Aihe: Liikenteellisiä ongelmia tien päällä.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
isojussi
24.01.2007 14:22:21
Täällähän näkyy käyneen siivooja.

Ilmeisesti rattijuoppoja ei parane arvostella.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
TiVe
24.01.2007 14:28:15
Tuolla sivukyliää tuppaa tapahtumaan usein suhteessa hieman enemmänkin.
:
Tuo pakkasella moottoritienpohjalla auto katolleen tempaus johtui autoon laitetuista kahdesta kesärenkaasta ( siis talvikelillä ) Vauhtia ei ollut paljonkaan, otti vaa spoorista ja lippas nurin. Ite olin silloin vesiselvä. Oli katastrofin ainekset ilmassa.
:

Auto muuten kaatuu yllättävänkin helposti (etenkin naisilla;-)

http://break.com/index/woman_flips_car_on_gate.html
Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä
Tankero
24.01.2007 14:58:05 (muokattu 24.01.2007 14:59:42)
Ilmeisesti rattijuoppoja ei parane arvostella.

Onhan se kyllä kohtuutonta.
Joku otti sen vuornoksenmiehen kirjoituksen kehuskeluna, mutta minusta se oli hänen normaalia tyyliään kirjoittaa.
Veikkaan, että kirjoittaessaan on aatellut suunnilleen, että vittu on sitä ollut tyhmä.
Varmasti, vissiin.
artope
24.01.2007 15:10:59

Tänään on ainaski turun seudulla otsikon mukaisia ongelmia tien päällä. Lunta sataa niin ...keleesti.
"pannaanks menee, vai mennääks baariin"
Musiikkia korville
24.01.2007 15:29:54

Tänään on ainaski turun seudulla otsikon mukaisia ongelmia tien päällä. Lunta sataa niin ...keleesti.

Kiva. Kohta lähdetään ajelee sinnepäin.
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
artope
24.01.2007 15:56:33

Kiva. Kohta lähdetään ajelee sinnepäin.

To The Galax... ymmärtääkseni
half
24.01.2007 16:02:27

Missä muualla täällä tänäänkään mitään olisi?
Tankero
24.01.2007 16:12:34

Nekö on taas etelen varekset yllättyneet lumentulosta. Telkkarissa ainakin sanottiin.
Varmasti, vissiin.
KoskPaavo
24.01.2007 16:27:59
Nekö on taas etelen varekset yllättyneet lumentulosta. Telkkarissa ainakin sanottiin.

Ei kaikki yllättyneet, Tieliikelaitoksen miehiä vaan ei oo nakyny.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Happening Place
24.01.2007 21:00:11
Jaahas, m.netin armoitettu ylläpito näköjään sallii rattijuoppojen rehentelyn muttei niiden kritisointia. Ihme touhua. No, sittenpähän tajuaa kun nalli napsahtaa omalle kohdalle. Jos on nimettömällä sensuroijalla selkäruotoa perustella miksi mun viestit poisti niin pikaviestit toimii.
Tankero
24.01.2007 21:53:03
Jaahas, m.netin armoitettu ylläpito näköjään sallii rattijuoppojen rehentelyn muttei niiden kritisointia. Ihme touhua. No, sittenpähän tajuaa kun nalli napsahtaa omalle kohdalle. Jos on nimettömällä sensuroijalla selkäruotoa perustella miksi mun viestit poisti niin pikaviestit toimii.

Ei ole tainnut kukaan rehennellä, enempi sinä vaan vaahtosit junttiuhoa.
Ihme touhua tosiaan. Teloittamisia, avaimilla otsikkoon ja mitä juttuja sulla olikaan.
Varmasti, vissiin.
vanhami
24.01.2007 22:14:41 (muokattu 24.01.2007 22:15:25)
Veikkaan, että kirjoittaessaan on aatellut suunnilleen, että vittu on sitä ollut tyhmä.

Suurinpirtein näin. Ja pystyn kirjoittamaan sen ihan omalla nimellä, enkä nimimerkin suojista. Tämä siitä tältä erää.
jykke65
24.01.2007 23:16:48

Jos kuvaannollisesti sanon että rattijuopot pitäis viedä saunan taakse tai polkea suohon tai mitä lie, niin on se saatanan paljon pienempi rikos kuin ajella kännissä säkkipimeällä valottomalla autolla tai keskellä päivää pääkaupunkiseudulla jarruttomalla autolla niinku tää yks elämänhanuristi kehu tehneensä ihan hiljattain. Eikä tekstistä todellakaan tullut TIPPAAKAAN ilmi että kaduttais, enemmän se oli kansa taisteli, miehet kertovat -tyyliin kirjotettu.

Eiköhän tää ole jo tässä! Oliko sulla jotain liikenteellisiä ongelmia, joista haluaisit täällä kertoa?
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
Happening Place
25.01.2007 00:07:52
Eiköhän tää ole jo tässä! Oliko sulla jotain liikenteellisiä ongelmia, joista haluaisit täällä kertoa?

Joo. Mm. rattijuopot ja jarruttomilla autoilla ajavat.
Musiikkia korville
25.01.2007 08:52:26

That's right.

Oli melkosen kurja keli ajella sinnepäin... Vesi jääty tuulilasille ja parhaimmillaan parin km:n välein täyty putsailla. Pari venäläistä (?) rekkaa oli ojassa ja sotki liikennettä aikast pahasti.
artope
25.01.2007 09:10:36

That's right.

Oli melkosen kurja keli ajella sinnepäin... Vesi jääty tuulilasille ja parhaimmillaan parin km:n välein täyty putsailla. Pari venäläistä (?) rekkaa oli ojassa ja sotki liikennettä aikast pahasti.

Joo, koko kaupunki oli sekaisin eilen. Ja varmaan Galax teidän shöyn jälkeen...
baron
25.01.2007 09:24:40 (muokattu 25.01.2007 09:26:38)

Joo, koko kaupunki oli sekaisin eilen. Ja varmaan Galax teidän shöyn jälkeen...

Galax?
Siellähän käy myös oikeita bändejä:-)

(Kun mä oon käynyt Turussa niin oman keikan jälkeen oon mennyt Galaxiin katsomaan miltä oikeat tanssimuusikot näyttää)
COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Musiikkia korville
25.01.2007 09:34:48

Joo, koko kaupunki oli sekaisin eilen.

Oli kuulemma rytissy ihan tarpeeks.

Ja varmaan Galax teidän shöyn jälkeen...

Tietysti. :)
Musiikkia korville
25.01.2007 09:37:07

Galax?
Siellähän käy myös oikeita bändejä:-)

Joo, siks ne meidätkin sinne tilas.

(Kun mä oon käynyt Turussa niin oman keikan jälkeen oon mennyt Galaxiin katsomaan miltä oikeat tanssimuusikot näyttää)

Eilenkin siellä oli joku wannabe tanssimuusikko, nimekseen sano Lammela vai mikä se nyt oli. Siitä on vissiin tulossa meidän fani, kun tää oli jo toinen kerta reilun kuukauden sisään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)