Aegis 27.12.2006 14:53:41 | |
---|
Black Metal menee syvemmälle kuin levyn raitoihin... se kun on monelle elämäntapa. Eli musiikilliset tuotokset ovat vain osa sitä kokonaisuutta. Omassa tekstissäni ei ollut kyllä sekuntiakaan kyse tästä ja kommenttisi onkin sinänsä aika käsittämätön. Toisekseen, eihän se black metalliin sitoutuminen leimaa taiteilijan koko tuotantoa. Puhtaasta syntikka-ambientista tai vaikka rockabillystä et saa black metallia vaikka sitä olisi kuka tekemässä. Tame wolves are nothing but dogs. |
Iscariah 27.12.2006 15:48:27 | |
---|
Ja itse puuttuisin vielä At the Gatesin lisäksi Sodomiin ja Behemothiin. Kun pädetään, pädetään loppuun asti. Sodomin uran alkupään tuotoksia luokitellaan ihan yleisestíkin Black Metalliksi. Eräänlaista esibläkkistä nääs |
marke- 27.12.2006 17:28:34 | |
---|
Black Metal menee syvemmälle kuin levyn raitoihin... se kun on monelle elämäntapa. Eli musiikilliset tuotokset ovat vain osa sitä kokonaisuutta. Jos ollaan oikein naiiveja niinku mulla on tapana ollu, ni tämä on kuitenkin muusikoiden.net ja filosofioista voi keskustella muualla. Se onkin sitten metka juttu jos jollekin ulkomusiikilliset asiat lisää musiikillisia säväreitä.. pään seinään hakkaaminen ja lapsellinen väittely voi alkaa :D Noh, topicciin liittyen: äsken pyöritin nattens madrigalin läpi ja aloin samantien kuuntelemaan perään progea. Kuullosti proget perkeleen tylsiltä kun ei ollu taukoa välissä.. täytyy sanoa että harmonioiden ja melodian taju on ollu Ulverilla jo tuohon aikaan ihan eri tasolla moneen muuhun artistiin verrattaessa. Seksi |
miscage 23.01.2007 12:20:29 | |
---|
Hei pingviinit! Suositelkaa mulle jotain bläkkistä, jolla olisi jotain yhteistä Dimmun uudemman tuotannon kanssa. Puritanical Euphoric Misantrophia ja Death Cult Armageddon putoaa hyvin. Even your girlfriend fucking sucks. |
ANtTIKRISTUS 23.01.2007 12:28:45 | |
---|
Hei pingviinit! Suositelkaa mulle jotain bläkkistä, jolla olisi jotain yhteistä Dimmun uudemman tuotannon kanssa. Puritanical Euphoric Misantrophia ja Death Cult Armageddon putoaa hyvin. No, jos et oo Old Man's Childiin tutustunut aiemmin, niin tämä bändi on kyllä aivan ehdoton. Kaikki levyt The Pagan Prosperitystä eteenpäin on hyviä. Parasta mitä housut jalassa voi tehdä on kakkaaminen. |
miscage 23.01.2007 12:56:17 | |
---|
No, jos et oo Old Man's Childiin tutustunut aiemmin, niin tämä bändi on kyllä aivan ehdoton. Kaikki levyt The Pagan Prosperitystä eteenpäin on hyviä. Ainii, tämäkin bändi on olemassa. Muistan kuulleeni vähäsen, ja ihan hyvät vibat jäi. Pitää kai joku lätty hankkia. Kiitokset muistutuksesta! Even your girlfriend fucking sucks. |
Diego 23.01.2007 15:52:23 | |
---|
Pidän, mutta itselläkin tuo suhina matsku on jäänyt vähemmälle, esim. juurikin tämä sinfoniaosasto on enemmän maailmanlopun matskua. Toki niitä kasettibändejäkin kuuntelee, jos saa selvää. Ota Mobilatia jos närästää |
mie666 23.01.2007 16:11:19 | |
---|
Totta HelevetissÄ !!!!!!!!! XD Oh, yep... Gothenburg |
HeavyPerse 25.01.2007 15:35:44 | |
---|
