moottorisaha 25.01.2007 00:00:56 | |
---|
Olisihan se hienoa jos Bush tulee takaisin, vaikkakin ymmärtää tuon jos ei miestä hotsita. Sen verta paskan tempun kun hälle tekivät. Mikäs tämä temppu oli? "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Mikäs tämä temppu oli? Korttitemppu. Punainen. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net - BÄNDI HAKEE UUTTA RUMPALIA! |
Piepe 25.01.2007 09:12:22 | |
---|
Pliis, Bush kehiin, tehkää Sound of White Noisea (*) parempi levy ja tulkaa Suomeen. Thats it! (*) = Anthraxin paras levytys. Kyllä kyllä, aivan timanttia on White Noise. Mutta miun mielestä just nimenomaan WCFYA:lla alkoi löytyä se kaikista vahvin juttu Belladonnan jälkeiselle Anthraxille. Mut ei, ku joku reunion oli pakko väsätä. Hieno juttu joillekin 70-luvulla syntyneille faneille, mutta minua nyt vaan VIELÄKIN vituttaa kun piti syrjäyttää kaksi pirun hienoa ja tyylikästä muusikkoa (Caggiano & Bush) ja vielä kaiken lisäksi kertoa Bushille että äijää ei enää tarvita. Kyllä sitä nyt ihmetellään joo kun klassisella kokoonpanolla ei levyä syntynytkään ja ei oo laulajaa. Perseenreikä. go create. |
moottorisaha 25.01.2007 14:31:44 | |
---|
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Moimies 25.01.2007 14:53:53 | |
---|
Smitähän vittua oikeen meneillään nyt kun Ian väittää toista ja Belladonna toista :S Archt!!! |
kyseinen 25.01.2007 15:25:50 | |
---|
Smitähän vittua oikeen meneillään nyt kun Ian väittää toista ja Belladonna toista :S Perus-Anthrax-pelleilyä varmaan. Haisee Ianinkin jutut vähäsen. Hankalia ihmisiä varmaan kaikki. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
slowdive 25.01.2007 17:46:07 | |
---|
Perus-Anthrax-pelleilyä varmaan. Haisee Ianinkin jutut vähäsen. Hankalia ihmisiä varmaan kaikki. Joo, kyllähän tuossa vähän aikaan sitten enemmän tai vähemmän suoraan uutisoitiin että sillä reunion line-upilla levyä tehdään. Nyt yksi sanoo että toinen ei halunnu tehdä, ja toinen sanoo että eipä sitä oikeen edes pyydetty... Lieköhän sitten nämä kaksi paluumuuttajaa olleet liiankin innokkaana visioimassa uutta levyä, sitä vastuuta kun ei ole tavattu tuossa bändissä kauhean laajasti jakaa. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
StormTrooper 25.01.2007 18:14:39 | |
---|
Mikäs tämä temppu oli? Rahat-pois-ja-juokse - temppu. Käsittääksenihän siinä ei paljon Bushilta kyselty, kun alkoivat tuota legenda-lineuppia kasaamaan uudestaan. Vaikka enpä jutun taustoista tiedä kuin sen, mitä julkisuuteen on tiputeltu. |
bedlam 25.01.2007 20:08:59 (muokattu 25.01.2007 20:11:43) | |
---|
Hiemanhan tuo vokalistikitkailunsa huvittaa, vaikka Bushin puolesta kyllä ketuttaakin. Belladonnan lauluäänestä en mitenkään erityisesti ole koskaan hurmioitunut (tietty kun vertauskohtana nykyään on Bushin jumalainen ääni), mutta vuonna 1990 ilmestynyt aiempia levyjä synkempi Persistence of Time ei ole yhtään vähempää kuin täysverinen thrash-klassikko. Time, Blood, Gridlock... täyttä rautaa. Siltikin vasta seuraava levy (Sound of White Noise) oli meikäläiselle se suurin tajunnanräjäyttäjä. Levy täyttä hittiä. Bushin vokaalit ovat erittäin suuri syy siihen, mutta kappalemateriaalikin on vain kertakaikkisen tarttuvaa kamaa. Itse asiassa ihan ensimmäisillä kuunteluilla taisin olla pikkaisen järkyttynyt, että mitäs grungea tämä nyt on olevinaan, mutta kohta huomasin kaikkien biisien soivan päässä ja vievän mukanaan. Stomp442 oli vielä oikein hyvä levy, mutta nää kaksi viimeistä on pienistä valonpilkahduksistaan huolimatta jääneet muutaman kuuntelukerran jälkeen hyllyyn pölyä keräämään. Mutta nolon tempun kyllä tekivät, levyt eivät enää myy kuin ennen niin tehdään comeback vanhojen biisien kanssa! Muutkin niin mekin sitte! Vokalisti pellolle ja bändin aiemmin parjaama Belladonna takaisin bändiin rahaa tahkomaan. Tuskinpa Bush enää bändiin palaa. Toivon kuitenkin ääntänsä kuulevani vielä tulevaisuudessa. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Iscariah 25.01.2007 20:26:59 | |
