Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Skull Strings
1 2 3
John-G
25.01.2007 23:43:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö kukaan onko skull strings kielissä nikkeliä? Ja onko muuten hyvä kieli?
 
Urokhtor
25.01.2007 23:58:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ainakaan kotisivuilta löytänyt mainintaa nikkelistä. Tuossa alhaalla on lainaus Skullin sivuilta
 
Made in the USA from high-quality imported Swedish metals that contain over 17 % chromium, this high grade stainless steel forms an invisible, tenacious and highly protective passive layer of chromium oxide which forms on the surface. Its the presence of the element chromium in excess and the humidity in the air that are responsible for the formation of this layer. Once this layer deteriorates, it regenerates itself by the same process. This unique process makes SKULL Strings resistant to corrosion and oxidation.
 
Ihan mukavat kielet. Vähän ovat minusta jäykät.
 
Buffa D
25.01.2007 23:59:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On vallan mainio kieli, nikkelistä en ole varma.
 
persemoi.
Thanatopsis
26.01.2007 00:20:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukava kieli on joo. Kyllä se tekee minkä lupaakin - ish.
 
Farewell happy fields. Where joy forever dwells.
Vapour
26.01.2007 10:49:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poikkeava mielipide: Minulla kielten sointi kuoli D'addarioita(kin) nopeammin ja tuntuma oli "karhea". Jämäkkyys oli kyllä ihan hyvä, mutta muuten ei toiminut itsellä.
 
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
McNulty
26.01.2007 12:16:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poikkeava mielipide: Minulla kielten sointi kuoli D'addarioita(kin) nopeammin ja tuntuma oli "karhea". Jämäkkyys oli kyllä ihan hyvä, mutta muuten ei toiminut itsellä.
 
Minulla täysin samansuuntaisia kokemuksia Skullseista!
 
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
Jzci
26.01.2007 12:24:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"..this high grade stainless steel.."
 
Eikös tuo nyt tarkoita että noissa ei ole nikkeliä kun kerran ovat ruostumatonta terästä?
 
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
Metal God
26.01.2007 12:36:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin kitaraan. Soitin. Hain samana päivänä Elixirit.
 
"How much more black could this be? and the answer is: None ... none more black."
Werde
26.01.2007 12:40:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri koeajoin setin noita, todella heikot kielet, en suosittele. Elixirit on aivan toisesta maailmasta.
 
Hyvää noissa tietysti on erikoisen paksuiset setit (jos sellaisille löytää käyttöä).
 
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
Therium
26.01.2007 13:16:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin kitaraan. Soitin. En ole muita kieliä sen jälkeen käyttänyt.
 
Kill and kill again - Sightless
Akkaset
26.01.2007 15:23:57 (muokattu 26.01.2007 15:24:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin kitaraan. Soitin. Hain samana päivänä Elixirit.
 
Kun illalla juodaan hilpeenä kaljaa niin aamulla ollaan kalpeena hiljaa.
Super-Jari
26.01.2007 15:50:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hain Elixirit. En ole muita kieliä sen jälkeen käyttänyt.
 
Kirk_Hammett
26.01.2007 16:26:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hain kitaran, en ole sen jälkeen hakenut kieliä
 
You know it's sad but true...
Buffa D
26.01.2007 19:20:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hain kitaran, en ole sen jälkeen hakenut kieliä
 
Pahan pisti..
 
persemoi.
NYdoll
26.01.2007 19:33:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

11-58 on ainakin mulle tosi ideaalinen paksuus D-vireeseen... Sen takia olen käyttänyt noita kieliä. Mulla on ollu kyllä tosi vaihtelevia noi setit. Ekat mitkä ostin menivät tukkoon kahessa päivässä ja kielten pintaan alkoi tosi nopeasti ilmestyä sellasia tummia länttejä. Parit seuraavat setit ovat sitten taas olleet tosi hyviä.
 
-It's always better to be out of tune than out of feeling-
gemisti
26.01.2007 20:17:27 (muokattu 26.01.2007 20:18:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös tuo nyt tarkoita että noissa ei ole nikkeliä kun kerran ovat ruostumatonta terästä?
 
Kyllähän esim. perus haarukka-veitsi ruostumaton sisältää nimenomaan 18% nikkeliä ja 10% kromia.. Onhan niitä muitakin ruostumattomia mutta kai niissä aina nikkeliä on..
 
Juustonaksu
26.01.2007 20:25:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poikkeava mielipide: Minulla kielten sointi kuoli D'addarioita(kin) nopeammin ja tuntuma oli "karhea". Jämäkkyys oli kyllä ihan hyvä, mutta muuten ei toiminut itsellä.
 
Komp. Nyt on ollut lähinnä Elixirejä setteinä DR:n, Ernie Ballin ja D'Addarion lisäksi ja Skullit olivat huonoimmat. Toiseksi huonoimpana tuli GHS:t. Elixirejä kun koittaa niin ei enää muuta halua. :)
 
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Kone
26.01.2007 20:55:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän esim. perus haarukka-veitsi ruostumaton sisältää nimenomaan 18% nikkeliä ja 10% kromia.. Onhan niitä muitakin ruostumattomia mutta kai niissä aina nikkeliä on..
 
Mä oon ymmärtäny että kielissä käytettäs ferriittistä ruostumatonta, eli siinä on vaan alle prosentti nikkeliä. Sen erottaa siitä että ferriittiseen tarttuu magneetti ja tähän austeniittiseen, missä sitä nikkeliä on, ei tartu.
 
Kyllä tämä päivä oli huonompi ku eilinen mutta varmasti parempi ku huominen
gemisti
26.01.2007 21:08:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon ymmärtäny että kielissä käytettäs ferriittistä ruostumatonta, eli siinä on vaan alle prosentti nikkeliä. Sen erottaa siitä että ferriittiseen tarttuu magneetti ja tähän austeniittiseen, missä sitä nikkeliä on, ei tartu.
 
prkl aina kun koittaa päteä tulee vartissa korjatuks..:D onhan näistä kurssit käyty mutta vähän näköjään mieleen jäi. Joo mutta ei kuitenkaan meinaa automaattisesti että jos on ruostumatonta terästä ni ei nikkeliä ole.. paitsi sit ehkä kitarankielissä..:D
 
Mattarn
26.01.2007 21:22:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko elixirillä mitään 10-52 (tai paksumpi) settejä?
 
"You see, most blokes will be playing at 10. You're on 10, all the way up, all the way up... Where can you go from there? Nowhere. What we do, is if we need that extra push over the cliff...Eleven. One louder."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «