DrmBug 22.01.2007 11:08:01 | |
---|
ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
hollmi-5 22.01.2007 12:58:56 (muokattu 22.01.2007 12:59:57) | |
---|
Tarjosit 3000€ virvelistä... jo on menny älyttömäksi. :) Mitä sanot tästä: Mike Curottolla oli viisi 20-luvun täysin kullattua Ludwigin virveliä. Seitsemän tiedettiin valmistetun. Japanilainen harrastaja kysyi, josko yksi näistä viidestä olisi myytävänä? "Ei!" -vastasi Mike. "No entä jos tarjoaisin virvelistä 50 000 dollaria?" -kysyi japanilainen. "Sitten se kyllä onkin myytävänä" -vastasi Mike. Kuvia vastaavista Mikelle jääneistä(kullatut): http://www.ludwigdrummer.com/Other% … rom_the_collection_of_mike_curo.htm Sonorin HLD 590 on harvoin myynnissä. Käypä hinta olisi noin kaksi tuhatta, mutta tässä huutokaupassa oli kaksi huutajaa, jotka kävivät liian kuumana ;-) Kun katsoo korotuksia, niin voittaneella on ollut kova yritys manuaalisin korotuksin tavoittaa. Lopulta pääsikin ohi. Rumpu ei muuten olisi minulle tullut. Toimin avustajana kaverille, jolla ei kotona ole nettiyhteyttä. Kovasti itsellenikin tuollaisen haluaisin, mutta marssijärjestyksestä on jo sovittu. Ensin kaverille, sitten minulle. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
markkuliini 22.01.2007 13:23:26 | |
---|
Mitä sanot tästä: Mike Curottolla oli viisi 20-luvun täysin kullattua Ludwigin virveliä. Seitsemän tiedettiin valmistetun. Japanilainen harrastaja kysyi, josko yksi näistä viidestä olisi myytävänä? "Ei!" -vastasi Mike. "No entä jos tarjoaisin virvelistä 50 000 dollaria?" -kysyi japanilainen. "Sitten se kyllä onkin myytävänä" -vastasi Mike. Kuvia vastaavista Mikelle jääneistä(kullatut): http://www.ludwigdrummer.com/Other% … rom_the_collection_of_mike_curo.htm Kävin katselemassa ukon kokoelmaa. Jotenkin sylettää sellainen meininki, että haalitaan vanhoja ja hyviä soittimia, ja niitä pidetään vitriinissä soittamattomina. Kerran vuodessa varovasti kannetaan hanskat kädessä terassille valokuvaa varten, jotta muilla rumpaleilla kävisi kateeksi. Mitä hittoa se viidellä ois tehnyt? Eikö neljä riitä? Tai kolme edes? Kaverilla on liikaa aikaa ja rahaa. |
hollmi-5 22.01.2007 15:11:27 | |
---|
Kaverilla on liikaa aikaa ja rahaa. Tämä Mike on taitava kauppamies. Kova poika koluamaan pihakirppiksiä ja panttilainaamoja sun muita mestoja. Tietoa pitää myös olla pohjalla. Ja toki sitä rahanpaskaa ;-) Samaa mieltä minäkin olen siitä, että soittimet ostetaan soitettavaksi. Silti noita tulee haalittua. Tänään tuli se uusi ja käyttämätön 70-luvun Rogers Dynasonic. Kai sillä soittaa raaskii. Otan vain tehtaan kalvot pois ja talteen. Uudet tilalle ja soittamaan... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Bacchus 22.01.2007 19:19:51 | |
---|
Sonorin HLD 590 on harvoin myynnissä. Käypä hinta olisi noin kaksi tuhatta, mutta tässä huutokaupassa oli kaksi huutajaa, jotka kävivät liian kuumana ;-) Kun katsoo korotuksia, niin voittaneella on ollut kova yritys manuaalisin korotuksin tavoittaa. Lopulta pääsikin ohi. Lähellä oli, mutta silti niin kaukana. Harmi, ettei tullut HLD 590 Suomeen. 3000 € on kyllä älytön hinta, jopa tuosta. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
hollmi-5 22.01.2007 20:44:29 | |
---|
3000 € on kyllä älytön hinta, jopa tuosta. Totta se on, mutta nyt kyseessä oli aivan virheetön peli, jossa ei ollut minkäänlaista vikaa. Kaveri oli sen uutena ostanut vuonna 1987 ja todella vähän sitä käyttäny. Enimmäkseen se on ollut laatikossa ja esille se on otettu silloin tällöin ihailtavaksi. Aivan, kuten Markkuliini arvosteli. Kaveri päätti laittaa myyntiin, kun ei sillä koskaan soittanut ja halusi sen eteenpäin jollekin soittajalle. Aihe oli tulikuuma. Saksassa rumpalit spekuloivat huijarin olevan liikkeellä. Sama rumpu oli muka myyty kolmisen vuotta sitten. Rahat oli menneet. Rumpua ei tullut. Minua varoiteltiin sähköpostitse hinnan olevan aivan hirveän pitkän ja samalla, kun huutokauppa päättyi, sama varoittelija tiesi kaverilla olevan samanlaisen rummun. Sen saisi kolmella tonnilla ;-) Alkuperäisen myyjän kanssa on vaihdeltu sähköpostia tiuhaan. Voittanut huutaja on moittinut myyjää hinnanvedätyksestä, vaikka siellä oli vain minä ja voittaja loppuajan viimeiset neljä päivää rumpua huutamassa. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Kari Vieri 23.01.2007 09:12:08 | |
---|
"Groove " - soundi on kyllä aika paljon kiinni siitä että kuinka virveliin lyö. Kaikki virveliin lyöneet tietää että laadukkaassa virvelissä löytyy useampia soundeja kuin mitä saa 100€ Trax setin virvelissä. Eli: Lyöntitekniikka kuntoon, sopivasti kanttia, runkoa ja koko dynamiikkaalue haltuun niin alkaa groove löytymään Ihmettelin aina nuorempana kuitenkin että kuinka mun rumpuopettaja sai niin hienot soundit mun surkeasta setistä. Lyöntitekniikastahan se johtui. Virvelinä silloin muutaman markan Century viritettynä kunnon kalvoilla ja matolla. KV Kari "Kartsa" Vieri |
ruuhkis 23.01.2007 19:30:07 | |
---|
Itse lähtisin karvaamaan esim. Yamahan Maple Custom jotakin matalaa....piccoloa? mm. herra Ahmir "questlove" Thopson luottaa käsittääkseni kyseisiin tuotteisiin..ja se on paljon, sen verran kova tekijä hän on :) Ja mitä tulee aiemmin parjattuun Superstar virppaan niin, kyllä se on halpa, mutta jokaikisen pennin arvoinen ja ehdottomasti paras kyseisen hintaluokan (setin mukana tuleva) virppa....toki on oma lehmä ojassa :D |
|