Aihe: Mikseri+6505?
1 2
-HaTe-
26.01.2007 06:52:03
Onko ajatuksena "nauhoittaa" mikserin kautta?

Hmm.

Toimi näin:
                                    | -> Kaiutinkaappi
Vahvistin -> "LINJASOVITIN DI-BOXI"->
                                    | -> Mikseri

Eikö olisi helpompaa kytkeä Peavey preamp outputista mikseriin? :o
"Soolon ei tarvitse kuulostaa hyvältä. Pääasia on että siinä on paljon nuotteja"
HeavyMachinery
26.01.2007 10:58:44

Onkohan tämä nyt arvailua vai ihan puhdasta faktaa?

Puhdasta faktaa. Toki halvempia di-bokseja ei ole suunniteltu näin. Mutta esim. punain behku toimii ihan jees
Tämä on oikein vartavasten suunniteltu siihen :http://www.thomann.de/fi/hugheskettner_red_box_classic.htm

Samaa ihmettelen myös. Toisaalta oireenkuvaukset täsmää täälläkin, joten ei kai se auta kiukutella, jos tietoa oikeasti on.

Se mua kyllä vielä kiinnostaisi, että jos siitä simuloidusta ulostulosta otetaan vahvarin täyshönkä ulos, ja vedetään se mikserin linjasisääntuloon, niin mitäköhän sitten mahtaapi tapahtua?

Sitä varten siinnä on ne Pad:it -20 /- 40 db saadaan sitä kuriin. Jos laitat DI-boksin nupin ja kaapin väliin tulee myös pääte särö mukaan.

Niin.....ja kyllä mua vähän kutkuttaisi tietää, mitä tarkoitusta jollain on kokeilla DI-boksia tuolla välissä. Meinataanko siinä signaali splitata johonkin passiivimonitoriin tai vastaavaan?????

Ei vaan mikseriin. Mulle omassa käytössä on ollut ihan vaan korvamonitorintia varten. Eli siitä menee reeniksellä linjatasoinen signaali nappi räkille. Tai vaikka tietsikalle nauhoittaessa Voi sen toki ajaa monitoriinkinmutta sitten pitää olla aktiivi koska koko homman idea on saada linja signaalia kaiutin ulostulosta.

E: pitipä nyt vielä päästä sanomaan, etten kyllä ihan näillä tiedoilla vielä itse menisi moista kokeilemaan, mutta jokainen ty Tai vaikka tietsikalle kun nauhoittaaylillään tietenkin.
Mulla on toiminut 50W marsussa ihan moiteetta. Ei se mitään salatiedettä ole , isossa maailmassa sitä on tehty jo vuosi satoja :)
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
oiva tumpeloinen
26.01.2007 11:22:44
Mulla on toiminut 50W marsussa ihan moiteetta. Ei se mitään salatiedettä ole , isossa maailmassa sitä on tehty jo vuosi satoja :)

Kaikkea uutta sitä näköjään oppii. En olis ihan heti arvannut moista, mutta niinpä se bäyttäisi olevan. Tuossa vielä manuaalia, missä sanotaan samaan tapaan:

http://212.227.253.62/files/huke/pr … oxclassic/manual/RedBox_BDA_1_0.pdf
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)