Mikael 12.12.2003 10:47:42 | |
---|
miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
ltg 12.12.2003 10:53:04 | |
---|
Nuohan on joskus aiemminkin ollu torilla. Olen katellu myös, hienot ovat. Ihme ettei kukaan osta. Aina anabolikassissa kilo banaania. |
Mikael 12.12.2003 11:04:03 | |
---|
Noi vanhat Rogerssit ovat vielä kaiken lisäksi oikeasti saatanan hyvä rumpuja. Ihmetyttää välillä et miksi ihmeessä joku ostaa uutena näitä entry-level Pear/Tama/Premier-settejä kun samalla rahalla tai halvemmallakin löytää monasti jo oikeastikin hyvä rumpuja. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Paas 12.12.2003 11:21:02 | |
---|
Noi vanhat Rogerssit ovat vielä kaiken lisäksi oikeasti saatanan hyvä rumpuja. Ihmetyttää välillä et miksi ihmeessä joku ostaa uutena näitä entry-level Pear/Tama/Premier-settejä kun samalla rahalla tai halvemmallakin löytää monasti jo oikeastikin hyvä rumpuja. Ihmiset kokee sen turvallisemmaksi ostaa liikkeestä jotakin uutta. Jos ei rummuista pahemmin tiedä mitään niin on se varmaan aika pelottavaa ruveta ostamaan jotakin vanhoja rumpuja joista ei ole mitään tietoa. Yks kaveri osti tässä taannoin rummut(no eihän ne mitään rumpuja ole) ja yritin neuvoa että etsis jotakin keskitason rumpuja käytettynä. Mutta ei, kaverilla oli kiire ja sitte se maksoi jotain 700e jostain v*t*n basix setistä s**tana. Sillä rahalla olis jo saanut rummut prkl! Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
welho 12.12.2003 11:58:18 | |
---|
Olipas piristävän keltaiset=) Setit kuntoon, setit kunnossa!! |
Aegis 12.12.2003 14:42:16 | |
---|
Huh, minkä väriset! Varmaan ihan laadukkaat, mutta minulle ihan tuntematonta merkkiä. Ei varmaankaan tulisi edes ajatelleeksi ostamista, jos ei näitä kommentteja olisi kuullut. Too fast to be dead! |
JeeVes 12.12.2003 14:44:11 | |
---|
Really rok! Kyllähän ois aika reteetä soittaa tollasilla. Rogerssit on yleensä ihan laatu kamaa. Toi väri on kyllä aika hiano...sairasta. Alle drei zusammen. |
Mikael 12.12.2003 14:54:07 | |
---|
miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Alpha 12.12.2003 14:57:29 (muokattu 12.12.2003 14:59:32) | |
---|
Huh, minkä väriset! Varmaan ihan laadukkaat, mutta minulle ihan tuntematonta merkkiä. Ei varmaankaan tulisi edes ajatelleeksi ostamista, jos ei näitä kommentteja olisi kuullut. Rogerssit on sitä vanhaa kunnon 50-(60)-luvun meininkiä... Lisäys:Metallinen snare tosin pudottaa pisteitä... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Paas 12.12.2003 17:21:07 | |
---|
Olipas piristävän keltaiset=) En kyllä haluais ton värisiä :) Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
Huh, minkä väriset! Varmaan ihan laadukkaat, mutta minulle ihan tuntematonta merkkiä. Ei varmaankaan tulisi edes ajatelleeksi ostamista, jos ei näitä kommentteja olisi kuullut. Joo, ei taida olla Rogerseja tehty enää yli 10 vuoteen, jos olen oikein ymmärtänyt. Mainittakoon, että mm. Ronnie Österberg soitti aikanaan Rogersin setillä. |