arppah8 24.01.2007 23:44:58 | |
---|
Jucciz on kyllä yllättänyt pariinkin kertaan viime aikoina: vähän aikaa sitten mies sortui tiluttamaan ja nyt pukkaa progetaustaa. Which is nice=) http://mp3.mikseri.net/hifi/a/arppah8_-_ss65.mp3 Hassua muuten, miten tuo Mikserimittoihin kompressointi muuttaa jopa balanssia. Ei mun alkuperäisessä filussa kitara tullut ihan noin lujaa taustaan nähden. Peace, love and good happiness stuff. |
Jucciz 25.01.2007 00:03:00 (muokattu 25.01.2007 00:03:40) | |
---|
Jucciz on kyllä yllättänyt pariinkin kertaan viime aikoina: vähän aikaa sitten mies sortui tiluttamaan ja nyt pukkaa progetaustaa. Which is nice=) Mulle tää on kyllä vaan viiteentoista menevää urkuheviä. Proge on kuollu 30 vuotta sitten. :) Mut määritelmät sikseen, mukava jos tausta maistui! |
arppah8 25.01.2007 00:08:49 | |
---|
Mulle tää on kyllä vaan viiteentoista menevää urkuheviä. Proge on kuollu 30 vuotta sitten. :) Joo mutta mun ensikosketus "progeen" olikin Dream Theater joskus vuonna hiekkalaatikko. Don't kill me, I'm just a dumb metalhead... Mut määritelmät sikseen, mukava jos tausta maistui! Olehan hyvä! Peace, love and good happiness stuff. |
Volcom 25.01.2007 00:57:17 (muokattu 25.01.2007 10:02:53) | |
---|
kylmähän tuolla on "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
MKK 25.01.2007 08:52:48 | |
---|
Sorry Jucciz! ensimmäinen veto sinulta, jota en sinulta jaksanut kuunnella loppuun. Soundi oli keskivertosoundiisi verratuna huono ja ns. punainen lanka ja sininenkin jäi tällä kertaa uupumaan. Keskinkertaista, vailla yhtään mitään annettavaa. Aina ei tarvitse tuoda pöytään mitään uutta, vaan riittää kun tekee sen mitä tekee, että tekee sen hyvin. Uskon, että Jucciz kestää tämän kritiikin ja minun sanomiseni tuskin vaikuttavat paljoakaan. Mutta kun odottaa jotain ja sitä ei saakaan, pettyy takuuvarmasti. Tsemppia, nykyisin Hyvinkäältä, seuraavaan skabaan. Jään odottamaan sitä mielenkiinnolla. /Mika Mun soolo ainakin on tosi hyvä: http://mp3.jucciz.com/other/jucciz65.mp3Kitara, piuha ja vahvistin = tosimiehen setti... ainiin, + pari spedua :) |
Jucciz 25.01.2007 10:33:18 | |
---|
Sorry Jucciz! ensimmäinen veto sinulta, jota en sinulta jaksanut kuunnella loppuun. Soundi oli keskivertosoundiisi verratuna huono ja ns. punainen lanka ja sininenkin jäi tällä kertaa uupumaan. Keskinkertaista, vailla yhtään mitään annettavaa. Aina ei tarvitse tuoda pöytään mitään uutta, vaan riittää kun tekee sen mitä tekee, että tekee sen hyvin. Uskon, että Jucciz kestää tämän kritiikin ja minun sanomiseni tuskin vaikuttavat paljoakaan. Mutta kun odottaa jotain ja sitä ei saakaan, pettyy takuuvarmasti. Jucciz kestää tämän kritiikin. Lähtökohtani soittamiseen ei ole tuoda mitään uutta, sillä kaikki on kuitenkin jo tehty aikaisemmin - muodossa tai toisessa. Kuitenkin tiedän, että tuossakin soolossa kokeilin muutamia asioita mitä en aikaisemmissa sooloissa ole kokeillut. Tokihan olisin voinut soittaa hillityn bluesrockjazz-vedon pehmoisella puolisärösoundilla, mutta toisaalta... miksi? Kun homman lyö välillä kunnolla överiksi, odotettavissa on paljon mielenkiintoisempia kommentteja ja keskustelua. Kyllä porukka täällä aika hvyin tietää jo, miltä mun "perussoitto" kuulostaa, joten kyllä mulla on varaa (ja ennen kaikkea vapaus) kokeilla välillä jotain ihan älytöntä. :) Niin ja, tiedä vaikka joku innostuisi tästäkin vedosta. P.S. Sanomattakin lienee selvää, että soundia hakiessani tavoitteena oli mahdollisiman huomiota herättävä ja itsessään käyttökelvoton pulputus - jossain asiayhteydessä siitä voi tulla jotain hauskaa tai erikoista. Tylsää: ihan sama tilanne kuin jos olisi juuri kertonut vitsin ja sitten pitäisi selittää jollekulle, mikä siinä oli hauskaa. |
MKK 25.01.2007 11:32:45 | |
---|
Jucciz kestää tämän kritiikin. Lähtökohtani soittamiseen ei ole tuoda mitään uutta, sillä kaikki on kuitenkin jo tehty aikaisemmin - muodossa tai toisessa. Kuitenkin tiedän, että tuossakin soolossa kokeilin muutamia asioita mitä en aikaisemmissa sooloissa ole kokeillut. Tokihan olisin voinut soittaa hillityn bluesrockjazz-vedon pehmoisella puolisärösoundilla, mutta toisaalta... miksi? Kun homman lyö välillä kunnolla överiksi, odotettavissa on paljon mielenkiintoisempia kommentteja ja keskustelua. Kyllä porukka täällä aika hvyin tietää jo, miltä mun "perussoitto" kuulostaa, joten kyllä mulla on varaa (ja ennen kaikkea vapaus) kokeilla välillä jotain ihan älytöntä. :) Niin ja, tiedä vaikka joku innostuisi tästäkin vedosta. P.S. Sanomattakin lienee selvää, että soundia hakiessani tavoitteena oli mahdollisiman huomiota herättävä ja itsessään käyttökelvoton pulputus - jossain asiayhteydessä siitä voi tulla jotain hauskaa tai erikoista. Tylsää: ihan sama tilanne kuin jos olisi juuri kertonut vitsin ja sitten pitäisi selittää jollekulle, mikä siinä oli hauskaa. Hyvä, että miehellä on paksu nahka, edelleen. Muistan vain jonkun kommenttisi, jossa mainitsit, että tarkoitus on tuoda pöytään joka kerta jotain uutta... tai jotain sinnepäin? Tälläkertaa tämä kattaus oli tilattu listan ulkopuolelta ja minun suussa se maistui "sipuli-silakka-nakki-tryffeli kattaukselle". Kokki saisi kyllä potkut jos tuollaista tarjoilisi... Ja juu, takuuvarmasti saa huomiota/kommentteja kun vetää överiksi, oli asia mikä tahaansa ja jokaisella on varaa ja vapaus ilmaista itseään. Kyseinen överiksi vetäminen toimii joillekin jopa metodina hakea itselleen kehitystä... Summa summarum: Kuuntelin vetosi kokonaan, en pitänyt ja odottelen seuraavaa kattausta mitä on tarjolla? Toivottavasti maistuu paremmin. /Mika Kitara, piuha ja vahvistin = tosimiehen setti... ainiin, + pari spedua :) |
Hank Hill 25.01.2007 11:57:43 | |
---|
Kun homman lyö välillä kunnolla överiksi, odotettavissa on paljon mielenkiintoisempia kommentteja ja keskusteluaÖveriksi lyöminen,siihen tarvitaan taitoa ja tyyliä,pitää nousta vuorelle nähdäkseen alavan maan. Kirkkaan tummansinistä |
MKK 25.01.2007 12:49:13 | |
---|
