Aihe: kokemuksia ltd sc-607b, sc-607 ja universe7
1
Jesus_Plastica
26.01.2007 13:49:51
Universea olen kerran rämpytellyt ja se istuu kyllä käteen paremmin kuin hyvin. Kaula on just sopiva ja muutenkin komeempi luonnossa kuin kuvissa. Mikit (blaze II) ei välttämättä miellytä kaikkia koska keskialue on aika kuopalla noissa, toisaalta soundi on erotteleva matalaa H-kieltä myöten.
Ze Kink
26.01.2007 13:56:35
Kaikkia olen kokeillut, ja omasta mielestäni Universe oli parhaan tuntuinen ja -saundinen. Floikka ja 25.5" skaala ei ehkä ole kaikkien mieleen, mutta itselleni sopi mainiosti. Tokihan voisit katsoa jos löytäisit esim. jonkun Ibanezin XL-sarjan RG:n, joissa on tuo 27" skaala. Itse ainakin diggaan paljon enemmän 27" skaalasta seiskoissa.

Tuossa Stephen Carpenterissa häiritsee mikitys, sillä se keskimikki on pikkauksen tiellä. Se tuntuu kyllä tuuttaavan myös ihan perhanasti, kenties noiden Emg:iden takia, Universessa on paljon selkeämpi saundi. Mustassa on vaahterabody, ja se oli mielestäni paljon parempi kuin se mahonkibodyinen natural. Sc607b oli ylivoimaisesti parempi kuin Sc607, ainakin omasta mielestäni. Paljon selkeämpi saundi ja napakampi tatsi. Kaula näissä oli paksu ja aika leveä.

Mäiskeeseen ehkä ottaisin tuon SC607B:n mustana, mutta jos yhtään leadsoittoa pitää harrastaa, niin Universe on siihen paljon parempi.
lärviapina
27.01.2007 13:44:48
Mäiskeeseen ehkä ottaisin tuon SC607B:n mustana, mutta jos yhtään leadsoittoa pitää harrastaa, niin Universe on siihen paljon parempi.

samaan olen ite kallistumassa....universe kyllä hivelee silmää mutta tuo melkein 1000e lisäsatsaus rusentaa pallit......mutta tosiaan pitäs saada näppeihin tuommonen 607b jotta huomais sen pikkaus jutun jota itekkin uumoilin
se on semmonen homma ettei oo minkäänlainen homma
Ze Kink
27.01.2007 15:17:40 (muokattu 27.01.2007 15:17:58)
samaan olen ite kallistumassa....universe kyllä hivelee silmää mutta tuo melkein 1000e lisäsatsaus rusentaa pallit......mutta tosiaan pitäs saada näppeihin tuommonen 607b jotta huomais sen pikkaus jutun jota itekkin uumoilin

Näemmä tän vuoden malleissa tuossa mustassakin on mahonkibody, joten kannattaa ehkä tarkistaa, että varmasti on vanhempi malli kyseessä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)