkailuhommiin" mielipidettä. Sometimes more is more |
Kukkis 77 27.01.2007 20:07:16 | |
---|
Harkitsen myyväni Mackien HR824:t ja tilalle tuumasni niitä söpöjä minigenelekkejä. Ihan vaan tilanpuutteen takia. Suosittelen kyllä. Mulla ei oo mitään valittamista, ja mahtuvat pöydälle loistavasti. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |