Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 566 67 68 69 70122 123 124 125 126
Räkkipeli
24.01.2007 13:52:22
Olen edelleen sitä mieltä että se jamppa sais hävittää kajaalit ja kynsilakat. Soittajana varsin mainio ja on sillä äijällä asennettakin. Ne "fuck you!"-jutut toimisi vain paremmin jollei näyttäisi neidiltä, rannekoruineen ja meikkeineen. Eipä sillä, ei kaikkien tarvitse olla Wyldejä partojen ja ketjujen kera, mutta kuitenkin. Nuori sällihän tuo Laiho vielä on ja hyvä soittamaan/säveltämään, samoin kuin esim. Triviumin Matt ja Corey.

Ja kuten olen jo aikaisemminkin sanonut, niin Bodomin musiikki kantaisi pitkälle ilmankin sitä nintendo-synaa ja orchestral hit-soundin viljelyä. Tykkään kovasti parista viimeisimmästä Bodomin studiolätystä ja niissä on paljon hyvää... omalla kohdalla vain tuo Wirmanin pimputtelu ottaa aivoon. Sikäli paska juttu kun haluais kuunnella bändiä ja sitten "joutuu" jättämään kuuntelematta sen kiipparikylläisyyden takia.

En sano että Bodomin tulisi olla Trivium tai vice versa... mutta Triviumin kohdalla kitaraharmonioilla on saatu syntikasta tarpeeton. Mielestäni Bodomilla olisi hyvä sauma käyttää kahta loistavaa kitaristia pääosan esittäjinä ja sitten sivuosassa sitä pimputtelijaa.

Ok, nyt saa vetää taas herneet!

Tässä on järkeä, ihan oikiasti! Näin se pitäs mennä minustakin. Ja jotta laiho sais vähän katu-uskottavuutta kajaalien sijaan, hankkis vähän lihasmassaa. Se on yks pienimmistä hevimuusikoista mitä tiiän. Mutta tää on sitte meidän mielipide...saahan jäpikkä laittaa päällensä mitä haluaa. Pääasia että musiikki toimii. Tosiasiahan on että kyllä soittajien imago vaikuttaa myös musiikkiin siinä että millä asenteella sitä lähtee kuuntelemaan.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Narcosynthesis
24.01.2007 14:03:26 (muokattu 24.01.2007 14:04:50)

Olen edelleen sitä mieltä että se jamppa sais hävittää kajaalit ja kynsilakat. Soittajana varsin mainio ja on sillä äijällä asennettakin. Ne "fuck you!"-jutut toimisi vain paremmin jollei näyttäisi neidiltä, rannekoruineen ja meikkeineen. Eipä sillä, ei kaikkien tarvitse olla Wyldejä partojen ja ketjujen kera, mutta kuitenkin. Nuori sällihän tuo Laiho vielä on ja hyvä soittamaan/säveltämään, samoin kuin esim. Triviumin Matt ja Corey.

Ja kuten olen jo aikaisemminkin sanonut, niin Bodomin musiikki kantaisi pitkälle ilmankin sitä nintendo-synaa ja orchestral hit-soundin viljelyä. Tykkään kovasti parista viimeisimmästä Bodomin studiolätystä ja niissä on paljon hyvää... omalla kohdalla vain tuo Wirmanin pimputtelu ottaa aivoon. Sikäli paska juttu kun haluais kuunnella bändiä ja sitten "joutuu" jättämään kuuntelematta sen kiipparikylläisyyden takia.

En sano että Bodomin tulisi olla Trivium tai vice versa... mutta Triviumin kohdalla kitaraharmonioilla on saatu syntikasta tarpeeton. Mielestäni Bodomilla olisi hyvä sauma käyttää kahta loistavaa kitaristia pääosan esittäjinä ja sitten sivuosassa sitä pimputtelijaa.

Ok, nyt saa vetää taas herneet!

No eipä tässä mitään herneitä tarvita tai lihapulliakaan nenään:)...jokainen dikkaa jostain ja kaikilla on siihen yhtäläinen oikeus. Itselleni tilanne on taas juuri päinvastainen kuin sulla, eli tykkään tosi paljon juuri siitä, että Bodomilla on synat mukana, ne tuo mun mielestäni niin selkeästi oman osansa Bodomin musaan, etten missään nimessä haluaisi niitä pois.

Triviumistakin dikkaan, mutta dikkaisin varmasti paljon enemmän, jos nekin hommaisi synat:D toinen ongelma ko.bändin suhteen mulla on tosin se, että mielestäni "Suomen Trivium", eli Stam1na on parempi kuin "Ameriikan Stam1na", eli Trivium. Molemmat toki helvetin kovia bändejä!

