jorma_r 12.12.2003 12:05:35 | |
---|
Oletko kokeillut kyseistä laitetta? Mulla kyseinen purkki on ja jos putkelle menee ainoastaan hehku-jännite, niin miten ao. juttu on mahdollista? Lainaus aiemmasta viestistäni: Tätä kummastelin itsekin. Oletko Roberto itse mitannut ko. faktan? Samaten hämmästelin sitä, että harmony-centralissa yksi käyttäjä oli sitä mieltä että putket ovat vain valaisemassa laitetta ja muut vaihtelivat tohkeissaan putkia. No. Väliäkö hällä loppujen lopuksi. Laite kun maksaa vain 50 euroa - siihen hintaan ei juuri mitään muuta saakaan. |
Roberto 12.12.2003 19:10:52 | |
---|
Oletko kokeillut kyseistä laitetta? Olen.
Mulla kyseinen purkki on ja jos putkelle menee ainoastaan hehku-jännite, niin miten ao. juttu on mahdollista? Lainaus aiemmasta viestistäni: Ei voi tietää. Mun purkissa vaikka input sekä output on yhdellätoista ja putken pitäisi loimottaa huolella näyttää mittari 6.3V... onneks ei ole oma :) Onko se aina maksanut 50eur vai onko hinta pudonnut jossain vaiheessa? Se voisi selittää jotain. |
PIM 12.12.2003 19:27:37 | |
---|
Eihän se audiosignaali sieltä hehkun kautta kulje hyvä mies. Jotain olisi pahasti vialla jos se hehkujännite vaihtelisi audiosignaalin tahdissa. If the tool we have is
a hammer, make the problem look like a nail. |
Sam 12.12.2003 19:29:50 | |
---|
Ei voi tietää. Mun purkissa vaikka input sekä output on yhdellätoista ja putken pitäisi loimottaa huolella näyttää mittari 6.3V... onneks ei ole oma :) Onko se aina maksanut 50eur vai onko hinta pudonnut jossain vaiheessa? Se voisi selittää jotain. Siis olet mitannut jännitteitä putken nastoilta? Miltä nastoilta mittasit? |
lurkki 12.12.2003 19:49:41 (muokattu 12.12.2003 19:53:14) | |
---|
Tässä viedään hyvällä trollilla lurkki-ukkoa taas ihan tosissaan. Ei kai ikuna putki hehku 6V:lla. Siel on led. Niin mä ainakin tekisin jos mä tekisin. edit: muistanko vai näinkö unta; hilaa esittää kappale metalliverkkoa. Luulisi olevan arvokasta tuollaisten custom-osien valmistaminen...toisaalta ammutaanhan ilotulitteitakin. ex-Rumpu, Kitara ja Kukka |
Sam 12.12.2003 20:20:35 | |
---|
|
Aina oppii uutta.... :) Se on totta. Mullakin on spettarit joiden mukaan mä osaan rakentaa 2kW radioaseman putkilla. Silti mun piti tarkistaa että _anodi_ tarvitsee n. 200V. Jos mä rakentaisin radioaseman niin audio-osan mä toteuttaisin ko. kytkennällä, tnx. Pieni pilkkutypo. Putkissa on kannat. Ei nastat. ex-Rumpu, Kitara ja Kukka |