Super-Jari 23.01.2007 21:27:11 | |
---|
On kännissä. Itse suosin nimitystä "umpitunnelissa". Onhan se ihan ok jos työnsä tekee humalassa sinne päin. |
Jannipaali 23.01.2007 21:28:03 | |
---|
Onhan se ihan ok jos työnsä tekee humalassa sinne päin. Parempi, jos antais Roopen hoitaa hommat. M.A.C.H.O. # 6 "You're a one ugly motherfucker!"
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
Räkkipeli 23.01.2007 21:28:43 | |
---|
Yks asia mikä kyllä häiritsee Alexin soitossa, ehkä pienenä pettymyksenä olen huomannut että suurin osa Laihon lickeistä ja leadeista ovat pohjautuneet (jotkut jopa suoraan kopioitu) Yngwie Malmsteenin soitosta. Jotenki ku kattoo Malmsteenin soittoa ni huomaa, että kaikki alexin lickit tulee esiin jossain vaiheessa. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Brother Tohveli 23.01.2007 21:31:59 | |
---|
Yks asia mikä kyllä häiritsee Alexin soitossa, ehkä pienenä pettymyksenä olen huomannut että suurin osa Laihon lickeistä ja leadeista ovat pohjautuneet (jotkut jopa suoraan kopioitu) Yngwie Malmsteenin soitosta. Jotenki ku kattoo Malmsteenin soittoa ni huomaa, että kaikki alexin lickit tulee esiin jossain vaiheessa. Senhän takia bändi lähti liikkumaan AYDY:n suuntaan, koska Laiho ei tykännyt siitä että nykyään kaikki soittelee noita neo-klassisia juttuja ja hän kyllästyi siihen. Tai näin kuulin, saatte korjata jos haluatte. |
Räkkipeli 23.01.2007 21:35:36 | |
---|
Senhän takia bändi lähti liikkumaan AYDY:n suuntaan, koska Laiho ei tykännyt siitä että nykyään kaikki soittelee noita neo-klassisia juttuja ja hän kyllästyi siihen. Tai näin kuulin, saatte korjata jos haluatte. No kun live-dvdtä katsoo, niin ei ne lickit oo häipynyt minnekkään Allun soitosta uudesta levystä huolimatta. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Askorbiinihappo 23.01.2007 21:36:12 | |
---|
Senhän takia bändi lähti liikkumaan AYDY:n suuntaan, koska Laiho ei tykännyt siitä että nykyään kaikki soittelee noita neo-klassisia juttuja ja hän kyllästyi siihen. Tai näin kuulin, saatte korjata jos haluatte. Tosta tulikin muuten mieleen, että ois todellakin helvetin kiinnostavaa kuulla Thrash Metal-levy Bodomilta, niillä örinöillä ;). Se olisi jotain suurenmoista... Aina voisi olla paremminkin. *pam* |
Räkkipeli 23.01.2007 21:37:31 | |
---|
Tosta tulikin muuten mieleen, että ois todellakin helvetin kiinnostavaa kuulla Thrash Metal-levy Bodomilta, niillä örinöillä ;). Se olisi jotain suurenmoista... CoBin thars-kosketus on ollut tähän mennessä helvetin hyvä. In Your Face on mielestäni bändin ehkäpä paras biisi. Ehkäpä se sitten on niin tämänkin kohdalla että ei makiaa mahan täydeltä. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
moottorisaha 23.01.2007 22:05:29 | |
---|
Eikö tuo uusi levy muka ole ihan puhdasta thrashia? Jos ei, niin mitä sitten? Itse en mikään genreasiantuntija ole. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
inCHAOS 23.01.2007 22:31:51 | |
---|
Mua rupes muuten häiritteen tämmönen, kun katoin tänään ton Chaos Ridden Yearsin, että Laiho on kovin väheksytty kitaristina. Miettikääpä itse, kaikki tr00-iivöl-bläkkis-gubet, samoin kun myös "aidot" 80-lukuheviukot, sanovat Laihoa vaan kauheaksi posettajaks, eli nykyään on melkeen harvinaisempaa fanittaa Laihoa, kun haukkua. En nyt haluis kuulostaa miltään teiniXiltä, enkä tarkota, ettei olisi muita hyviä kitaristeja, mutta kokeilkaapas huviksenne kaikki bläkkishirmut miettiä joku, joka on oikeasti parempi tilutilu-jutuissa(esim. sweeppaus, täppääminen ja nää legatot ja muut jutut) kuin Laiho? Niin kun siis ihan vakavasti... Itse olen kovasti sitä mieltä, että kyllä Alexi on sen suosiopuolensa ansainnut, joku on vaan saanut päähänsä, että "Vähän Laiho on kyllä teinix noine tiluttamisineen", ja ruvennut levittämään sanaa. Mielestäni on siis oikeasti yksi maailman parhaista kuuluisammista tiluttajista, Dimebagin rinnalla. Ja vielä se kun laiho laulaa (ihan saatanan hyvin) samalla ku se vetää jotain älyttömän teknistä riffiä, tai jotain. ei ainakaan itteltä onnistu oikeen toi laulaminen samalla, tosin ei soitossakaan kehumista... Tietääkö kukaan onko Bodomilta tulossa minkäännäköstä materiaalia lähiaikoina Ykkösbändi Kuuden kielen maisteri |
Diego 23.01.2007 22:59:24 | |
---|
Eikö tuo uusi levy muka ole ihan puhdasta thrashia? Jos ei, niin mitä sitten? Itse en mikään genreasiantuntija ole. No itse asiassa ei sinne päinkään, muutama riffi vaan on mun mielestä hieman "rässäävä" mutta siihen se taitaa jäädä... Jos haluut rässiä niin kuuntele Chaos Creationia, suomen kovin! Mulle kyllä "joku" saa bissen tarjota tosta hyvästä. ;) Ota Mobilatia jos närästää |
moottorisaha 23.01.2007 23:05:31 | |
---|
No itse asiassa ei sinne päinkään, muutama riffi vaan on mun mielestä hieman "rässäävä" mutta siihen se taitaa jäädä... Et kuitenkaan vaivautunut vastaamaan kysymykseeni, ja kertomaan että mitä genreä tuo COBin uusin levy sitten edustaa? Itselläni on käsitys, että tuo on aikalailla perus thrashia, vanhan Metallican ym. tyyliin. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Deathrace King 23.01.2007 23:18:14 | |
---|
Jos haluut rässiä niin kuuntele Chaos Creationia, suomen kovin! Mulle kyllä "joku" saa bissen tarjota tosta hyvästä. ;) No pistetään pojulle kepardi. Tuutko Lepraan asti hörppäämää? :D Et kuitenkaan vaivautunut vastaamaan kysymykseeni, ja kertomaan että mitä genreä tuo COBin uusin levy sitten edustaa? Itselläni on käsitys, että tuo on aikalailla perus thrashia, vanhan Metallican ym. tyyliin. No ei se nyt taida aivan rässiä olla. Enemmänkin melodista metallia hiukan rässäävästi vedettynä jenkkiotteella. Aika omaa juttua äijät vääntää. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net - BÄNDI HAKEE UUTTA RUMPALIA! |
moottorisaha 23.01.2007 23:43:47 | |
---|
No ei se nyt taida aivan rässiä olla. Enemmänkin melodista metallia hiukan rässäävästi vedettynä jenkkiotteella. Aika omaa juttua äijät vääntää. Juu, eli eiköhän aleta mennä tähän elektronisen musiikin meininkiin, että keksitään joka biisille uusi genre? ;) Eiköhän tuo uusi COB kuitenkin ihan rässiä ole. :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Diego 24.01.2007 00:41:49 | |
---|
Juu, eli eiköhän aleta mennä tähän elektronisen musiikin meininkiin, että keksitään joka biisille uusi genre? ;) Eiköhän tuo uusi COB kuitenkin ihan rässiä ole. :) Nussin taas pilkkua, mutta itse sanoisin ihan vaan melodiseksi metalliksi :) Sori. Ota Mobilatia jos närästää |
No pistetään pojulle kepardi. Tuutko Lepraan asti hörppäämää? :D Näin siis tapahtukoon. Ota Mobilatia jos närästää |
Futurebre 24.01.2007 00:59:15 | |
---|
Kaikenlaisia persoonattomia mutta teknisesti taitavia kitaristejahan löytyy joka nurkan takaa nykyään. Jep, Youtubeen vaan selaamaan :) WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
toba 24.01.2007 01:14:51 | |
---|
Toi oli meikälle uus juttu että laiho ois livenä kännissä, joskus sanoivat että on sen verran teknistä kamaa että ei ole varaa olla kännissä ennen keikkaa, mutta keikan jälkeen kylläkin. Voi olla että olen käsittänyt väärin. Se selittäiskin sen mokailut jossain yksinkertaisissa kohdissa tietysti sen lisäks että se juoksentelee ympäri lavaa. |
Super-Jari 24.01.2007 06:00:35 | |
---|
Ja vielä se kun laiho laulaa (ihan saatanan hyvin) samalla ku se vetää jotain älyttömän teknistä riffiä, tai jotain. ei ainakaan itteltä onnistu oikeen toi laulaminen samalla, tosin ei soitossakaan kehumista... Tietääkö kukaan onko Bodomilta tulossa minkäännäköstä materiaalia lähiaikoina Ykkösbändi Jos tuollainen kiinnostaa niin katsasta Necrophagist. |
Askorbiinihappo 24.01.2007 10:21:52 | |
---|
Hoo, uskomatonta, mutta mähän en ole saanut vielä yhtään negatiiviseen sävyyn postattua kommenttia tekstistäni. Ei se Bodom taida ihan niin epäsuosiossa enää ollakkaan, kun luulin :). Aina voisi olla paremminkin. *pam* |
McNulty 24.01.2007 13:03:30 | |
---|
Olen edelleen sitä mieltä että se jamppa sais hävittää kajaalit ja kynsilakat. Soittajana varsin mainio ja on sillä äijällä asennettakin. Ne "fuck you!"-jutut toimisi vain paremmin jollei näyttäisi neidiltä, rannekoruineen ja meikkeineen. Eipä sillä, ei kaikkien tarvitse olla Wyldejä partojen ja ketjujen kera, mutta kuitenkin. Nuori sällihän tuo Laiho vielä on ja hyvä soittamaan/säveltämään, samoin kuin esim. Triviumin Matt ja Corey. Ja kuten olen jo aikaisemminkin sanonut, niin Bodomin musiikki kantaisi pitkälle ilmankin sitä nintendo-synaa ja orchestral hit-soundin viljelyä. Tykkään kovasti parista viimeisimmästä Bodomin studiolätystä ja niissä on paljon hyvää... omalla kohdalla vain tuo Wirmanin pimputtelu ottaa aivoon. Sikäli paska juttu kun haluais kuunnella bändiä ja sitten "joutuu" jättämään kuuntelematta sen kiipparikylläisyyden takia. En sano että Bodomin tulisi olla Trivium tai vice versa... mutta Triviumin kohdalla kitaraharmonioilla on saatu syntikasta tarpeeton. Mielestäni Bodomilla olisi hyvä sauma käyttää kahta loistavaa kitaristia pääosan esittäjinä ja sitten sivuosassa sitä pimputtelijaa. Ok, nyt saa vetää taas herneet! Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |