Aihe: Jokainen vieras on laulun arvoinen
1 2
sticky fingers
26.01.2007 21:59:35
Hahto ja Euge. Ihan hyvät vieraat tällekin musiikkilajille. Biisin soundit oli jotenkin hassut, vaikka periaatteessa olikin ihan hyvän kuulonen biisi...

Kyllähän tota kattelee, mutta riippu tod. näk. valtavasti kulloisenkin kerran musiikkilajista.

sf
"...It's just entertainment folks!"
papitsu
26.01.2007 22:15:00 (muokattu 26.01.2007 22:18:57)
Hyi saatana mitkä basarisoundit oli.

Ja itse ohjelmasta: mielenkiintoinen ohjelma, hauska katsoa aina, että minkälaisia biisejä saavat aikaseksi. Aika paskojahan ne aina on, mutta harvemmin sitä päivässä kovin loistavaa biisiä sävelletään ihan kylmiltään.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Bonesaw
26.01.2007 22:17:33

Joo. Ihan hirveen kuuloset siinä valmiissa biisissä.
Joo'o
Oceancalibra
27.01.2007 11:22:46
Eile oli hyvä jakso, kans se eka missä oli tuo "satanisti" (santanisti) Evilä.
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Strutsi
27.01.2007 13:55:18

Ja itse ohjelmasta: mielenkiintoinen ohjelma, hauska katsoa aina, että minkälaisia biisejä saavat aikaseksi. Aika paskojahan ne aina on, mutta harvemmin sitä päivässä kovin loistavaa biisiä sävelletään ihan kylmiltään.

^Tiivistettynä.
Itsekin hirvittelin sitä basaria... Hrr... Biisihän alkoi hyvin, mutta jotenkin sitten lässähti siihen.
"Murhaajat ovat vain ulospäinsuuntautuneita itsemurhaajia" -Monty Python
Kanjonit
02.02.2007 21:39:41

Ehdin jo kysellä tuolla Tanssimusiikki(??)-alueellakin notta mikä mahtaa olla nimeltään se puuhuilu jota käytettiin tämän päiväisessä jaksossa?
gandar
04.02.2007 14:28:59
Shakuhachi ?
Ceci n'est pas une signature
bastardo
04.02.2007 21:08:44
Ihan hauska ohjelma ja Zarkus on hauska persoona. Vieraiden odottaisi kyllä osallistuvan edes ideatasolla hieman enemmän itse biisin tekoon, mutta minkäs teet, jos ei minkäänlaista musiikillista taustaa omaa.

Tästä olisi kiva nähdä sellainen versio, jossa vieraina olisi eri alojen muusikoita. Tosin egot voisivat hieman kolista yhteen pienessä studiossa.

Hahdosta plussaa ja minä pidin siitä Uusiksen kanssa tehdystä konebiisistä, vaikka Uusis itse olikin todella paska vieras. Ihme palikka.
"Strateginen osaaminen kulminoituu täysin holtittomaan hosumiseen normaalien aktiviteettien lisäksi."
TiMiTheShiT
05.02.2007 00:36:38
Hahdosta plussaa ja minä pidin siitä Uusiksen kanssa tehdystä konebiisistä, vaikka Uusis itse olikin todella paska vieras. Ihme palikka.

Jees toi o jääny päähän. "Kontrolloi, fokusoi, yhteistyö on voimaa, se on voimaa" tms.
Poutatorven uusi demo "etelää pohjoisesta, itää lännestä" tulossa tammikuussa! (demolta on julkaistu nettiin kaksi kappaletta, jotka löydät osoitteesta Poutatorvi keikat, kappaleita yms.
Burn
05.02.2007 14:38:28

Ekasta jaksosta jäi suhteellisen paska maku ja ajattelin että en taatusti katso seuraavia jaksoja. Tommi Evilä paljastui aivan käsittämättömäksi vatipääksi! Mutta kyllä niitä muita on kuitenkin sivusilmällä katsellut, viihdearvo on kuitenkin aika olematon.
Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans.
Wiitala
06.02.2007 12:01:47
Itse odotin paaaljon enemmän kyseiseltä ohjelmaformaatilta, sekä myöskin itse Zarkukselta.

Tottakai olisi hassua että kappaleita puitaisiin koko ilta sointu ja käännös kerrallaan musarunkkareiden iloksi, mutta tämä vallitseva meininki on hieman turhan laimeaa. Vieras tekee sanat, ja Zarkus värkkää taustalla pikkuhiljaa biisin. Ööh... ei jaksa.
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
JCM
06.02.2007 12:18:37

Ekasta jaksosta jäi suhteellisen paska maku ja ajattelin että en taatusti katso seuraavia jaksoja. Tommi Evilä paljastui aivan käsittämättömäksi vatipääksi! Mutta kyllä niitä muita on kuitenkin sivusilmällä katsellut, viihdearvo on kuitenkin aika olematon.

Eihän Evilä mikään vatipää oo? Tai mun mielestä ainakaan. Ja Zarkuskin vaikutti hauskalta jäbältä.. sopivan posketonta aivot narikkaan läppää jätkät heitti.

Se biisi nyt eka jaksossa oli mikä oli. Odotin siltä huomattavasti enemmän, kun Zarkus on kyseessä.

En ole sen jälkeen kuitenkaan katsonut seuraavia jaksoja, mikä johtuu varmaan siitä kun en muutenkaan katso juuri lainkaan televisiota ja olen unohtanut.

Pitänee taas joku kerta tsekata.
"Sama se sille olenko Drew Carey tai Baltz kunhan ei tarvitse enää tehdä mitään" - Tetsuo
Veikko
23.02.2007 21:38:22
On muuton toi Poussa erehdyttävästi sen naiseksi pukeutuneen miehen näköinen, joka joitakin vuosia sitten oli useinkin esillä telkkarissa. Taisi olla mm. Olga Koon Punainen Planeetta -ohjelmassa yhtenä haastattelijana, joka kyseli kadun ihmisiltä mitä erinäisempiä kysymyksiä. Olikohan kyseessä oikeasti Poussan esittämä hahmo?
"Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno" (Ef 5:18).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)