Allun ulkonäköön, kajaleihin ja lihasmassaan viitaten taas en oikein osaa sanoa olevani samaa mieltä. Mitä ihmeen väliä sillä on, jos kaveri käyttää kajalia (itsehän allu on myöntänyt omaavansa kasarirock-taustan), tai on "pieni", mutta silti uhoaa? Ottaakohan Allu itsekään tuota uhoamistaan kovin vakavasti? Jos musa tippuu, niin meikäläiselle ainakin on ihan sama, minkä näköinen/kokoinen/uhoavainen sälli siellä keikkuu frontmanina. Loppujen lopuksi, niistä "hirveistä" virheistäkin huolimatta Bodomit on tosi tiukka ja VIIHDYTTÄVÄ livebändi, jolla on niin Suomen kuin Maailmankin mittapuulla todella tiukkoja levyjä ja hirveä kasa tyrmääviä biisejä...myönnän kyllä, että huvittaviahan ne fuck youta ja vittua täynnä olevat välispiikit ehdottmasti ovat:D
gorgonoidi
24.01.2007 14:07:12 (muokattu 24.01.2007 14:07:23)

Triviumistakin dikkaan, mutta dikkaisin varmasti paljon enemmän, jos nekin hommaisi synat:D toinen ongelma ko.bändin suhteen mulla on tosin se, että mielestäni "Suomen Trivium", eli Stam1na on parempi kuin "Ameriikan Stam1na", eli Trivium. Molemmat toki helvetin kovia bändejä!

Onko Trivium muka Yhdysvalloista? Itse olen kuullut toista.
Stam1na on mielestäni kaukana Triviumista.
Bonesaw
24.01.2007 14:54:27 (muokattu 24.01.2007 14:55:04)
Ne "fuck you!"-jutut toimisi vain paremmin jollei näyttäisi neidiltä, rannekoruineen ja meikkeineen.

Noi sen "Fuck you" - hokemiset kuulostaa joka tapauksessa niin noloilta,että voisi lopettaa koko touhun.

"Helsinki motherfucking hatecrew!" :,,,,,,,,,,,,,,,,,D
Joo'o
inCHAOS
24.01.2007 15:42:09
Jos tuollainen kiinnostaa niin katsasta Necrophagist.
toi ei ole lähelläkään Laihon lauluääntä...

Laihon laulu vaan sopii nii hyvin sen biiseihin ja sillä on siinä laulussa mukana melodiakin, toisin kun tolla Necrophagistin laulajalla, vaikken ole bändiin paljoo tutustunukkaan
Kuuden kielen maisteri
Narcosynthesis
24.01.2007 15:50:14

Onko Trivium muka Yhdysvalloista? Itse olen kuullut toista.
Stam1na on mielestäni kaukana Triviumista.

Ei varmaan kannattaisi uskoa niihin kuulopuheisiin sitten:D

Kato vaikka niiden kotisivuilta...kaikki jäbät Heafya lukuunottamatta on syntynyt jenkeissä ja joka ikinen asuu siellä. Yhdysvalloista siis tulevat.

...ja voi puh...onhan Stam1na aika kaukana Triviumista, mutta niin on Trivium samalla lailla aika kaukana Children of Bodomistakin...aina löytyy eroavaisuuksia ja yhtäläisyyksiä bändien välillä, eli eipä siitä kannattane kauheasti kinata. Vähän sama juttu kun jos miettisi, että miten lähellä Wintersun ja Ensiferum on toisiaan musiikillisesti...samanlaisia ja erilaisia piirteitä löytyy. Faktana voin kuitenkin sanoa, että hevi on parasta. :D
Super-Jari
24.01.2007 16:01:03
toi ei ole lähelläkään Laihon lauluääntä...

Laihon laulu vaan sopii nii hyvin sen biiseihin ja sillä on siinä laulussa mukana melodiakin, toisin kun tolla Necrophagistin laulajalla, vaikken ole bändiin paljoo tutustunukkaan

Pointti olikin teknisissä riffeissä ja samaan aikaan vokaloinnissa :)
inCHAOS
24.01.2007 16:03:20
Pointti olikin teknisissä riffeissä ja samaan aikaan vokaloinnissa :)
anteeksi,, tajunnankatkos:)
Kuuden kielen maisteri
gorgonoidi
24.01.2007 17:16:35

Ei varmaan kannattaisi uskoa niihin kuulopuheisiin sitten:D

Kato vaikka niiden kotisivuilta...kaikki jäbät Heafya lukuunottamatta on syntynyt jenkeissä ja joka ikinen asuu siellä. Yhdysvalloista siis tulevat.

No juu, saattoi olla luin erään haastattelun jossa Heafyn kertottiin asuvan jossain muualla ja jäi sellaine kuva että bändi ei yhdysvalloista ole.

Faktana voin kuitenkin sanoa, että hevi on parasta. :D

Hehe, täysin väärin :)
inCHAOS
24.01.2007 18:17:20 (muokattu 24.01.2007 18:27:45)
huomasin muuten just et laiholla ja northerin laulajalla onmelkeen samallaiset äänet, kuka se sitten lieneekään...
Kuuden kielen maisteri
brn2sk8
24.01.2007 19:31:34
Ostin just ton alexin nimikon... Siis sen halvemman mallin jossa on ne v-merkit kaulassa ja kaks humbukeria ja sanonpahan vaan että ei oo soitto-ominaisuuksiltaan yhtään parempi kun joku fenderin strato, ilkeemmän näkönen vaan ja soundi ärjympi, mutta maksaa sen verran että sillä hinnalla saa kaks stratoo uutena... Mutta en kyllä missään nimessä siis hauku, paras kitara toi on mitä tähän mennessä oon omistanut, soittaminen on kyllä helppoa ja sujuvaa ja muutenkin siis tosi hyvä kitara.. Semmoselle joka edes vähän tajuaa mistä kannattaa maksaa niin toi on ihan ok, mutta esim. alottelijalle ei ehkä paras vaihtoehro..
Ei kiitos, ei enää viinaa minulle...
Ibanez_90
24.01.2007 20:08:04 (muokattu 24.01.2007 20:09:25)
Tarkoitatko MMV:tä? Mä ostan joskus MMV_BO:n.

Tai todennäköisesti puhut siitä LTD customista. Mutta Riffissä MMV:tä sanottiin "Laihon nimikkokitaran kansalaispainokseksi."
Olen Stratocaster_90
Marshallga
25.01.2007 02:40:01 (muokattu 25.01.2007 12:08:19)
Tarkoitatko MMV:tä? Mä ostan joskus MMV_BO:n.

Tai todennäköisesti puhut siitä LTD customista. Mutta Riffissä MMV:tä sanottiin "Laihon nimikkokitaran kansalaispainokseksi."

Itelläkin käynyt mielessä, notta tuon voisi hankkia joskus. Isoveljellä on kyseinen kepakko, ja mitä nyt muutaman kerran olen tuota testannut niin laatupeli tuntuu olevan.

Mod.huom. Jospa pidetään tämä kitarakeskustelu sille kuuluvalla palstalla.
Kyllä se Paranoid joskus vielä menee...
Narcosynthesis
25.01.2007 08:19:17 (muokattu 25.01.2007 08:19:41)

No juu, saattoi olla luin erään haastattelun jossa Heafyn kertottiin asuvan jossain muualla ja jäi sellaine kuva että bändi ei yhdysvalloista ole.

Hehe, täysin väärin :)

No joo, pakko myöntää, että piti itsekin kyllä tarkistaa:)

Ai niin joo, anteeksi! Tarkoitin siis, että Country on parasta!
Tohtori Tonus
25.01.2007 12:38:28
Ja jotta laiho sais vähän katu-uskottavuutta kajaalien sijaan, hankkis vähän lihasmassaa. Se on yks pienimmistä hevimuusikoista mitä tiiän.

Sehän juuri on paljon hauskemman näköistä, kun semmoinen kitaran kokoinen ja zombin näköinen pikkumekastaja heiluu lavalla.
What are you waiting for? A one-liner?
saastara
25.01.2007 15:55:25
Noi sen "Fuck you" - hokemiset kuulostaa joka tapauksessa niin noloilta,että voisi lopettaa koko touhun.

"Helsinki motherfucking hatecrew!" :,,,,,,,,,,,,,,,,,D

Mutta sehän on se koko pointti! :) Ei katos Laiho on niin kool jäbä, ettei häntä kiinnosta jos pidät häntä nolona teininä. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
McNulty
25.01.2007 16:18:40
Mulla on sellanen kutina kiveksissä, että parin vuoden sisällä Aleksi hiffaa itsekin että "voi perkele, miten mä olen joskus näyttänyt tuolta?" Iän myötä katoaa tuollainen teineille sopiva haihatus, syystä tai toisesta. Jau, olen Aleksi ja haluan endorsementin Maybellinen kanssa!
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
saastara
25.01.2007 16:36:39
Mulla on sellanen kutina kiveksissä, että parin vuoden sisällä Aleksi hiffaa itsekin että "voi perkele, miten mä olen joskus näyttänyt tuolta?" Iän myötä katoaa tuollainen teineille sopiva haihatus, syystä tai toisesta. Jau, olen Aleksi ja haluan endorsementin Maybellinen kanssa!

Jeps.. Se on sitä henkistä kasvua. :) Sitten kun kasvaa tuosta aikuisuudesta hieman vielä niin älyää, että eihän niillä muiden v*ttuiluilla ole oikeasti mitään väliä.. ja eikun hymyssä suin meikit takaisin naamaan. Näin sen kuuluu mennä. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Ibanez_90
25.01.2007 18:07:28 (muokattu 25.01.2007 18:08:28)
Ja jotta laiho sais vähän katu-uskottavuutta kajaalien sijaan, hankkis vähän lihasmassaa. Se on yks pienimmistä hevimuusikoista mitä tiiän

Millähän laiteella sitä kuntosalilla pituutta lisätään :D
Olen Stratocaster_90
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)