EN pidä blackista oikeastaan.. Ainut bändi on oikeastaan Ajattara. GoatsePeke |
LexaR 25.01.2007 16:52:33 (muokattu 25.01.2007 16:56:57) | |
---|
EN pidä blackista oikeastaan.. Ainut bändi on oikeastaan Ajattara. Enpä menisi Ajattaraa suoralta kädeltä bläkkikseks nimeämään... Ittelle uppoo hyvin Emperor, Immortal ja Arcturksen Aspera Heims Symfonia jne. Kuuntelussa myös tällä hetkellä Gorgorothin Twilight of the Idols joka sisältää kyllä monta helvetin hyvää biisiä. E: Ja en muuten menis aukoo Gaahlille päätä. http://www.youtube.com/watch?v=rj-NIEG9mvo "..........Satan." Winnipeg is fucking over. |
BMF 25.01.2007 20:06:33 | |
---|
"..........Satan." Hoh, mulla on tuo koko leffa, tai dokkari pikemminkin. Head bangers journey. Minua jokseenkin nauratti tuo kommentti. :D M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
Iscariah 25.01.2007 20:08:51 | |
---|
Parasta kyseisellä dokkarilla on tuo Necrobutcher/Blasphemer haastattelu. Necrobutcher niin helvetin päissään uhoaa siinä kameralle kun Blasphemer hajoaa siinä taustalla. Se oli huumoria se |
Hoh, mulla on tuo koko leffa, tai dokkari pikemminkin. Head bangers journey. Minua jokseenkin nauratti tuo kommentti. :D On kyllä aika hassu kohta tuo... :) |
LexaR 25.01.2007 21:48:43 | |
---|
Minua jokseenkin nauratti tuo kommentti. :D Saatanallinen jätkä tuo Gaahl, ei voi muuta sanoa... vissiin vapautu just linnastaki kun oli uhannut tappaa jonkun jätkän ja juoda sen veret. Hienoja miehiä tulee tuolta Norjan vuonojen rannoilta. Necrobutcher niin helvetin päissään uhoaa siinä kameralle kun Blasphemer hajoaa siinä taustalla. Se oli huumoria se "A lot of people we talked to have said that black metal has started to loose it's touch to it's roots" "Who are they? Which one? Who the fuck are you talking to? Fuck them, y'know?" "Do you have any comments on that?" "Fuck that. Yeah I have a comment... FUCK YOU, y'know?" On se Necrobutcher kyllä veijari :D ja Blasphemerkin näyttää ihan Uli Jon Rothilta siinä taustalla. Winnipeg is fucking over. |
E-tu 26.01.2007 10:29:18 | |
---|
kyllä. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Terrorwrist300 26.01.2007 19:31:20 | |
---|
osasta pidän, osasta en ;o) |
BMF 26.01.2007 20:44:20 | |
---|
Mun mielestä Alice Cooper luonnehti hyvin tuota Blackmetal scenee. It´s HALLOWEEN. M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
Loijaa 28.01.2007 01:01:48 | |
---|
En kyllä pidä. Hyvin harvoja biisejä jaksaa kuunnella loppuun asti. Heavy Metal Thunder |
Mazah 28.01.2007 01:27:32 | |
---|
Laittakaa nyt please niitä perusteluita, ei tässä ole muuten mitään järkeä... =) www.farmakonband.com
www.myspace.com/avenie
www.myspace.com/screamchain
www.crimsonlotus.org
http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3 |
Werihukka 28.01.2007 01:40:43 | |
---|
Catamenia uppoaa nykyään kyllä kaikista parhaiten. Sekin melko kesyä kyllä bläkkikseksi. Månegarm-niminen yhtye toimii myös, mutta ei taida sekään nyt ihan puhasta blackiä olla. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |