Aihe: Case ENGL Savagelle
1 2
Keefster
23.01.2007 17:28:14
Melodramalta ostin pyörällisen huppucasen combolle joista kaksi lukittavia, hintaan 200 €.

Jaa, mikäs tälläinen Melodrama on?
No sehän sopii kuin satula lehmälle.
pekurides
23.01.2007 19:12:56

Määki ostin reilu vuossitten heiltä 6unitin räkin, ja on kyllä asiallisen tuntunen muistaakseni 100e tai ainakin suht lähellä,en muista.

Kertoi että saksassa tehty mutta ei mitään yhteistä thon-tuotteiden kanssa, tässä paksumpaa materiaalia.....

kertoi vielä että valmistavat itsekin räkkejä mutta ei mitään järkeä tehdä näitä perusmalleja itse kun saa tähän hintaan asiallista tavaraa saksasta!!!

..reilu heppu oli, toi vielä kotitalon parkkikselle matkahuollon sijaan kun oli vähän tännepäin asioita:)
Tunteella päin vittua.
lukeman
23.01.2007 20:57:55

Muistaakseni Etelä-Suomessa päin vaikuttava firma. Tilaamani huppucasen tekivät itse. Saattaa löytyä jotain kuittia jossa on firman yhteystiedot.
Antsa Lipsanen
25.01.2007 11:50:09
Oivat caset tilaustyönä tekee Kuopiossa Jäppisen Juha Viking Musiikista. Kestää saletisti ja työn jälki on hyvä. Ilmaisia eivät toki ole, mutta eipä ne ole ne laitteetkaan joita niillä suojataan, eikös vain?
Hanok
25.01.2007 12:17:11
En osaa sanoa onko Thomannin räkkivalikoima suurestikin uudistunut viime aikoina, mutta ainakin vielä muutaman vuoden vanhoissa räkeissä tilanne on juuri kuten täällä on jo mainittukin. Lukot ovat halpaa mallia ja vaneri ohuehkoa. Ihan hyvin ne ovat kestäneet tällaista 1-2 kertaa kuussa keikkailua mutta en minä niitä missään nimessä ammattilaisille suosittelisi.

Vaan eiköhän se tärkein syy tilata paikalliselta rakentajalta ole mittatilaustyö. Räkistä tulee tasan sen kokoinen kuin pitää ja materiaaleista voidaan neuvotella rakentajan kanssa. Esim. perhoslukot ovat juuri sellaisia osia joiden laadusta ei kannata silloin tinkiä.

Ja Ben_D:n kysymykseen vielä: Itse ainakin harkitsisin vakavasti nupille sellaista koteloa jossa on etu- ja takapuolella erilliset luukut. Mielestäni sellainen on huomattavasti huppumallia kätevämpi keikkaoloissa. Ja jos koteloa lähtee mittojen mukaan teettämään niin sinne kannattaa ehkä myös jättää tila esim. piuhojen säilytystä varten. Jos käyttää joitain laitteita efektiluupissa, ne kannattaa asentaa nupin caseen piuhoineen päivineen. Onhan parilla tutulla näkynyt sellaistakin systeemiä että nupin caseen on rakennettu tila räkkiefektille. Erittäin kätevää piuhahässäkän kannalta.
kartar
26.01.2007 13:46:00
Itse hankin 6U-räkkilaatikon Thomannilta (145 €) ja tuo on mielestäni todella asiallinen ja jämäkkä laatikko.

http://www.thomann.de/fi/thon_endstufenrack_6he_live_45.htm

Kyselin vastaavaa ensin Transit Caselta (Turkulaisen Vertikaalin kautta toimitettuna) ja hinta oli 420€!!! Kun hinta oli kotimaassa kolminkertainen, ei ollut vanerilaatikon valinta vaikeaa...
sartanen
01.02.2007 09:12:56
Onkos jengi suosinut nupeille enempi huppumalleja vai perinteisiä keissejä? Näyttäisi huppumallit olevan vähän kalliimpia.
Ben_D
01.02.2007 09:13:57

Onkos jengi suosinut nupeille enempi huppumalleja vai perinteisiä keissejä? Näyttäisi huppumallit olevan vähän kalliimpia.

Mulla on treenikämppäkäyttöön eBaysta ostettu mittatilaustyönä tehty huppu...maksoi posteinteen Englannista 60 euroa.
http://www.fiercemetal.org
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)