Överiksi lyöminen,siihen tarvitaan taitoa ja tyyliä,pitää nousta vuorelle nähdäkseen alavan maan. Överiksi lyömiseen ei kylläkään tarvita noista kumpaakaan, tosin noiden omaaminenkaan ei haittaa. Överiksi lyömiseen riittää esim. pelkästään tahtotila, halu tai päämäärän saavuttaminen. Juccizen kohdalla on selvää, että näitä yllämainittuja ominaisuuksia kyllä löytyy ja tiedän, että hän osaa antaa kommentilleni juuri sen painoarvon mikä sillä oli tarkoituskin. Täällä palstoilla on muitakin henkilöitä kuin Jucciz, joilta odottaa tietynlaista "tasoa" kun näitä kisoja kuuntelee. Paljon hyviä soittajia ja ajatusten, visioiden sekä tekniikan esilletuojia. Ja kuten mainittu, tämä kattaus ei miellyttänyt minua ja vastannut odotuksia. Se kertoo vain sen, että oma odotusarvoni ei kohdannut todellisuutta. /Mika Kitara, piuha ja vahvistin = tosimiehen setti... ainiin, + pari spedua :) |
Edy 25.01.2007 17:44:36 | |
---|
Jokaisella saa olla mielipide, mutta sitä ei kannata pitää totuutena. |
Täältäkin pukkaa sooloskabadebyyttiä aidossa aloittelijahengessä. Tausta oli käihä. Vähän liiankin, mutta osallistutaan nyt (urheilumieltä=), kun kerran tuli jotain kakkaa väännettyä biteiksi asti. http://personal.inet.fi/musiikki/ravensoul/ravensoul_sooloskaba65.mp3 Disclaimer: Tuote saattaa aiheuttaa haittavaikutuksia, kuten hallitsematonta hajoilua ja sävelkorvan särkyä. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
apenaattori 25.01.2007 20:52:43 (muokattu 25.01.2007 20:53:24) | |
---|
Toivoitte jo, mutta eiei.... http://mp3.mikseri.net/hifi/a/apenaattori_-_sooloskaba_65.mp3 ...olen viime hetkillä mukana! BUAHAHAAHHAA!!! Kolme n. tunnin eri sessiota kolmena päivänä se vaati, mutten viitsinyt olla osallistumatta ja onneksi tänään löytyi sopiva saundi ja fiilis ja sain kuin sainkin jotain järkevää (eh?) soitettua. Tausta oli melko kummallinen ja rytmi outo, joka näkyy aika monen (eikä vähiten omassani) soolossa pieninä time-röytöinä. Mielenkiintoinen skaba. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
nikander 25.01.2007 21:25:33 | |
---|
|
JarnoH 25.01.2007 21:56:10 | |
---|
Olisi tulossa yksi. Haittaako jos myöhästyy hetken, kun on vähän teknisiä ongelmia? "On aika harhaa sillä ikuisuus on vain pysähtynyt nykyisyys" |
Jucciz 25.01.2007 21:59:16 | |
---|
Olisi tulossa yksi. Haittaako jos myöhästyy hetken, kun on vähän teknisiä ongelmia? Annan tunnin lisäaikaa, mikäli kukaan ei protestoi. Puhukoon nyt tai vaietkoon iäksi. |
JarnoH 25.01.2007 22:29:22 | |
---|
"On aika harhaa sillä ikuisuus on vain pysähtynyt nykyisyys" |
oiva tumpeloinen 25.01.2007 22:51:13 | |
---|
Kiitos lisäajasta! =) http://users.evtek.fi/~jarnoho/ibanezenabi-sooloskaba65.wma Tuo on nyt tollanen .wma tiedosto, koska en saanut väännettyä sitä millään .mp3-muotoon, mutta tuo soi winampissa ainakin hyvin. Koko on 1.2Mt, toivottavasti ei ole liian iso. En taida osata. Mulle tulee suoraan avatessa ja tallentaessa vain sellainen 190 kiloinen filu. Soi jonkusen sekuntin ja siinä kaikki........ |
Jucciz 25.01.2007 22:52:13 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 25.01.2007 22:59:42 | |
---|
Linkki toimii ja koko on aivan ok. Niinpä näytti nyt sitten toimivan. Eipä mulla muuta. |
Volcom 25.01.2007 23:03:46 | |
---|
No, joko äänestetään? :-) "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |