Dr. Muff 12.12.2003 00:23:03 | |
---|
Kuinka laadukkaita pelejä noi on pitkässä juoksussa? Ilmeisesti kysyntää on, kapasiteetiä ei. Mahdetaanko laadussa joutua tekemään kompromissejä? Parilla m.nettiläisellä on ilmeisesti ollut ongelmia noitten kanssa. Täytyy tässä vähän kartoittaa, aika pikaisen ostopäätöksen joutuu tekemään heti vaan kun kone saapuu kauppaan jos ei halua odotella, sillä hyllyssä noi ei viihdy. Myykää mulle ja Screamer! |
PuNkKi 12.12.2003 00:26:32 | |
---|
mun stoorin taisitkin lukea jo tuolta jostakin.. itselleni jäi ekasta powerballista "hieman" paska maku suuhun.. nyt on toinen tulossa tilalle saapi nähdä onko se yhtä kehnoa tekoa.. koko nuppi tuntuu siltä ettei sitä kovin rajuun käyttöön ole edes tarkotettu :) muuten irtoaa namiskat ja kaikki muukin.. ihme kyllä.... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
JuSu 12.12.2003 09:40:02 | |
---|
Parilla m.nettiläisellä on ilmeisesti ollut ongelmia noitten kanssa. Itse luulin, että Screamer combossani oli jotain häikkää, vaan sittemmin vika löytyi kitarasta ja soittajasta. Eli Vahvistimen laatuun olen ollut varsin tyytyväinen. JuSu Ööö... Morjens. |
apuri 12.12.2003 09:57:13 | |
---|
Mikä vika tarkalleen ottaen Punkin Englissä oli? |
Enska 12.12.2003 11:33:21 | |
---|
Ainakaan omassa Screamerissäni ei ole ollut mitään vikaa. Edellinen omistaja heitti koneella kolmen vuoden ajan yli sata keikkaa vuodessa ja kun häneltä laitteen ostin, niin ainut vika oli Z-5 pedaalista palanut yksi ledi. Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! |
HS 12.12.2003 11:42:51 | |
---|
Terve ...niin ainut vika oli Z-5 pedaalista palanut yksi ledi. Elikkäs selvästi siis ihan paska ja kauhee rohjo. ...anteeksi... menen pois :) Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa. |
Anarkiapurilainen 12.12.2003 12:00:17 | |
---|
Elikkäs selvästi siis ihan paska ja kauhee rohjo.
Nimenomaan. Miten tollaisella voi soittaa kun ei näe onko särökanava päällä vai ei?
|
Hannu H. 12.12.2003 14:30:07 | |
---|
Ja etenkin, ku ledit on melko kalliita... "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
Hanok 12.12.2003 15:23:24 | |
---|
Ja etenkin, ku ledit on melko kalliita... Ja tosi huono saatavuus. Onkos noita enää valmistettukaan 60-luvun jälkeen? Jos jostain sais 100 eurolla NOS-kappaleita? |
Ja tosi huono saatavuus. Onkos noita enää valmistettukaan 60-luvun jälkeen? Jos jostain sais 100 eurolla NOS-kappaleita? Puhumattakaan soundieroista! Siinä on nimittäin kiukutus huipussaan kun tiukan metsästämisen jälkeen jostain varaston pohjalta löytyy himoittu paketti ledejä, jotka ovat tietenkin väriltään vääriä. Jos joku ei tiedä niin ledien saundithan menevät tietenkin järjestyksessä: Sininen-Vihreä-Keltainen-Oranssi-Punainen, jossa sininen on semmoinen humppapuhdas ja punainen taas hyperkuuma middlescoop särö. |
askomiko 12.12.2003 15:48:03 (muokattu 12.12.2003 15:57:54) | |
---|
Nonii. Eipäs ämpyillä. Mulla engli häröilee, tän potikat jättää välillä vaikuttamatta. Varmaan varsin pieni vika. Mutta ärsyttää kun ostan käytetyn koneen, siinä on häikkää, sitten korjaan sen ja myyn pois. Miks ei mua edellinen koskaan korjaa. Saakeli, jokaisessa vahvarissa jonka olen käytettynä ostanu on ollu jotain isompaa tai pienempää. :I Mut tää o vanha ja kolhuinen. Ja saksalaisen heviukon omistama, en ihmettele. ;) |
Dr. Muff 12.12.2003 15:51:04 | |
---|
Jo nyt on sviddu. Saavuin kitarakamat sivulle ja katoin et hyvä juttu, on tulllut paljon tarinaa käyttäjiltä. Mut ei, jätkät jauhaa paskaa mun threadissa. Menkää muualle ;-) Kaipa sellasen sitten uskaltaa ostaa, jos testittessä soundaa hyvältä. Ja toivottavasti soundaa, muuten on vitsit vähissä. Myykää mulle ja Screamer! |
Dr. Muff 12.12.2003 15:55:47 | |
---|
Nonii. Eipäs ämpyillä. Mulla engli pieree, tän potikat jättää välillä vaikuttamatta. Varmaan varsin pieni vika. Mutta ärsyttää kun ostan käytetyn koneen, siinä on häikkää, sitten korjaan sen ja myyn pois. Miks ei mua edellinen koskaan korjaa. Saakeli, jokaisessa vahvarissa jonka olen käytettynä ostanu on ollu jotain isompaa tai pienempää. :I No samperi. Ilmeniks toi heti oston jälkeen? Onks lapinpolttajat huijannu sua? Taitaa olla ok vaihtoehto ostaa uusi, saa sitten viat takuun piikkiin. Ebayssä on Thunderi ollu myynnissä vissiin 680e, siihen vielä vaihtaja niin ei jää kun parisen sataa vaille uuden screamerin. Myykää mulle ja Screamer! |
askomiko 12.12.2003 15:59:11 (muokattu 12.12.2003 16:01:13) | |
---|
680 on ihan liikaa thunderista. Mulle jäi tämä screamörkö maksamaan kokonaansa kaikkien rahtien kanssa 690e. Ja tuli kotiovelle asti neljässä päivässä. Veri kuut. Sinällään, kun minua ei hirveästi atomipommia pienemmät viat vahvareissa pelota, kun ne saa aina kumminkin korjattua. Ärmystää vain että myyn ne sitten korjattuna eteenpäin, eli takkiin tulee aina. |
Dr. Muff 12.12.2003 16:03:46 | |
---|
680 on ihan liikaa thunderista. Mulle jäi tämä screamörkö maksamaan kokonaansa kaikkien rahtien kanssa 690e. Ja tuli kotiovelle asti neljässä päivässä. Veri kuut. Sinällään, kun minua ei hirveästi atomipommia pienemmät viat vahvareissa pelota, kun ne saa aina kumminkin korjattua. Melkkest uuden hinta toi 680e. Ei toi 690e ol kauheen paha, 400e vähemmän kuin uusi vaffari ja kanavanvaihtaja. Mut olishan uusi aina uusi, neitseellinen. Myykää mulle ja Screamer! |
askomiko 12.12.2003 16:06:37 | |
---|
Nii, onhan se. Sit tulee se hyvä mieli kun kolhii sitä. :) |
kupteri 12.12.2003 16:15:24 | |
---|
Screamerin nuppi ois kyllä kiinnostava, mutta tuohon hintaan saa vehkeet kyllä olla kunnossa. Tuntuu että täällä parilla käyttäjällä on ollut ongelmia Englien laadun kanssa. Vastavetona: onko 5150:n laatu ollut parempi vai onko yhtä lailla bugeja siinäkin? |
Torniojaws 12.12.2003 16:47:28 | |
---|
Eiköhän niissä kaikissa vahvistimissa ennen pitkää tule jotain pientä, oli sitten Marshall, Peavey, Engl, Fender ... RIP Fallout 3 |
Volle 12.12.2003 16:52:58 | |
---|
Eiköhän niissä kaikissa vahvistimissa ennen pitkää tule jotain pientä, oli sitten Marshall, Peavey, Engl, Fender ... Nii-in... Tuskin mikään ikuista on, mutta eri valmistajien tekeleiden kestävyydessä on eroja. Kyse lieneekin siitä onko Engleissä enemmän vikoja kuin kilpailoijoiden koneissa. Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
PuNkKi 12.12.2003 16:53:03 | |
---|
Nonii. Eipäs ämpyillä. Mulla engli häröilee, tän potikat jättää välillä vaikuttamatta. Varmaan varsin pieni vika. Mutta ärsyttää kun ostan käytetyn koneen, sama vika mulla oli siinä ekassa powerballissa.. potikat toisaan jättää välillä kokonaan vaikuttamatta.. toimii ihan milloin sattuu... :( Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |