Aihe: Liikenteellisiä ongelmia tien päällä.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
v_m_kangas
25.01.2007 09:41:18

Galax?

Ehkä ei niinkään liikenteellisiä ongelmia, vaan enemmänkin logistisia ongelmia kyseinen paikka aiheuttaa.

Joku tiesi kertoa, että esim Finkut ei suostu kyseiseen paikkaan keikalle, jollei heille järjestetä pakettiautoa, joka mahtuu sinne porttikongiin.

Toinen ongelma tuolla on sitten löytää kohtuu etäisyydeltä parkkipaikka autolleen. Varsinkin peräkärriyhdistelmän kanssa tuolla oli ongelmia. Tosin se oli vappuaatto kun tuolla kolisteltiin ja kaupunki ammuttuna täyteen.
Humppaa tai soita humppaa
baron
25.01.2007 09:42:43

Ehkä ei niinkään liikenteellisiä ongelmia, vaan enemmänkin logistisia ongelmia kyseinen paikka aiheuttaa.

Joku tiesi kertoa, että esim Finkut ei suostu kyseiseen paikkaan keikalle, jollei heille järjestetä pakettiautoa, joka mahtuu sinne porttikongiin.

No ainakin silloin tällöin sopiva pakettiauto on löytynyt.
COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
v_m_kangas
25.01.2007 09:48:37

No ainakin silloin tällöin sopiva pakettiauto on löytynyt.

Onhan se kyllä ihme, että jopa Turuus on pakettiautoja :)
Humppaa tai soita humppaa
Musiikkia korville
25.01.2007 09:52:19

menee ot:ks, so what..
Ahdas ja matala porttikongi (meidän LT mahtu nipinnapin). Työläs roudata: hissi + melko ahtaat käytävät.

Plussaa: tyylikäs paikka, iso lava.
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
Musiikkia korville
25.01.2007 10:16:01

Vai Jussi "tuli" sinnekin. HOHO.

Kävi vähän tanssimassa. Hah.
Edellis kerralla oli muitakin F -bändiläisiä ja jotain ihme hullujakin. (No sen verran voin antaa siimaa, että ne tuli yöpymään hotelliin, missä me oltiin just, mut tulivat toki samalla moikkaamaan... ja diggailee. Iso HOHO.)
half
25.01.2007 10:19:37
Kävi vähän tanssimassa. Hah.
Edellis kerralla oli muitakin F -bändiläisiä ja jotain ihme hullujakin. (No sen verran voin antaa siimaa, että ne tuli yöpymään hotelliin, missä me oltiin just, mut tulivat toki samalla moikkaamaan... ja diggailee. Iso HOHO.)

Vitsi ei ollut se, että käyvät keikoillanne, vaan toisessa kohtaa. Paikallishuumoria.
Ne hullut oltiin varmaan me.
Musiikkia korville
25.01.2007 10:37:46

Vitsi ei ollut se, että käyvät keikoillanne, vaan toisessa kohtaa. Paikallishuumoria.

En mä sitä meinannutkaan... Mä en teitä Turkulaisia aina ymmärrä. ;)

Ne hullut oltiin varmaan me.

Eiku tarkotin, että edelliskerralla, kun se kävi meitä kattoo... Ne hullut oli ihan muita ja niitä oli melkein 7.
jon lord
25.01.2007 12:21:53
.

.

Meidän piti roikkua Mesen perässä että mahtui tuosta porttikongista. Yksi ajoi ja muut roikkui perälaudassa , juuri ja juuri mahtui. Kerran jouduttiin Hesassa peruuttamaan yli 2 kilometriä niissä keskustan tunneleissa kun tuli kuorma auto vastaan ja missään ei päässyt kääntymään. Oli tullut joku moka näiden autojen matkaan päästämisessä. Oltiin aika vihaisia , mutta niin oli se kuorma-auto kuskikin , tosin ei meille vaan sille joka oli mokannut. Oli näitä harjan nostajais keikkoja ja sen takia liikenne oli aika ahdasta.
COVS jäsen N.o 3
EP
25.01.2007 12:24:06
Meidän piti roikkua Mesen perässä että mahtui tuosta porttikongista. Yksi ajoi ja muut roikkui perälaudassa , juuri ja juuri mahtui. Kerran jouduttiin Hesassa peruuttamaan yli 2 kilometriä niissä keskustan tunneleissa kun tuli kuorma auto vastaan ja missään ei päässyt kääntymään. Oli tullut joku moka näiden autojen matkaan päästämisessä. Oltiin aika vihaisia , mutta niin oli se kuorma-auto kuskikin , tosin ei meille vaan sille joka oli mokannut. Oli näitä harjan nostajais keikkoja ja sen takia liikenne oli aika ahdasta.

No voi helvetti ompas siellä Helsingisä kapiat kadut!
jon lord
25.01.2007 12:28:55
No voi helvetti ompas siellä Helsingisä kapiat kadut!

Ne keskustan tunnelit on yksiä perkeleitä. Kerran oltiin "Vanhalla" keikalla ja auto oli parkissa siellä kellarissa. Kun tultiin takaisin niin joku oli parkkeerannut autonsa sopivasti niin että meidän oli Vanilla vaikea päästä lähtemään. 45 min. sentti sentiltä käännettiin Vania niin että päästiin lähtemään. Mä inhoan aina näitä hesan keskustan keikkoja kun siellä parkkipaikat on vähissä ja tilaa muutenkin vähän.
COVS jäsen N.o 3
baron
25.01.2007 12:42:02

Mä inhoan aina näitä hesan keskustan keikkoja kun siellä parkkipaikat on vähissä ja tilaa muutenkin vähän.

Mä tykkään, meidän taksi ajaa aina oven eteen:-)
COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
paice60
25.01.2007 14:05:58
Mä tykkään, meidän taksi ajaa aina oven eteen:-)

JOta myös mustaksi maijaksi kutsutaan.
HRK jäsen numero 1!
mack the knife
25.01.2007 17:23:48

Ei se loorti ollu tuo kongi. Se oli Fenixin kongi, mäkin oon sen saman mesen perässä roikkunu. Hyvät soundit kuului katosta, mutta mahtuipa just ja just. Ilman kamoja ei puhettakaan.
COVS n:o 1.
jon lord
25.01.2007 19:15:17
Ei se loorti ollu tuo kongi. Se oli Fenixin kongi, mäkin oon sen saman mesen perässä roikkunu. Hyvät soundit kuului katosta, mutta mahtuipa just ja just. Ilman kamoja ei puhettakaan.

Mä rupesin tuon kirjoittamisen jälkeen miettimään , oliko sama paikka ja sitten tuo Fenix nimi tuli mieleen. Niin se aika kultaa muistot ettei halua muistaa enää paikkoja missä on ollut. Oliko se Valencia mihin oli ne jumalattomat portaat nousta ylös ja ketään ei illan aikana tullut paikalle?
COVS jäsen N.o 3
mack the knife
25.01.2007 20:09:04
Mä rupesin tuon kirjoittamisen jälkeen miettimään , oliko sama paikka ja sitten tuo Fenix nimi tuli mieleen. Niin se aika kultaa muistot ettei halua muistaa enää paikkoja missä on ollut. Oliko se Valencia mihin oli ne jumalattomat portaat nousta ylös ja ketään ei illan aikana tullut paikalle?

Joo. Sen verran siellä kävi, että tuli se syntikkademotapahtuma. Yks tanssi ohi ja joka kerta piti daamin nähden romplata syntikkaa mennessään. Sitten se osui demonappulaan, siihen ei volumepedaali vaikuta ja rupesi tulemaan peukkubassoa aika perkeleen kovaa. Mun soitto loppui siihen, ei kun suoraan lattialle lyömään turpaan sitä äijää. Poke tuli ja vei sen niitä portaita alas niin, ettei paljon ehtinyt jalat maahan koskea.
jon lord
25.01.2007 20:14:12
Joo. Sen verran siellä kävi, että tuli se syntikkademotapahtuma. Yks tanssi ohi ja joka kerta piti daamin nähden romplata syntikkaa mennessään. Sitten se osui demonappulaan, siihen ei volumepedaali vaikuta ja rupesi tulemaan peukkubassoa aika perkeleen kovaa. Mun soitto loppui siihen, ei kun suoraan lattialle lyömään turpaan sitä äijää. Poke tuli ja vei sen niitä portaita alas niin, ettei paljon ehtinyt jalat maahan koskea.

Hah haaa no voi prl.....Oikeenko vejit nenäluuhun? Toi olis pitänyt nähdä.
COVS jäsen N.o 3
mack the knife
25.01.2007 20:15:59
Hah haaa no voi prl.....Oikeenko vejit nenäluuhun? Toi olis pitänyt nähdä.

No helevetti. Kyllä se sen verran otti kuuppaan. Poke kyllä tuli äkkiä, ei ehtiny suuntaan eikä toiseen tulemaan mitään verivahinkoja.
jon lord
25.01.2007 20:21:41
No helevetti. Kyllä se sen verran otti kuuppaan. Poke kyllä tuli äkkiä, ei ehtiny suuntaan eikä toiseen tulemaan mitään verivahinkoja.

Mitäs palomies tuumasi asiasta? Vai oliko kerennyt jo lähteen. Yksi uupelo kerran veti mun synasta piuhan irti just kun oli lataukset menossa disketiltä. Oli silloin näitä samplereita nää synat. Mulla loppu soitot siihen paikkaan siltä illalta. Meni koneesta logiikka sekaisin ja disketti jäi jumiin. Yritin lyödä mutta oli liian kaukana ja syntikoiden takaa en ylettynyt.
COVS jäsen N.o 3
mack the knife
25.01.2007 20:23:39
Mitäs palomies tuumasi asiasta? Vai oliko kerennyt jo lähteen. Yksi uupelo kerran veti mun synasta piuhan irti just kun oli lataukset menossa disketiltä. Oli silloin näitä samplereita nää synat. Mulla loppu soitot siihen paikkaan siltä illalta. Meni koneesta logiikka sekaisin ja disketti jäi jumiin. Yritin lyödä mutta oli liian kaukana ja syntikoiden takaa en ylettynyt.

Ei se ollu palomiehen aikaan. Sitä edellisen aikaan, eli matalaääninen solisti oli ehtiny lähteä. Ei se olis varmaan pahakseen pannut, vastas humpankyselijöille aika reippaasti joskus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)