Aihe: mikä muusikoiden.netin bassopalstassa kyrsii?
1 2 3 4
hollstro
25.01.2007 22:05:46

Minua kyrsii kun moderaattorit lukottaa hyviä keskusteluja täysin perusteetta. Toivottavasti panevat minut jäähylle kun olen näin julkeasti arvostellut tätä foorumia. Mielipiteenvapaus on testissä. Pane kellon käyntiin nyt.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Teijo K.
25.01.2007 22:08:50

Minua kyrsii kun moderaattorit ei lukota ihme jankkaamiseksi liiankin helposti liukuvia "keskusteluja" tarpeeksi hanakasti.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
rijopu
25.01.2007 22:31:36
Minua kyrsii kun moderaattorit ei lukota ihme jankkaamiseksi liiankin helposti liukuvia "keskusteluja" tarpeeksi hanakasti.

Välillä jokainen on "hiillostettavana", eli ei muuta kuin pää pystyyn ja uudestaan hevosen selkään.
J.Hollström
25.01.2007 22:50:57

Mua kyrsii se kun ylipapisto ja jotkut tahot vänkää jotain keskinäistä vääntöä jostain vanhasta asiasta joka ei liity koko aiheeseen. Ei siinä modet pysy perässä ketjuja lukottamassa.
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1
Lou
26.01.2007 00:41:40
Mua ärsyttää sellanen helvetin haha hauska jauhaminen mitä pitää heittää joka väliin. Sellasia lauseen mittasia tosi ovelia piikkejä. En tarkota etteikö huumoria vois olla mukana mutta ei näin..

Ja sit toi joku muoti juttu kun dadailu. En ymmärrä mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa, enkä ymmärrä miksi sellasta pitää pitää yllä (varsinkin tälläsellä boardilla, perustakaa joku keskustelukanava ja jauhakaa siellä).

Mut hei onhan tää hyvä foorumi kuitenki. Peace.
www.jermaine-rocks.com
M-Juhana
26.01.2007 06:37:25

Ja sit toi joku muoti juttu kun dadailu. En ymmärrä mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa, enkä ymmärrä miksi sellasta pitää pitää yllä (varsinkin tälläsellä boardilla, perustakaa joku keskustelukanava ja jauhakaa siellä).

Onko dadailu enää muotijuttu, kun se on muodossa tai toisessa ollut olemassa monta vuotta? Vissiin ainakin kolme.
rmac
26.01.2007 09:00:36
Ja sit toi joku muoti juttu kun dadailu.

Tuo dadailu on ollut keskuudessamme jos vuosia ja vuosia...

...En ymmärrä mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa, enkä ymmärrä miksi sellasta pitää pitää yllä (varsinkin tälläsellä boardilla,..

Vaikken niin kauhiasti tämän palstan dadailuun osallistukkaan, niin tuossa dadailun jalossa taidossa on mielestäni paljon hauskaa ja myös sielua hoitavia elementtejä.

...perustakaa joku keskustelukanava ja jauhakaa siellä).

Minua ei jauhamiset tai jankkaamiset paljoa häiritse, eihän niitä ole pakko edes lukea. Jos täällä siirryttäisiin 100% bassosta puhumiseen, niin kuivaksi meno kävisi.

Hmm...pitäisi varmaankin perustaa foorumi, joka on jauhantaa varten, mutta siellä saisi puhua myös bassoista.

Mua ärsyttää sellanen helvetin haha hauska jauhaminen mitä pitää heittää joka väliin. Sellasia lauseen mittasia tosi ovelia piikkejä. En tarkota etteikö huumoria vois olla mukana mutta ei näin..

Eli haluaisit vain sellaista huumoria, joka naurattaisi Sinua.
Mitä on huumori, voinet varmaankin määritellä sen?

Minusta tämä on ainakin tähän saakka ollut aivan kelpo foorumi. Kokemusta on useista useista eri saiteista, muistakin kuin basso, ja voisin sanoa vaikka mitä...
hemmo
26.01.2007 09:25:29

Mua ei kyrsi yhtään mikään. Tää on paras paikka maailmassa. Kaikki on hyvää!
"40-vuotias pitkänlinjan pubitähti"
Johannes_t
26.01.2007 09:27:13

Mua ei kyrsi yhtään mikään. Tää on paras paikka maailmassa. Kaikki on hyvää!

Sama! Loreal kids, ei kyyneliä.
okoranta
26.01.2007 09:45:27

Sama! Loreal kids, ei kyyneliä.

Yeah, jätkä sivaltaa. Touche :)
Bassobalstan Behringer-Klubi #1 Vasen-Lahje ei ikävä kyllä riitä- Klubi # 1
azrah
26.01.2007 10:07:06
Itse toivoisin enemmänkin basson SOITTOON liittyvää keskustelua. Välillä on miettiny että onko tämä basistien vai bassoteknikkojen palsta.

Olen kyllä itsekkin syyllistynyt kysymään kamavinkkejä, mutta soitto kai tässä pääasia kuitenkin on?
Karlsson
26.01.2007 10:09:06
Itse toivoisin enemmänkin basson SOITTOON liittyvää keskustelua. Välillä on miettiny että onko tämä basistien vai bassoteknikkojen palsta.

Olen kyllä itsekkin syyllistynyt kysymään kamavinkkejä, mutta soitto kai tässä pääasia kuitenkin on?

Kamavinkkien kysyminen tuskin on väärin. Ja tuohon aihealueisiin liittyvää mahdollista suunnan muutosta voi jokainen edesauttaa tekemällä itse niitä topikkeja esim. soittojutuista. Palstahan on just sen näköinen miksi sen jäsenet sen tekevät.

Ja ihan jees tää munsta on.
"Oon vain KMT. Legenda jota yliarvostetaan liikaa" -KMT
"Kun emmä paskaa osta. Jätän kauppaan." -Niskamies
sirdickyj
26.01.2007 11:05:56
Mua kyrsii se kun ylipapisto ja jotkut tahot vänkää jotain keskinäistä vääntöä jostain vanhasta asiasta joka ei liity koko aiheeseen. Ei siinä modet pysy perässä ketjuja lukottamassa.

Mä vänkään aina, mut oonki "jotkut tahot".

Mua ei sen kummemmin kyrsi mikn. Paitsi joskus se, että "jotkut muut tahot" esim. dumaa meikäläistä keskustelutaidottomaks sillä perusteella, että lauon täällä ykskantaan omia mielipiteitäni. Se on sillee, että mun keskustelu ei tapahdu täällä netissä, vaan kasvotusten. Silloin on enemmänkin kyse mielipiteenvaihdosta, tällee näppiksen avulla se on vähän liian kankeeta ja aikaavievää.

Sitäpaitsi jonkun PA-komeron valmistumisen raportointi tai satulan paikan viilaaminen ei oo keskustelua sen hevonperseenverran enemäpää, sensijaan mielenkiintoista dataa se kyllä on.

Ja se kyrsii, kun jengi on päästäny ittensä niin plösöiks, hävetkää!

Ja kyllähän "vasemmassa lahkeessa"-klubin lakkautus on sellanen haava, joka ei ihan heti arpeudu.
Pataan! ...+alv.
J.Hollström
26.01.2007 11:10:49
Miekäläistä eniten kyrsii se, ettei viitti laukoa kaikkea juttuja silleen kun ne itte ajattelee. Tulee niin paljon paskaa niskaan ja pahaa verta en parempi antaa olla. "Kaikki on hyvää" -tyylillä taitaa olla lepposampaa.
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1
Karlsson
26.01.2007 11:11:44
Miekäläistä eniten kyrsii se, ettei viitti laukoa kaikkea juttuja silleen kun ne itte ajattelee. Tulee niin paljon paskaa niskaan ja pahaa verta en parempi antaa olla. "Kaikki on hyvää" -tyylillä taitaa olla lepposampaa.

Herättääpähän keskustelua, jos laukoo.
Teijo K.
26.01.2007 11:23:22

Olet kyllä ihan oikeassa mielestäni. Samaa mieltä siis ollaan.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.
Karlsson
26.01.2007 12:28:13
Tuohon moderaattoreiden lukotusjuttuun sen verran, että olisi meitä kirjoittajia kohtaan ihan kiva, valistava ja oikeudenmukainenkin juttu, jos mode itse laittaisi viimeiseksi viestiksi lukotuksen syyn.

Tuosta asiasta avauduin bäkkärillä, mutta ymmärsin että tuohon ei ole tulossa helpotusta.
Wilkeson
26.01.2007 13:04:22
Herättääpähän keskustelua, jos laukoo.

Näin on. Ja sitten jäähylle.
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
J.Hollström
16.02.2007 10:32:52
Se että jokaiselle säröpedaalille pitää avata oma kysely. Ei varmaan sais kyrsii, mut ilmoitinpa kuitenkin.
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 - - - - Jukin juutuubi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)