Aihe: Apulanta - Eikä vielä ole edes ilta 7.2.2007
1 2 3 4 5 611 12 13 14 15
Antsa
09.01.2007 16:29:44
Itse olen taas toista mieltä tuosta KK:sta. Todella tylsä ja apaattinen renkutus. Livenä varmasti vielä hirveämpi.

sama. Epäilen, että tuota levyä tulee edes hankittua. Kiila oli vielä ihan jees
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold...
dcln
10.01.2007 13:27:54 (muokattu 10.01.2007 13:30:32)
Koneeseen kadonnut on mielestäni ihan hyvä biisi, mutta tuo sinkun kakkosbiisi "Likainen vesi" on jotenkin iskenyt paremmin. Siinä on sellaista vanhaa hyvän ajan punkki-meininkiä + hieno pikku soolo myös
Lego
13.01.2007 16:44:29
No niin, nyt sain vihdoin hankittua sinkun. Odotukset uuden matskun suhteen on todella korkealla. Hienoa on huomata että Wirtasen kynä on aina vaan terävänä vuodesta toiseen, ihan mahtia.
I Wage War!
carnation
18.01.2007 11:07:33 (muokattu 18.01.2007 11:07:45)
01: Viisaus ei asu meissä
02: Karman laina
03: Kaivo
04: Näytelmä
05: Eikä vielä ole edes ilta
06: Trauma
07: Koneeseen kadonnut
08: Väistö
09: Nimensä alle
10: Ylijäämävalumaa

Tuollainen biisilista olisi tällä uudella levyllä.
"Yllättäen Koivusalon huomaa vaeltaneen samoille sielun pimeän puolen poluille kuin David Cronenberg Spiderissa tai Roman Polanski Vuokralaisessa."
(Kalteva torni -arvostelu, Iltalehti)
naamiosankari
20.01.2007 23:57:27
mää oon ain tykänny kuunnel sitä vanhaa tuotantoo. niil oli ainaki joissai biiseis jotai sanomaa. systeemi kusee on mu mielest hyvä biisi. ne ei oo enää mun mielest oikee punkkii vaan jotai muuta.
Kosminen
21.01.2007 09:58:52

mää oon ain tykänny kuunnel sitä vanhaa tuotantoo. niil oli ainaki joissai biiseis jotai sanomaa. systeemi kusee on mu mielest hyvä biisi. ne ei oo enää mun mielest oikee punkkii vaan jotai muuta.

No ei kai se oo ollu punkkia kohta kymmeneen vuoteen..
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
ten
23.01.2007 15:48:12

Voi itku sentään. Ei pitäis vissiin lähteä näihin tyhmiin provoiluihin mukaan, mutta... MISTÄ LUOLASTA SÄ OOT HERÄNNY? ;)
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Stain
23.01.2007 18:15:19
Nuo biisien nimet alkavat olla aika koomisia. Väistö..
It's a bittersweet symphony, this life
enemie
23.01.2007 18:20:16

No en mä nyt tiiä, voihan sen kappaleen nimi olla vaikka hieman tyhmän kuuloinen, mutta kunhan siinä on hyvä sanoma. Eikö se ole olennaista?
Miettii esim. kappaletta Neljä Ruusua - Suikki, onhan tossakin kohtalaisen koominen nimi..Mutta siinähän lauletaankin suihinottamisesta.
jos olisin nainen...olisin vaarallinen!
Cathi777
23.01.2007 20:43:30

No en mä nyt tiiä, voihan sen kappaleen nimi olla vaikka hieman tyhmän kuuloinen, mutta kunhan siinä on hyvä sanoma. Eikö se ole olennaista?
Miettii esim. kappaletta Neljä Ruusua - Suikki, onhan tossakin kohtalaisen koominen nimi..Mutta siinähän lauletaankin suihinottamisesta.

Ja siinä todellakin on sitä hyvää sanomaa ;)
Only pop music can break my heart...
juici
23.01.2007 21:24:41

Onpahan jotain vaihtelua Hiekka, Saasta, Faarao, Valas, Armo, Usko, Routa -tuubaan tottuneelle. Oikeastaan odotan innolla mimmoisia biisiä noiden nimien taakse kätkeytyy.
"Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3
Todenpuhuja
24.01.2007 19:17:14
No turha noista biisinnimistä on sen kummemmin keskustella, koska kaikkihan tietävät kuitenkin bändin virallisen kannan aiheeseen, eli mielummin ne jätettäisiin vaikka nimeämättä. Suurin osa voi noista olla jotain työnimiä vain, joiden mukaan ne on sitten levynkin kansiin laitettu. Toisaalta minusta parasta nimeämispolitiikkaa on toistaiseksi harjoitettu Aivan kuin kaikki muutkin -levyllä, jossa kustiin kyllä faneja silmiin aika huolella. :D
"Peace, love & Kingston Wall!"
Lego
24.01.2007 20:18:21
Toisaalta minusta parasta nimeämispolitiikkaa on toistaiseksi harjoitettu Aivan kuin kaikki muutkin -levyllä, jossa kustiin kyllä faneja silmiin aika huolella. :D

Olin fani jo tuolloin eikä minua kustu silmään, olenko jotenkin viallinen?

Ja mitäpä biisien nimillä niin kummempaa väliä, Wirtanen taas rustaa takuuvarmat hyvät lyriikat noihin niin johan lähtee. Levyä odotellessa, enää hetki!
I Wage War!
Pyry
24.01.2007 21:34:14 (muokattu 24.01.2007 21:35:50)
Apulanta oli täällä Rollossa neljä päivää tekemässä musiikkivideota Viisaus Ei Asu Meissä-biisiin, http://www.apulanta.fi/Uutiset/Videojorinaa.html uskon, että on paleltanut....

(niin ja uusimassa soundissa on monta sivua juttua Apulannasta, siinä Toni kertoo vähän tulevasta... Soundi.fi-sivuilta pitäis löytää Tonin kommentit Evoei-levyn jokaisesta biisistä, mutta mie en ainakaan äsken löytänyt..) Edit.
barnabas
26.01.2007 09:16:13
Apulanta oli täällä Rollossa neljä päivää tekemässä musiikkivideota Viisaus Ei Asu Meissä-biisiin, http://www.apulanta.fi/Uutiset/Videojorinaa.html uskon, että on paleltanut....

(niin ja uusimassa soundissa on monta sivua juttua Apulannasta, siinä Toni kertoo vähän tulevasta... Soundi.fi-sivuilta pitäis löytää Tonin kommentit Evoei-levyn jokaisesta biisistä, mutta mie en ainakaan äsken löytänyt..) Edit.

Kyllähän se juttu on siinä heti etusivun vasemalla laidalla. http://www.soundi.fi/main_02.html
THV-Klubi #46+2 Painun tästä kohta Siperiaan.
Todenpuhuja
26.01.2007 22:02:42
Olin fani jo tuolloin eikä minua kustu silmään, olenko jotenkin viallinen?

Ja mitäpä biisien nimillä niin kummempaa väliä, Wirtanen taas rustaa takuuvarmat hyvät lyriikat noihin niin johan lähtee. Levyä odotellessa, enää hetki!

No kyllä minäkin silloin jo fanitin bändiä melkoisella intesiteetilla. Oli vaan hassua huomata levyä ostaessaan, että biisien nimiä ei nähnytkään mistään. Kyllähän ne työnimet sitten jossain Rumbassa paljastettiin hetimiten levyn julkaisemisen jälkeen, mutta jäi vaan siistinä juttuna mieleen. :)

Ja mitä lyriikkoihin tulee, niin vaikka ei Wirtanen olekaan mikään Martikaisen tai Yrjänän tms. tasoinen sananiekka, niin kyllä ne biisit aika hyvin potkii ja sanatkin toimivat suurimmaksi osaksi.
"Peace, love & Kingston Wall!"
Kosminen
27.01.2007 10:32:26

Vissiin vähä antoi ymmärtää että albumin julkaisun yhteydessä tulis myös sinkku tuosta uudesta videobiisistä. Tiedä sitte meneekö vaan radioihin vai tuleeko uusien b-puolien kera myyntiin..
"Joku juo liikaa, joku pettää, joku puhuu liikaa, joku ei mittää"
Kalamies #16 >-)))>
Pyry
28.01.2007 19:26:17
http://www.nuclearblast-musicshop.de/index.php?band_id=3475 siinä on clippeinä kaikki biisit... on vaan niin lyhyitä, ettei oikein saa minkäänlaista käsitystä..
Lego
28.01.2007 19:27:31 (muokattu 28.01.2007 19:32:18)
Nuclear Blast, Wtf?! :D

E. Ei tosiaan kummoista kuvaa noist ajäänyt, mukavaa tuttua meininkiä uudistuksilla ja "heavymmillä" soundeilla, odotus kasvaa.
I Wage War!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)