Notefix 12.11.2003 15:38:34 | |
---|
Trio töykeiden ystävät voisivat tutustua heppuun nimeltä Randy Waldman... Joo, Randy on sovittaja ja soittaja. Ihan huumoripitoinen levy toi "Wigged out"...mielettömiä virtuooseja. Jätkä vetää trumpetillakin ihan mitä vaan :) Hauskaa kuunnella sinänsä, kova meininki. Tosin mä en tuollaisesta kikkailusta silleen ihan syvällisesti paljon saa irti kun tyhmä pääni ei erota enää noissa melodioita :) Töykeissä vähän sama juttu. Mielettömiä soittajia, mutta ajatukset lähtee harhailemaan kuunnellessa. |
Chunga 13.11.2003 13:45:05 | |
---|
Lisäänpä uutta jälleen pitkään aikaan. Itselläni oli mahdollisuus kuulla trio töykeitä ennen tuon "high standardin" ilmestymistä, ja täytyy sanoa että oli raikasta kuulla hyvän yhtyeen soittavan kovereita. En itse omista muita levyjä kuin Sisu, mutta sen parhaat kappaleet ovat Pizzitaxi ja together we are stroganoff. Ainiinjoo. Olen muuten kuullut livenä tuon paranoid-tykityksen. "Ja seuraavaksi Rami Eskelinen soittaa meille kuuluisan Englantilaisen jazz-säveltäjän Ozzy Osbournen kappaleen paranoid" siinä kohden repesi koko yleisö nauruun. Megafantsua oli se. "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
-Nigel Tufnel, Spinal Tap |
fatso 13.11.2003 18:13:05 | |
---|
Hyvä pändi, mutta välillä se pikkunokkeluus hajottaa pään. Juu, tämän minäkin allekirjoitan. Hyvät soittajat kun eivät takaa hyvää musiikkia. En sano, että sävellykset olis cackaa, mutta niiden tarkoitus lienee olla platformi ainaiselle kikkailulle. "What chew gon' play now?"
"Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky" |
Leikari 17.11.2003 12:35:52 | |
---|
Hyvä pändi, mutta välillä se pikkunokkeluus hajottaa pään Juu, tämän minäkin allekirjoitan. Hyvät soittajat kun eivät takaa hyvää musiikkia. En sano, että sävellykset olis cackaa, mutta niiden tarkoitus lienee olla platformi ainaiselle kikkailulle. tuota minä sillä "musiikkiopistoudella" tarkoitin hyvä jatsi on aivan muuta kuin teoriakirjan pohjalta tehtyä teknistä esittelyä |
Farmaseutti 12.12.2003 11:45:41 | |
---|
Trio töykeät olisi hyvä ellei iiro rantala olisi aina niin hirveissä pajareissa! |
Trio töykeät olisi hyvä ellei iiro rantala olisi aina niin hirveissä pajareissa! Pajareissa? Sivistä tyhmää. Hitsari on rakojen herra |
JeeVes 12.12.2003 14:24:08 | |
---|
Hyvä pändi! En perustele. Kuten Bassballs asian ilmaisee. Alle drei zusammen. |
käki 14.12.2003 12:24:01 | |
---|
Onko Siikasaari tehnyt omaa soololevyä ? -No ? - -ttu mie oon perseestä. -Sama juttu.
Eläkeläiset: Ajankohtaistoimitus |
Henga 14.12.2003 13:15:56 (muokattu 14.12.2003 13:16:04) | |
---|
Pajareissa? Sivistä tyhmää. Jazz-tupakka |
Fuzzy Boner 14.12.2003 13:36:16 (muokattu 14.12.2003 13:37:07) | |
---|
Jazz-tupakka Ei vidu. Noniin tietty. Rakkaalla lapsella on monta nimeä EDIT. Ja jonkun mielestä Iiro on alan miehiä.. Älkääs nyt Hitsari on rakojen herra |
grooveri 14.12.2003 20:13:46 | |
---|
Totaalisesti maailmanluokan tavaraa. Koko bändi aivan loistava. ei muuta. ?? |
Super-Jari 16.12.2003 14:44:26 | |
---|
Ensimmäinen tsääz bändi mitä kuulin ja kolahti heti. Oli se video siinä levyraadissa. Ihmeellistä soittoa, ei vannoutuneelle hevimiehelle heti aukene. Ymmärrän kyllä helposti jos joku ei voi sietää. Mitä tuohon pakolliseen kikkailuun tulee niin josko se Trio Töykeät on jatsin Dream Theater :D "On se hyvä että on tuo netti niin voi hankkia lisätietoa hyönteisistä" - Lause joka oli mielessä kun heräsin aamulla 9.12-03 |
assassin 16.12.2003 15:44:33 | |
---|
Olin pari päivää sitten kyseisen bändin keikalla, mahtava porukka. Vaikka Töykeät onkin jo ennestään tuttu, livenä trion soittamista on ilo katsella. Rantala on todellakin virtuoosi. I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
Caleidoscope 16.12.2003 17:32:09 | |
---|
Ei vidu. Noniin tietty. Rakkaalla lapsella on monta nimeä Jazz-tupakka selkokielellä on mitä? |
Super-Jari 16.12.2003 18:02:27 | |
---|
Jazz-tupakka selkokielellä on mitä? Laitonta ainetta jota käyttää vain rikolliset, mielisairaat, hyväksikäyttäjät, irstailijat, sivarit, feministit, terroristit, pervertikot, fasistit, saatananpalvojat, murrosikäiset, ammattikoululaiset, eläinaktivistit, hiphopparit, warettajat, vuoteenkastelijat, työttömät, vaimonhakkaajat, alkoholistit ja jazz-muusikot. "On se hyvä että on tuo netti niin voi hankkia lisätietoa hyönteisistä" - Lause joka oli mielessä kun heräsin aamulla 9.12-03 |
Marque 17.12.2003 13:27:31 | |
---|
Trio töykeät olisi hyvä ellei iiro rantala olisi aina niin hirveissä pajareissa! Iiroko?! Enpäs olisi osannut arvatakkaan. Hyvä, hyvä. Joel Hallikainen kutsui Iiroa suomen Raisioksi levyraadissa; kyseenalainen kunnia... Can I cut your head off?
So I can weight it. |
Mika Antero 17.12.2003 14:19:04 | |
---|
Iiroko?! Enpäs olisi osannut arvatakkaan. Hyvä, hyvä.
Ja koska tämä Rantalan mahdollinen jazztupakka-asia tuli ilmi internetin keskustelupalstalla, niin se on automaattisesti ns. lopullinen totuus asiasta, koska kaikki väitteet mitä internetin keskustelupastoilla heitetään ilmoille ovat automaattisesti tosia. No, minä en tiedä, joten en tämän kummemmin ota asiaan kantaa. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
Fuzzy Boner 17.12.2003 14:19:43 | |
---|
Bullshittiä. Hitsari on rakojen herra |
Notefix 17.12.2003 14:24:40 | |
---|
Bullshittiä. Jep, samoilla linjoilla! Mun mielestä on aika perseestä mennä puhumaan selän takana paskaa muusikoista. Tällaiset jutut vois mun puolesta vaikka poistaa, koska niiden informaatioarvo on nolla. |
Henga 17.12.2003 14:55:03 (muokattu 17.12.2003 14:59:11) | |
---|
Bullshittiä. Huumoriapas. Miksi kaikki pitää ottaa niin tosissaan. Ja mitä väliä vaikka se Iiro rännittäisi heroiinia?! Kunhan soitto toimii.. :) |