---|
En tuosta hra Bushin aikaisesta Anthraxista kovin ihmeemmin innostu mutta täytyy myöntää että Safe Home on aivan PER-keleen kova biisi. Se soolokin vielä siihen niin AH |
voima 28.01.2007 21:34:22 (muokattu 28.01.2007 21:35:11) | |
---|
ei mittäänas dnasdkgd Moi oon protuisti. |
Brother Tohveli 30.01.2007 21:12:10 | |
---|
ei mittäänas dnasdkgd Off-topic: Alkoholin vaikutuksen alaisena kirjoitettu? On-topic: (ihan viestin pelastaakseni) Anthrax on iha helevetin hyvä! |
Dominator 01.02.2007 17:08:18 | |
---|
Ite en oo hirveästi tuohon Bushin aikaseen kamaan tutustunut, mutta ainakin we've come for you all levy on erittäin heikko. Aina on vaan tuo thrash Anthrax uponnut paremmin. Harmittaa vaan kun jäi tuo reunion kiertue näkemättä erilaisten sähläysten vuoksi :( OHO! |
DaKiller 02.02.2007 18:44:50 | |
---|
Ite en oo hirveästi tuohon Bushin aikaseen kamaan tutustunut, mutta ainakin we've come for you all levy on erittäin heikko. Aina on vaan tuo thrash Anthrax uponnut paremmin. Harmittaa vaan kun jäi tuo reunion kiertue näkemättä erilaisten sähläysten vuoksi :( Tuo kyseinen lätty on selkeästi A:n parhaimmistoon kuuluva. Paras. |
bedlam 02.02.2007 18:54:30 | |
---|
Tuo kyseinen lätty on selkeästi A:n parhaimmistoon kuuluva. Paras. Hyviä biisejä löytyy, mutta jotenkin kovin epätasainen tuo kokonaisuutena on. Eikä tuo Safe Homekaan minusta vedä Bushin aikaisen Anthraxin parhaimmille rauhallisemmille popituksille vertoja. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
FatSam 02.02.2007 20:45:26 | |
---|
Hyviä biisejä löytyy, mutta jotenkin kovin epätasainen tuo kokonaisuutena on. Eikä tuo Safe Homekaan minusta vedä Bushin aikaisen Anthraxin parhaimmille rauhallisemmille popituksille vertoja. Aika perhanasti samaa mieltä. Olen sanonut, ja sanon edelleen, että Black Lodge on yksi kaikkien aikojen hienoimpia biisejä. "Yrittäkääpä joskus itse tehdä jotain, yleensä yrittäkääpä tehdä edes jotain. Mä olen työskennellyt Aku Louhimiehen ym. kanssa että nykikää peräsuoltanne minkä kerkeätte mutta mun tasolle ette vaa pysty. Se on vaan tiukka tosiasia." T.S.Slayer |
Piepe 02.02.2007 21:47:22 | |
---|
Hyviä biisejä löytyy, mutta jotenkin kovin epätasainen tuo kokonaisuutena on. Eikä tuo Safe Homekaan minusta vedä Bushin aikaisen Anthraxin parhaimmille rauhallisemmille popituksille vertoja. No tästä voi tehdä ainoastaan Safe Home vs. Black Lodge -taiston, tuskin kukaan on sitä mieltä että Stomp 442:n päättävä Bare peittoaa noista kumpaakaan. WCFYA:n epätasaisuus on totta, loppua kohden hieman leviää paketti ja pari vähän vasurilla hutastua biisiä siellä on. Mutta ne ei haittaa 10 hitin joukossa. go create. |
DaKiller 02.02.2007 21:59:15 | |
---|
WCFYA:n epätasaisuus on totta, loppua kohden hieman leviää paketti ja pari vähän vasurilla hutastua biisiä siellä on. Mutta ne ei haittaa 10 hitin joukossa. Juurikin näin. Lätty aiheutti jo ensikuulemalla sellaisen perseelleen lennon, että oksat pois. Tajuttoman hyviä piisejä, ja monta.
|
FatSam 02.02.2007 22:00:52 | |
---|
Juurikin näin. Lätty aiheutti jo ensikuulemalla sellaisen perseelleen lennon, että oksat pois. Tajuttoman hyviä piisejä, ja monta. Eka biisi lennätti perseelleen, seuraavat nostivat ylös. Safe home on kyllä jees. "Yrittäkääpä joskus itse tehdä jotain, yleensä yrittäkääpä tehdä edes jotain. Mä olen työskennellyt Aku Louhimiehen ym. kanssa että nykikää peräsuoltanne minkä kerkeätte mutta mun tasolle ette vaa pysty. Se on vaan tiukka tosiasia." T.S.Slayer |
lord of this world 02.02.2007 22:01:15 | |
---|
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!! |