Miten saan turvallisesti nitrolakkaa vahingoittamatta vuosia pinttyneen keikkahiki/bissemönjän pois? Ei lähde astianpesuaineella eikä kitaranputsaussuihkeella. Kynnellä varovaisesti aaputtamalla irtoaa kyllä. En uskalla kokeilla mitään järeämpää ennen kuin arvon kollegat kertovat mikä on turvallinen skeidanpoistomenetelmä. Kyseessä on kaverin -79 Gibson 335 PRO. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
J.Hollström 25.01.2007 10:24:01 | |
---|
Miten saan turvallisesti nitrolakkaa vahingoittamatta vuosia pinttyneen keikkahiki/bissemönjän pois? Ei lähde astianpesuaineella eikä kitaranputsaussuihkeella. Kynnellä varovaisesti aaputtamalla irtoaa kyllä. En uskalla kokeilla mitään järeämpää ennen kuin arvon kollegat kertovat mikä on turvallinen skeidanpoistomenetelmä. Kyseessä on kaverin -79 Gibson 335 PRO. Ite oon putsanut tärpätillä 30 vuotta vanhojakin soittimia. Ei oo menny miksikään, muuta kuin komistuneet vaan. Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 |
Freewheeler 25.01.2007 11:33:31 | |
---|
Tänx Juki, resepti toimii. Tää hyvältä näyttää!! Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Bald Anus 25.01.2007 15:31:47 | |
---|
Ite oon putsanut tärpätillä 30 vuotta vanhojakin soittimia. Ei oo menny miksikään, muuta kuin komistuneet vaan. Tarttuuko haju? "Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
J.Hollström 25.01.2007 15:43:23 | |
---|
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 |