wewwie 27.12.2006 14:40:50 | |
---|
Tutustuin bändiin vasta viime kesänä provinssissa kun kaverit raahasivat keikalle ja sen jälkeen olin myyty. Loistokeikka oli kyllä. The Ark on mulla kyllä kohonnut kestosuosikkien joukkoon. Jätkät, mikä on Varsovan pääkäupunki. |
Jackie 28.12.2006 23:13:01 | |
---|
The Ark edustaa Ruotsia ensivuoden EUROVISIOONEISSA!! Aerosmith - Sight for sore eyes. Täysillä. Parhautta. |
Johny-Boy 29.12.2006 09:40:00 (muokattu 29.12.2006 09:40:15) | |
---|
The Ark edustaa Ruotsia ensivuoden EUROVISIOONEISSA!! Uuuh, kerrankin saadaan Euroviisuihin hyvää musiikkia! Sanon jo tässä vaiheessa, että saisivat voittaa. :) |
slowdive 29.12.2006 10:08:14 | |
---|
The Ark edustaa Ruotsia ensivuoden EUROVISIOONEISSA!! Osallistuu siis Ruotsin karsintoihin? Tuskinpa sitä edustajaa vielä muutamaan kuukauteen valitaan. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
carnation 29.12.2006 12:00:34 | |
---|
The Ark edustaa Ruotsia ensivuoden EUROVISIOONEISSA!! Tällä kertaa ei ainakaan vituttaisi, jos Ruotsi vie jostain voiton. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
haamu1 30.12.2006 17:42:31 | |
---|
Noin vuosi sitten kaveri pyysi kattomaan arkkia ja olin ensin vähän vastahakonen. Tiesin pelkästään Father Of A Son-kappaleen, mutta oltiin kuitenki eturivissä ja keikka oli tajunnan räjäyttävä. En olisi uskonut, et nykyään kuuntelen tosi ahkerasti The Arkia. Ja tammikuussa tukee uusi sinkku ja huhtikuussa uusi levy. |
"Yllättäen Koivusalon huomaa vaeltaneen samoille sielun pimeän puolen poluille kuin David Cronenberg Spiderissa tai Roman Polanski Vuokralaisessa."
(Kalteva torni -arvostelu, Iltalehti) |
Terry Pantheras 23.01.2007 14:48:12 | |
---|
Elä sie kimpoile... |
smio 23.01.2007 22:02:33 | |
---|
V*tun hyvä biisi! Ei kai tää oo mikään Euroviisubiisi...? Eikös tää just se biisi oo? Tosi hyvältä kyllä kuulostaa. |
PekkaM 02.03.2007 09:18:44 | |
---|
Tänään vielä ehtii ennakkotilata uuden Arkin levyn sivulta http://www.thearkworld.com/ Samalla hinnalla pitäisi kaupan päälle tipahtaa ensi viikolla uusi sinkku "The Worrying Kind for Free" postiluukusta ja huhtikuussa sitten itse levy, signeerattuna. |
Roberto 02.03.2007 10:19:50 | |
---|
Tänään vielä ehtii ennakkotilata uuden Arkin levyn sivulta http://www.thearkworld.com/ Samalla hinnalla pitäisi kaupan päälle tipahtaa ensi viikolla uusi sinkku "The Worrying Kind for Free" postiluukusta ja huhtikuussa sitten itse levy, signeerattuna. Du måste vara bosatt i sverige för att kunna beställa mot faktura. |
Salaud 02.03.2007 10:49:21 | |
---|
Tänään vielä ehtii ennakkotilata uuden Arkin levyn sivulta http://www.thearkworld.com/ Samalla hinnalla pitäisi kaupan päälle tipahtaa ensi viikolla uusi sinkku "The Worrying Kind for Free" postiluukusta ja huhtikuussa sitten itse levy, signeerattuna. Se sinkku on "The Worrying Kind". "For free" on siinä niinkuin että vähän tulisi ilimatteeks' se sinkula. Kyseessä on muuten se heidän Euroviisu -tsibale ja on muuten aikasta mahti kappale. Abba -hengessä mennään, päälle vähän mausteeksi T-rexiä ym. Mie tykkään. - I feel like an astronaut in a submarine - |
PekkaM 02.03.2007 12:07:12 | |
---|
Du måste vara bosatt i sverige för att kunna beställa mot faktura. Ju men har du ingen kreditkort? |
Salaud 02.03.2007 13:07:58 | |
---|
Ju men har du ingen kreditkort? Mutta siitä sinkusta ei enää mainita mitään siinä luottokortti -sivulla? - I feel like an astronaut in a submarine - |
PekkaM 02.03.2007 15:15:19 | |
---|
Mutta siitä sinkusta ei enää mainita mitään siinä luottokortti -sivulla? No kyllä minä aika selkeästi homman näkisin niin, että jos siinä englanniksi ensin sanotaan, että ennakkotilaa nyt, niin saat sinkun jne. ja sitten myöhemmässä vaiheessa valitsemalla kieleksi englanti ja maksutavaksi luottokortti, ja se ilmainen sinkku katoaisi mitään mainitsematta, niin EU:n kuluttajaviranomaiset saisivat yhteydenoton. |
Salaud 02.03.2007 18:02:27 (muokattu 02.03.2007 21:21:50) | |
---|
No kyllä minä aika selkeästi homman näkisin niin, että jos siinä englanniksi ensin sanotaan, että ennakkotilaa nyt, niin saat sinkun jne. ja sitten myöhemmässä vaiheessa valitsemalla kieleksi englanti ja maksutavaksi luottokortti, ja se ilmainen sinkku katoaisi mitään mainitsematta, niin EU:n kuluttajaviranomaiset saisivat yhteydenoton. Tämmöistä The Arkin -foorumilla: "!!!!Correction!!!! This offer is only available for swedish costumers right now, its a mistake on the webshops behalf that international orders can be processed on the site. This is the formal explanation that i have from the record company: "We will not mess with other countrys territories, they will sell The arks music in their own pace and that must be respected." So, the only way for you guys right now is to get a friend in sweden who can buy it and send it to you and thats all the info i can give for the time being. Sorry. /Fredrik" EDIT: Eikä siinä välttämättä EU:n kuluttajaviranomaisilla mitään sanomista ole, jos kerran mainitaan että tuotetta ei saa tilattua ellei asu Ruotsissa ja kun vielä siinä ulkomaille suunnatussa luottokorttisivulla sanotaan vaan että tilaa ennakkoon tuleva levy nimmareilla varustettuna, eikä mitään mainintaan sinkusta. Kyllä minä sen päättelisin ainakin niin että singleä ei ruotsin ulkopuolelle lähetetä. - I feel like an astronaut in a submarine - |
PekkaM 03.03.2007 13:20:25 (muokattu 03.03.2007 13:22:16) | |
---|
No jo on. Ihmettelisin kovasti, jos ei tilaukseni tulisikaan, kun tilausvahvistukset ja ilmoitukset luottokortin veloittamisestakin tuli jo viikko sitten. En minä sillä sinkulla juuri mitään tee, mutta kyllä minä homman niin näkisin, että se ilmainen sinkku oli siinä kokoajan "houkuttimena" mukana ja jos se jossain vaiheessa maa- ja maksutapavalintojeni vuoksi paketista pois pudotettiin, niin olisi siitä edes selvästi pitänyt mainita. Eihän se käy laatuun, että ensin englanniksi tuota bonusta mainostetaan ja sitten kun hoitaa tilauksensa englanniksi, niin se vain katoaakin sieltä tilauseksta... edit: Siis tarkoitetaankohan tuolla foorumilainauksella, että se ilmainen sinkku on vain Ruotsiin, vai että tilaus ylipäätään onnistuu vain Ruotsiin? Tuolla sivuilla voi nimittäin edelleen tilata levyn ongelmitta mihin maahan vaan. |
Salaud 03.03.2007 15:45:14 | |
---|
edit: Siis tarkoitetaankohan tuolla foorumilainauksella, että se ilmainen sinkku on vain Ruotsiin, vai että tilaus ylipäätään onnistuu vain Ruotsiin? Tuolla sivuilla voi nimittäin edelleen tilata levyn ongelmitta mihin maahan vaan. Juu, sieltä edelleen sitä tilata saa, vaikka moisia viestejä levy-yhtiön puolelta tuleekin. Kummallista. Noh, toivottavasti saat sen levyn singleineen ja nimmarein varustettuna postiluukkuusi. Sitten me ollaan kateudesta vihreinä. :) - I feel like an astronaut in a submarine - |
-Cale 03.03.2007 15:49:51 | |
---|
En oo oikeastaan kuunnellut kun yhtä Arkin biisiä kunnolla, sitä One Of Us Is Gonna Die Young, joku semmonen... Hyvä biisihän se on, onko Arkilla muita samankaltaisia biisejä, tai mitä voisitte suositella tuon pohjalta? |
PekkaM 03.03.2007 16:07:01 | |
---|
En oo oikeastaan kuunnellut kun yhtä Arkin biisiä kunnolla, sitä One Of Us Is Gonna Die Young, joku semmonen... Hyvä biisihän se on, onko Arkilla muita samankaltaisia biisejä, tai mitä voisitte suositella tuon pohjalta? No tuo on sieltä reippaimmasta päästä niitä ralleja. En oikein osaa suositella noita levyjä, kaikki kolme ovat hyviä. Viimeinen, jolta tuo on, on ehkä soinniltaan jotenkin "pelkistetympi". |